[mk3] Ściąganie wskazówek zegarów!
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
Finger86, no i wybrałeś metodę najmniej odpowiednią do ściągania. Zasada jest taka: widelec jest w stanie poradzić sobie tylko z pewnymi wersjami zegarów, kręcenie z wszystkimi. DLatego bardziej obstawiam przy metodzie z kręceniem.
Mam nadzieję, że zaznaczyłeś sobie punkty maksymalnych wychyleń, żeby potem dobrze licznik ustawić ponownie.
Wskazówki od paliwa i temp możesz ściągąć normalnie, bez kręcenia, ona mają mocowanie na asymetrycznej iglicy więc nie są tak mocno zaciskane. Nie trzeba ich także potem ustawiać.
Co do licznika, to zapewnie jest licznik z SEATa, ponieważ w nich było dużo więcej kontrolek. Jeśli masz otwór w płytce drukowanej pod kontrolką rezerwy i możesz tam wsadzić żarókę to będziesz miał po jej zamontowaniu wskaźnik rezerwy. Powinna działąć też kontrolka od włączonych świateł
Też kiedyś miałęm licznik z SEATa i całkiem łądnie to wygląda.
Ps. wskazówki masz żółte?
Mam nadzieję, że zaznaczyłeś sobie punkty maksymalnych wychyleń, żeby potem dobrze licznik ustawić ponownie.
Wskazówki od paliwa i temp możesz ściągąć normalnie, bez kręcenia, ona mają mocowanie na asymetrycznej iglicy więc nie są tak mocno zaciskane. Nie trzeba ich także potem ustawiać.
Co do licznika, to zapewnie jest licznik z SEATa, ponieważ w nich było dużo więcej kontrolek. Jeśli masz otwór w płytce drukowanej pod kontrolką rezerwy i możesz tam wsadzić żarókę to będziesz miał po jej zamontowaniu wskaźnik rezerwy. Powinna działąć też kontrolka od włączonych świateł
Też kiedyś miałęm licznik z SEATa i całkiem łądnie to wygląda.
Ps. wskazówki masz żółte?
Kiedyś miałem takie zegary, teraz to już tylko fotki zostały i płyta główna w piwnicy.
Wskazówki od wskaźników ściągaj "na widelec" czyli najlepiej siłowo do góry.
Tylko wskazówki od prędkościomierza i obrotomierza masz na silniczkach.
Tak wygląda płyta główna
To jest sam silniczek od prędkościomierza i obrotomierza
Tarcze po demontażu
Plastikowe ringi trzymające tarcze na czarnym plastiku
No i finalnie same wskazówki.
Wskazówki od wskaźników ściągaj "na widelec" czyli najlepiej siłowo do góry.
Tylko wskazówki od prędkościomierza i obrotomierza masz na silniczkach.
Tak wygląda płyta główna
To jest sam silniczek od prędkościomierza i obrotomierza
Tarcze po demontażu
Plastikowe ringi trzymające tarcze na czarnym plastiku
No i finalnie same wskazówki.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:10
- Lokalizacja: Nowy Dwór MAzowiecki
- Kontakt:
Wskazówki
Witam Wszystkich forumowiczów
Mam pytanko jak zdiąc wskazówki z zegarów: predkosciomierza, obrotomierza, temperatury i paliwa, zeby nie uszkodzic niczego w zegarach.
Jak je potem ustawic zeby wskazywały dobre parametry.?
Nastepna sprawa to taka: jak sie dostac do ekraników wyswietlających przebieg i godzinnę i jak zmienic w nich kolor na inny.?
Fotki licznika bede miał niedługo i postaram sie jak najszybciej wrzucic.
Pozdrawiam Serdecznie Sebek68
[ Dodano: 14 Lut 2007 22:46 ]
Mam pytanko jak zdiąc wskazówki z zegarów: predkosciomierza, obrotomierza, temperatury i paliwa, zeby nie uszkodzic niczego w zegarach.
Jak je potem ustawic zeby wskazywały dobre parametry.?
Nastepna sprawa to taka: jak sie dostac do ekraników wyswietlających przebieg i godzinnę i jak zmienic w nich kolor na inny.?
Fotki licznika bede miał niedługo i postaram sie jak najszybciej wrzucic.
Pozdrawiam Serdecznie Sebek68
[ Dodano: 14 Lut 2007 22:46 ]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- VW Klub Białystok
- Posty: 1177
- Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
wskazówki temperatury i paliwa schodza gładziutko delikatnie do góry i masz zdjete
wskazowki predkosciomierza i obrotomierza to juz inna bajka. Przede wszystkim zobacz czy masz zegary VDO czy Motometer. Jeśli VDOto wszystko powinno być gładko, podważasz każda ze wskazówek z dwóch stron równomiernie i dogóry powinna wyjść wskazówka, natomiast Motometr hmmm. różnie, ja u siebie jeszcze nie wiedząc wyciągnąłem wskazówke razem ze spreżynka z silniczka, co prawda potem zlozylem do kupy, ale po co te problemy...
Wyświetlacze to jedynie 4 imbusy na kazdy wyswietlacz z tyłu płytki, odkrecasz i wyświetlacz schodzi gładko. Pamiętaj tylko żeby nie pogubić śrubek i dobrze potem przykręcić wyświetlacze
wskazowki predkosciomierza i obrotomierza to juz inna bajka. Przede wszystkim zobacz czy masz zegary VDO czy Motometer. Jeśli VDOto wszystko powinno być gładko, podważasz każda ze wskazówek z dwóch stron równomiernie i dogóry powinna wyjść wskazówka, natomiast Motometr hmmm. różnie, ja u siebie jeszcze nie wiedząc wyciągnąłem wskazówke razem ze spreżynka z silniczka, co prawda potem zlozylem do kupy, ale po co te problemy...
Wyświetlacze to jedynie 4 imbusy na kazdy wyswietlacz z tyłu płytki, odkrecasz i wyświetlacz schodzi gładko. Pamiętaj tylko żeby nie pogubić śrubek i dobrze potem przykręcić wyświetlacze
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz sie 27, 2006 14:16
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
rydzu pisze:O ściąganiu wskazówek pisałem tyle razy, że nawet nie mam ochoty się powtarzać.
Do do wyświetlaczy, to z tego co widzę to licznik ze zdjęć jest chyba na SMD, więc wyświetlacze będą wlutowane i podświetlane małą diodą smd koloru zielonego.
Witam
Jestem w trakcie wyjmowania licznika (licznik VDO) z samochodu rozkręciłem licznik wyjąłem wskazówki teraz chce wymienić podświetlenie zegara i przebiegu kilometrów dokładnie wyjąc pomarańczową folie odkręciłem 4 śrubki, co trzymają wyświetlacz tak jak kolega pisał wyżej, ale po odkręceniu nie chcą wyjść cos jeszcze je trzyma wie ktoś jak to wyjąć bardzo proszę o pomoc
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 25 gości