Rozwalona stacyjka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Rozwalona stacyjka
Kur... jakis jeb... dupek wlamal mi sie dzisiaj w bialy dzien do samochodu http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/grrr.gif Zamek w drzwiach wlasciwie pozostal nieruszony, ale rozwalil mi kompletnie stacyjkę. Nie da sie uruchomić samochodu a ponieaż nie mam tego wkręcanego haka holowniczego z przodu to musialem wzywac lawete.
Nie wiem teraz co mam zrobic z ta rozwalona stacyjka. W srodku wetkniety jest jakis kawalek srubokreta czy czegos podobnego. Czy da sie jakos naprawic takie rzeczy czy trzeba wymieniac cala stacyjke? I co w takim przypadku z kluczykami? Przeciez one sa tez do zamkow w drzwiach...
Nie wiem teraz co mam zrobic z ta rozwalona stacyjka. W srodku wetkniety jest jakis kawalek srubokreta czy czegos podobnego. Czy da sie jakos naprawic takie rzeczy czy trzeba wymieniac cala stacyjke? I co w takim przypadku z kluczykami? Przeciez one sa tez do zamkow w drzwiach...
Jak łamak jest w środku to pozostaje wymiana stacyjkibosman pisze: Czy da sie jakos naprawic takie rzeczy czy trzeba wymieniac cala stacyjke?
Masz wtedy dwa kluczyki - do drzwi i do stacyjki (też tak mam z tego samego powodu)bosman pisze: I co w takim przypadku z kluczykami? Przeciez one sa tez do zamkow w drzwiach...
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- ziembul
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
- Kontakt:
Moj maly brat jak mial z 4 lata wlozyl cos plastikowego do satcyjki i zostalo w srodku. Wezwalismy takiego magika elektryka i to wyjal za pomoca pensety chyba. No ale nie wzial za to 150zl....
Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532
magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532
magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER
ale jak to jest łamak to rozwalone są prawdopodobnie zapadki w stacyjceziembul pisze:Wezwalismy takiego magika elektryka i to wyjal za pomoca pensety chyba
[ Dodano: Wto Lut 06, 2007 13:06 ]
nie taniej będzie lawetę albo załatwić mechanika który zrobi Ci to na miejscu?bosman pisze:Kurde, dzwoniłem do trzech warsztatów i wszędzie goście sobie krzyknęli 150 zł za awaryjne uruchomienie samochodu
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
To chyba było gmerane łamakiem, bo jest zrobiona bardzo szeroka szczelina i coś jest w środku. Więc na pewno zapadki sa rozwalone a laweta też kosztuje 150 zł. Czekam jeszcze na tel. od jednego gościa, który przyjeżdża na miejsce, ale obawiam sie, że jego przyjazd będzie kosztował prawie tyle sam, co awaryjne uruchomienie, żeby samemu dojechać na miejsce.
Bez wymiany stacyjki się raczej nie obejdzie :/
Możesdz kupic komplet zamków (stacyjka + zamki do drzwi + zamek klapy = ok 150 zeta) i wymienić i będzie wszystko na 1 kluczyk. Ewentyalnie kupic tylko stacyjke z kluczykiem będzie dużo taniej, ale inny kluczyk będzie do odpalanania i inny do otwierania.
Możesdz kupic komplet zamków (stacyjka + zamki do drzwi + zamek klapy = ok 150 zeta) i wymienić i będzie wszystko na 1 kluczyk. Ewentyalnie kupic tylko stacyjke z kluczykiem będzie dużo taniej, ale inny kluczyk będzie do odpalanania i inny do otwierania.
Musisz kupic kluczyk z miejscem na transponder immo. Przelozyc go ze starego klucza i bedzie banglac.bosman pisze:No dobra stary, ale w oryginalnym kluczyku byl wmontowany immobilizer wiec czy jak wymienie stacyjke (ta czesc w ktora wchodzi klucz) na nowa i z nowym kluczykiem, to czy samochod da sie uruchomic?
Jasne ze sie da. Jakies 2 tygodnie temu to robilem, bo przekladalem go do "scyzoryka". Pomoglem sobie troche odcinajac czesc plastyku. Fidac na foto.bosman pisze:Ale ten transponder siedzi mocno w kluczyku. Da sie go wydlubac nie uszkadzajac go?
Nie jest.bosman pisze:Czy on jest jakos polaczony z ta metalowa czescia kluczyka?
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Tak chyba najlepiej, ale weź ejszcze pod uwagę zamek w korku wlewu paliwa i zamek schowkaNovik pisze:(stacyjka + zamki do drzwi + zamek klapy = ok 150 zeta) i wymienić i będzie wszystko na 1 kluczyk. Ewentyalnie kupic tylko stacyjke z kluczykiem będzie dużo taniej, ale inny kluczyk będzie do odpalanan
Albo może kupić stacujkę i dostosować ją do kluczyka oryginalnego? Mnie za taki bajer w zeszowie powiedzieli 60-80 zł. Nawet, żeby wzięli 100 to i tak taniej Może popytaj w miejscach gdzie dorabiają klucze (nie u jakiegoś łebka, ale tam gdzie robią to od lat). Może to będize robre rozwiązanie- nowa stacyjka na satry kluczyk.
Pozdrawiam.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
sorry za odgrzewanie kotleta ale dzisiaj mialem zupelnie taka sama sytacje i jakbym dobral sie do tego typa to.... z ta roznica ze w stacyjce mialem zlamana surowke jakiegos kluczyka...wyjalem ja wkladam kluczyk i nie moge go przekrecic...fachowiec krzyknal mi 250zl + laweta do nich do warsztatu...da sie wyjac sama stacyjke jakos??mam tez zablokowana kierownice...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości