[VW QUANTUM] B2 GL5 by skopek
Moderator: G0 Karcio
[VW QUANTUM] B2 GL5 by skopek
VW Santana (aktualnie Quanutm)
1987r.
2226 5cylindrów 10V 115ps
Wyposażenie:
elektryczne szyby
elektryczny szyberdach
elektryczne lusterka i grzane
grzany fotel kierowcy
tempomat
klima
sztuczna skórka z 84r w kremie
wspomaganie
może podłącze kiedyś mfa w wersji usa
i wiele wiele innych.....
Modyfikacje:
przód koni ktrótki gruby trzpień
tył gwint mk2 HR
swap z 4 cyl na 5
inne wnętrze
wiele innych....
Witam wszystkich miłośników poczciwych Vwejów.
Jak wiadomo każdy vw ma jakąs historię.
Ojciec pod koniec lat 80 pojechał po jakieś auto do niemiec. Szukał oszczędnego dobrego auta.
Wynalazł białą Santane rok produkcji 1982. Pierwsza rejestracja 1983.02.28
Kupił od Heriberta Bomholta ur. 1926r.
Na początku patrze i widzę audi 80 ale ze znaczkiem VW. i wtedy się zaczęło
Santana była w wersji CL. Żadnej ale to żadnej rdzy. Wąskie zderzaki listewki na drzwiach chromowane, klamki wewn. chromowane plastikowe, czarny kokpit. i tapicerka w szarym kolorze. Silnik 1570 Diesel. 54ps.
Auto nabiło 500 000 tys przebiegu bez żadnych remontów silnika. Wtryski pompa paliwa nie ruszana w ogole. Wymieniane części w czasie eksploatacji:oleje, filtry paliwa, powietrza, akumulatory, opony, tuleje belki tylnej, tuleje wahacza przód,łożyska rożnego rodzaju, świece żarowe,szczotki w rozruszniku,amortyzatory na podwyższone o 2 cm:).
Z wad znanych mi w b2 to: zamek w klapie tylnej, zamki klamki wiadomo jakie , przekaźnik swiateł, przełącznik swiateł.
Nie obyło się też bez dzwonów 2 razy w to samo miejsce błotnik od strony kierowcy.Błąd innego kierowcy. Na szczęście podłużnica cała.Auto jeździło wszędzie, długie trasy nie były wyzwaniem jedynie dla kierowcy bo maksymalna prędkość jak na 4biegową skrzynie to 140km/h.
Przy takich prędkościach chmura dymu i odgłosy jak w helikopterze. Ojciec zaczął budować dom wiec auto musiało targać przyczepki itp. Trochę zostałą poobijana także nasza polską sól z piachem dała budzie trochę popalalić. Nie było szans na lakiernika. Inne priorytety.Dom rodzina blablabla :/
Zrobiłem prawko, nabijałem kilometry jak wściekły bo przy spalaniu 5L ON na 100km bajka
Któregoś razu wymusił mi pan z poznania renault clio. Niestety konstrukcja auta została naruszona. A już miałem plany zrobić blacharkę itp. Przycisnęły studia wiec sprzedałem dla silnika bo chodził jak zegarek.
Długo nie wytrzymałem bez vw. rok nie minął i kupiłem od Petera Grosslinga (pierwszy właściciel) VW Passat (stufenheck)czyli santana ale rocznikowo 1987 wrzesień.Czyli po liftingu. Model TROPHY. była to wersja specjalna, rzadko spotykana wersja b2 moim zdaniem. Posiada:
szyberdach dwu funkcyjny.
sportowe siedzenia ala kubelki (ogólnie ciężko nazwać je sportowymi ale to vw tak nazwał)
silnik 1,6 DT benzynowy na gazniku Pietburga z katalizatorem 72ps. po wywaleniu kata 75ps. Skrzynia 4+E czyli piątka.
brak jakichkolwiek chromów :/
zderzaki szerokie w kolorze nadwozia (tylko w wersji trophy)
kolor jest dedykowany tylko i wyłącznie modelu trophy (cos w stylu FIRE & ICE)
tapicerka w jasno niebieskim kolorze
podłokietnik z tyłu z torbą na narty
obrotomierz taka mała rzecz a cieszy:)
regulacja fotela kierowcy
stalówki 14 cali opony 185 65 14
przebieg ponad 120 000. Wszystko ale to wszystko było oryginalne i nieruszane przez nikogo. Wszystko działało tak jak należy.
jedynie po zmianie paliwa na polskie musiałem gaźnik dać do regulacji.
Z rdzą już trzeba było powoli walczyć. na kielichu tylnym przy wlewie paliwa standardowe miejsce b2. błotniki miejsce w którym jest ściek z szyberdachu, przy uszczelkach na drzwiach.
Jako ze bylem trochę młody próbowałem coś zmienić w aucie.
padło na pomalowanie kierunków tylnych na czerwono. tanie ale za to efektowne. Wieczna walka z policją panie władzo ale to amerykańska wersja :)widział pan taką kiedyś? heh
zacząłem wymieniać wszystkie płyny elementy zawieszenia paski itp.
przyszła pora na bbsy 15 cali na których z tylu miałem 205 50 przód 195 45. potem 4 szt 195 45.
brakowało mi przyczepności wiec postanowiłem obniżyć auto. Bardzo ciężko było coś dostać do zawieszenia. o gwintach to nawet nie marzyłem. Kupiłem sprężyny Jamex i chyba były od vw polo pod pasowały nawet. grunt ze auto leżało. Przód praktycznie na odbojach. tył idealnie.
Zrobiłem grila noemblem. Wstawiłem wydech sportowy (błąd życiowy wyciąłem katalizator.
Auto używałem w każdych warunkach. Ale to w każdych. Po podniesieniu na drugą zimę zawiechy wjeżdżała, pływała wszędzie heh
naprawdę kto widział ten wie . Silnik 1,6 nie wystarczał wiec w dzień urodzin znalazłem VW Passat 2.3 5 cyl.1987 r.prod.
Dzwonie do gościa i on mówi ze to nie jest passat tylko quantum. Jeździł kiedyś po Waszyngtonie:) Zapytałem się czy auto
posiada: blendę na amerykańską rejestracje, lampy z obrysami i znaczki quantum na kokpicie i z tylu samochodu. i czy wjedzie na lawetę o własnych siłach . Odpowiedział ze tak:) więc nie zastanawiając się wyruszyłem po auto.
nie obchodził mnie w ogóle stan auta.Aby by miał te fanty co Q posiada. Wiadomo ze chodziło tu o swapa. Nie tylko dla silnika.
wyposażenie vw quantuma:
welur ale tapicerka w nienajlepszym stanie.
wspomaganie kier
elektryczne lusterka
elektryczny szyberdach
elektryczne 4szyby
tempomat
centralny pneumatyczny zamek
3swiatło stopu USA
kokpit bez dziurek na głośnik od strony pasażera. użytkownicy B2 wiedzą o co chodzi.
licznik w milach.
skrzynia 5 Abv
silnik 5 cyl KX o poj. 2226 165nm/2500. tylko 115ps. ale za to nie wysilony motor w ogóle:) jak będę chciał poszaleć to wstawię 2,2 T 20V plany na przyszłość. Kto wie
podłokietnik z tyłu
zagłówki z tyłu
klamki chromowane wewnętrzne
Klimatyzacja na r12 stary czynnik chłodzący
listwy na drzwiach z chromowanymi paskami.
sierpy i listwy progowe plastikowe
daszek przeciwsłoneczny pasażera z klapką i lampką
daszek kierowcy z lusterkiem zasuwana klapka
siedzenia takie też ala kubły ale o wiele bardziej wygodne.
podświetlenie lampki malutkie przy rączkach dla tylnich pasażerów.
tunel dmuchawy ciepłego powietrza na nogi dla tylnych pasażerów
blenda na kwadratową rejestracje
lampy z obrysami
I PEŁNO RDZY RDZY SYFU i wkrętów i prowizorek heh ktoś uwielbiał wkręty i wkręcał w co się dało. Przód po dzwonie trochę podłużnica skrzywiona ale kto na to patrzy. wystarczy spojrzeć na listę po wyżej
Zaczęło się: styczeń 2006 rozbiórka i wyciąganie wszystkiego do surowej blachy z drugiej santany.(trophy).
czyszczenie czyszczenie piaskowanie rdzy, szlifowanie, ręcznie, mechanicznie, wycinanie belki (ceownika) z pasa przedniego,
przecież 5 cylindrów musi się gdzieś zmieścić
Rozbiórka quantuma
wycinanie mocowań łap wzmocnień podłużnicy
obrobienie lap do silników aby idealnie pasowały bez zniekształceń
pod prostowanie wzmocnienia podłużnicy bo jak wyżej napisałem była po dzwonie małym.
mierzenie poziomicami różnego rodzaju nawet laserowymi, miarkami kątownikami i wszystkim co się dało. alby można było nanieść tak samo łapy w 2giej santanie.
przyspawanie łap i paska przedniego(wzmocnienie dla 5 cyl)na zdjęciach widać lub na filmiku.
Tutaj mogę podziękować BIJUowi z sosnowca za wsparcie .
przygotowanie do lakierni lakier z palety mercedesa klasy E
trochę żywszy od wcześniejszego. Mieni się fajnie. Bardzo dużo perły. cena za bazę 1400zł około 4 litrów.
po pomalowaniu składanie drzwi,szyby, listwy chromowane centralny zamek, elektryka przepychanie kabli do komory silnika.podłączenie do kości. Przed tym przegląd kabelków i czyszczenie wymienianie wsuwek(bardzo dużo musiałem robić otworów na kable i klimatyzacje wszystko w fabrycznych miejscach co do 2mm.)
lampy tylne, otwory na blendę tylną. zamek centralny w klapie Ciężko było zdobyć ale się udało bo był niekompletny.
amortyzatory przód KONI z regulacją twardości wysokość trzpienia 4cm grube tłoczysko, sprężyny jamex lub nieznanego pochodzenia sprężyny które kopiłem wraz z amorami wysokość 4 cm zawieszenie tylne Gwintowane od golfa 2 H&R przerobione na wymienne wkłady.
Przeciągnięcie układu paliwowego, bak paliwa, przewody hamulcowe.
Zakupiłem przetwornice, soczewki, palniki xenonowe od bmw 525 chyba 2003 rok. helli.
kierownica bertini ze środkiem chromowanym chyba 32cm
Ogólnie robienie przy aucie w większości to czyszczenie różnymi sposobami, wytrawianie w sodzie kaostycznej, karczerami, acetony rozpuszczalniki szczoty druciane. itp
Wstawienie magla zbiorniczek do wspomy Ława czy sanki jak zwał tak zwał piaskowana i malowana podkladem potem czarną farbą z wysokim połyskiem. tak samo wahacze.
Wszystkie tuleje powymieniane na nowe.Jak najlepszej jakości.
Kupione tarcze wentylowane nowe piasty łożyska, sworznie wahaczy, stabilizator wahacza tutaj rzadkość.
Kierunki oryginalne nówka hella do santany z lat 82-85
Następny etap to rozbiórka silnika:
głowica splanowana trochę prze polerowaniem i powiększyłem kanały dolotowe i wylotowe
dotarłem zawory
nowe popychacze INA 10 szt
uszczelniacze zaworów
Pachnie świeżością głowica:)
teraz dół silnika rozebrany. wał po szlifie. Wszystkie panewki.
uszczelki
blok po piaskowaniu, przygotowany do malowania myślę ze na czarny z połyskiem rożne kolory chodzily mi po głowie. typu krem
wypolerowałem przód serwa, a tył piaskowany i pomalowany na czarno
wypolerowana trochę pompa podciśnienia.
pierdoły od bloku poczyszczone, kolektor ssący tez wytrawiony ale i tak wydaje misie ze jest brudny
zakupiłem 6 felgi LECASTELET kute polerowane dedykowane chyba mk1 cabrio.
15"
Auto robię rok. Wszystko sam prócz. Malowania auta. spawania. szlif walu i glowicy. Tak poza tym wszystko wszystko sam
Teraz prace się zwolniły mam obrone inżyniera. jak tylko bede nim, biore się ostro do roboty
silnik poskladac i inne *#cenzura#*. wrzucic na łapy podłaczac kable paliwo powietrze wodne sprawy i palic.
potem dac tapicerke do obicia w skóre
wbudowac xenony
i kupic opony oleje, docierac silnik:)
tak mniej wiecej wyglada robota przy aucie.
Napewno nie przerwe projectu juz jestem w tym po uszy, juz 3 garaże sąsiadów obskoczylem
Pewnie w opowiadaniu cos pominąlem ale czy to ważne
Plan zakończenia VWmania 2007
Ogolnie auto chce doprowadzic do oryginału z małymi przeróbkami typu zawieszenie felgi xenon tapicerka no i lakier.
Pozdrawiam
uzytkowników forum.vwgolf i reszte ludzi ktorzy wspomagają mnie przy pracach i zdobywaniu części
wiecej zdjęc na:
http://www.skopek.vwzone.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwsantana.pl" onclick="window.open(this.href);return false; (taka dziecinna pierwsza moja stronka:)
http://skopek.interarena.pl/vwproject2007.wmv" onclick="window.open(this.href);return false; LINK DO FOTOSTORY !!!
http://skopek.interarena.pl/movie.html" onclick="window.open(this.href);return false; hasło:esa
http://www.cardomain.com/ride/2210374" onclick="window.open(this.href);return false;
oczywiscie pickup to taki żacik nie bede psuł idealnego nadwozia
a fotka poniżej bardzo mnie mobilizuje do prac. nie moge doczekać sie jak bedzie wszystko poskladane wraz z listwami chromowanymi okna drzwi blotniki. i felgi lecastelety max gleba + lakierek i odgłos 5cylindra mniami
Aktualne zdjęcia i opis ogarnę jak tylko czas mi na to pozwoli.pozdrawiam !!!
1987r.
2226 5cylindrów 10V 115ps
Wyposażenie:
elektryczne szyby
elektryczny szyberdach
elektryczne lusterka i grzane
grzany fotel kierowcy
tempomat
klima
sztuczna skórka z 84r w kremie
wspomaganie
może podłącze kiedyś mfa w wersji usa
i wiele wiele innych.....
Modyfikacje:
przód koni ktrótki gruby trzpień
tył gwint mk2 HR
swap z 4 cyl na 5
inne wnętrze
wiele innych....
Witam wszystkich miłośników poczciwych Vwejów.
Jak wiadomo każdy vw ma jakąs historię.
Ojciec pod koniec lat 80 pojechał po jakieś auto do niemiec. Szukał oszczędnego dobrego auta.
Wynalazł białą Santane rok produkcji 1982. Pierwsza rejestracja 1983.02.28
Kupił od Heriberta Bomholta ur. 1926r.
Na początku patrze i widzę audi 80 ale ze znaczkiem VW. i wtedy się zaczęło
Santana była w wersji CL. Żadnej ale to żadnej rdzy. Wąskie zderzaki listewki na drzwiach chromowane, klamki wewn. chromowane plastikowe, czarny kokpit. i tapicerka w szarym kolorze. Silnik 1570 Diesel. 54ps.
Auto nabiło 500 000 tys przebiegu bez żadnych remontów silnika. Wtryski pompa paliwa nie ruszana w ogole. Wymieniane części w czasie eksploatacji:oleje, filtry paliwa, powietrza, akumulatory, opony, tuleje belki tylnej, tuleje wahacza przód,łożyska rożnego rodzaju, świece żarowe,szczotki w rozruszniku,amortyzatory na podwyższone o 2 cm:).
Z wad znanych mi w b2 to: zamek w klapie tylnej, zamki klamki wiadomo jakie , przekaźnik swiateł, przełącznik swiateł.
Nie obyło się też bez dzwonów 2 razy w to samo miejsce błotnik od strony kierowcy.Błąd innego kierowcy. Na szczęście podłużnica cała.Auto jeździło wszędzie, długie trasy nie były wyzwaniem jedynie dla kierowcy bo maksymalna prędkość jak na 4biegową skrzynie to 140km/h.
Przy takich prędkościach chmura dymu i odgłosy jak w helikopterze. Ojciec zaczął budować dom wiec auto musiało targać przyczepki itp. Trochę zostałą poobijana także nasza polską sól z piachem dała budzie trochę popalalić. Nie było szans na lakiernika. Inne priorytety.Dom rodzina blablabla :/
Zrobiłem prawko, nabijałem kilometry jak wściekły bo przy spalaniu 5L ON na 100km bajka
Któregoś razu wymusił mi pan z poznania renault clio. Niestety konstrukcja auta została naruszona. A już miałem plany zrobić blacharkę itp. Przycisnęły studia wiec sprzedałem dla silnika bo chodził jak zegarek.
Długo nie wytrzymałem bez vw. rok nie minął i kupiłem od Petera Grosslinga (pierwszy właściciel) VW Passat (stufenheck)czyli santana ale rocznikowo 1987 wrzesień.Czyli po liftingu. Model TROPHY. była to wersja specjalna, rzadko spotykana wersja b2 moim zdaniem. Posiada:
szyberdach dwu funkcyjny.
sportowe siedzenia ala kubelki (ogólnie ciężko nazwać je sportowymi ale to vw tak nazwał)
silnik 1,6 DT benzynowy na gazniku Pietburga z katalizatorem 72ps. po wywaleniu kata 75ps. Skrzynia 4+E czyli piątka.
brak jakichkolwiek chromów :/
zderzaki szerokie w kolorze nadwozia (tylko w wersji trophy)
kolor jest dedykowany tylko i wyłącznie modelu trophy (cos w stylu FIRE & ICE)
tapicerka w jasno niebieskim kolorze
podłokietnik z tyłu z torbą na narty
obrotomierz taka mała rzecz a cieszy:)
regulacja fotela kierowcy
stalówki 14 cali opony 185 65 14
przebieg ponad 120 000. Wszystko ale to wszystko było oryginalne i nieruszane przez nikogo. Wszystko działało tak jak należy.
jedynie po zmianie paliwa na polskie musiałem gaźnik dać do regulacji.
Z rdzą już trzeba było powoli walczyć. na kielichu tylnym przy wlewie paliwa standardowe miejsce b2. błotniki miejsce w którym jest ściek z szyberdachu, przy uszczelkach na drzwiach.
Jako ze bylem trochę młody próbowałem coś zmienić w aucie.
padło na pomalowanie kierunków tylnych na czerwono. tanie ale za to efektowne. Wieczna walka z policją panie władzo ale to amerykańska wersja :)widział pan taką kiedyś? heh
zacząłem wymieniać wszystkie płyny elementy zawieszenia paski itp.
przyszła pora na bbsy 15 cali na których z tylu miałem 205 50 przód 195 45. potem 4 szt 195 45.
brakowało mi przyczepności wiec postanowiłem obniżyć auto. Bardzo ciężko było coś dostać do zawieszenia. o gwintach to nawet nie marzyłem. Kupiłem sprężyny Jamex i chyba były od vw polo pod pasowały nawet. grunt ze auto leżało. Przód praktycznie na odbojach. tył idealnie.
Zrobiłem grila noemblem. Wstawiłem wydech sportowy (błąd życiowy wyciąłem katalizator.
Auto używałem w każdych warunkach. Ale to w każdych. Po podniesieniu na drugą zimę zawiechy wjeżdżała, pływała wszędzie heh
naprawdę kto widział ten wie . Silnik 1,6 nie wystarczał wiec w dzień urodzin znalazłem VW Passat 2.3 5 cyl.1987 r.prod.
Dzwonie do gościa i on mówi ze to nie jest passat tylko quantum. Jeździł kiedyś po Waszyngtonie:) Zapytałem się czy auto
posiada: blendę na amerykańską rejestracje, lampy z obrysami i znaczki quantum na kokpicie i z tylu samochodu. i czy wjedzie na lawetę o własnych siłach . Odpowiedział ze tak:) więc nie zastanawiając się wyruszyłem po auto.
nie obchodził mnie w ogóle stan auta.Aby by miał te fanty co Q posiada. Wiadomo ze chodziło tu o swapa. Nie tylko dla silnika.
wyposażenie vw quantuma:
welur ale tapicerka w nienajlepszym stanie.
wspomaganie kier
elektryczne lusterka
elektryczny szyberdach
elektryczne 4szyby
tempomat
centralny pneumatyczny zamek
3swiatło stopu USA
kokpit bez dziurek na głośnik od strony pasażera. użytkownicy B2 wiedzą o co chodzi.
licznik w milach.
skrzynia 5 Abv
silnik 5 cyl KX o poj. 2226 165nm/2500. tylko 115ps. ale za to nie wysilony motor w ogóle:) jak będę chciał poszaleć to wstawię 2,2 T 20V plany na przyszłość. Kto wie
podłokietnik z tyłu
zagłówki z tyłu
klamki chromowane wewnętrzne
Klimatyzacja na r12 stary czynnik chłodzący
listwy na drzwiach z chromowanymi paskami.
sierpy i listwy progowe plastikowe
daszek przeciwsłoneczny pasażera z klapką i lampką
daszek kierowcy z lusterkiem zasuwana klapka
siedzenia takie też ala kubły ale o wiele bardziej wygodne.
podświetlenie lampki malutkie przy rączkach dla tylnich pasażerów.
tunel dmuchawy ciepłego powietrza na nogi dla tylnych pasażerów
blenda na kwadratową rejestracje
lampy z obrysami
I PEŁNO RDZY RDZY SYFU i wkrętów i prowizorek heh ktoś uwielbiał wkręty i wkręcał w co się dało. Przód po dzwonie trochę podłużnica skrzywiona ale kto na to patrzy. wystarczy spojrzeć na listę po wyżej
Zaczęło się: styczeń 2006 rozbiórka i wyciąganie wszystkiego do surowej blachy z drugiej santany.(trophy).
czyszczenie czyszczenie piaskowanie rdzy, szlifowanie, ręcznie, mechanicznie, wycinanie belki (ceownika) z pasa przedniego,
przecież 5 cylindrów musi się gdzieś zmieścić
Rozbiórka quantuma
wycinanie mocowań łap wzmocnień podłużnicy
obrobienie lap do silników aby idealnie pasowały bez zniekształceń
pod prostowanie wzmocnienia podłużnicy bo jak wyżej napisałem była po dzwonie małym.
mierzenie poziomicami różnego rodzaju nawet laserowymi, miarkami kątownikami i wszystkim co się dało. alby można było nanieść tak samo łapy w 2giej santanie.
przyspawanie łap i paska przedniego(wzmocnienie dla 5 cyl)na zdjęciach widać lub na filmiku.
Tutaj mogę podziękować BIJUowi z sosnowca za wsparcie .
przygotowanie do lakierni lakier z palety mercedesa klasy E
trochę żywszy od wcześniejszego. Mieni się fajnie. Bardzo dużo perły. cena za bazę 1400zł około 4 litrów.
po pomalowaniu składanie drzwi,szyby, listwy chromowane centralny zamek, elektryka przepychanie kabli do komory silnika.podłączenie do kości. Przed tym przegląd kabelków i czyszczenie wymienianie wsuwek(bardzo dużo musiałem robić otworów na kable i klimatyzacje wszystko w fabrycznych miejscach co do 2mm.)
lampy tylne, otwory na blendę tylną. zamek centralny w klapie Ciężko było zdobyć ale się udało bo był niekompletny.
amortyzatory przód KONI z regulacją twardości wysokość trzpienia 4cm grube tłoczysko, sprężyny jamex lub nieznanego pochodzenia sprężyny które kopiłem wraz z amorami wysokość 4 cm zawieszenie tylne Gwintowane od golfa 2 H&R przerobione na wymienne wkłady.
Przeciągnięcie układu paliwowego, bak paliwa, przewody hamulcowe.
Zakupiłem przetwornice, soczewki, palniki xenonowe od bmw 525 chyba 2003 rok. helli.
kierownica bertini ze środkiem chromowanym chyba 32cm
Ogólnie robienie przy aucie w większości to czyszczenie różnymi sposobami, wytrawianie w sodzie kaostycznej, karczerami, acetony rozpuszczalniki szczoty druciane. itp
Wstawienie magla zbiorniczek do wspomy Ława czy sanki jak zwał tak zwał piaskowana i malowana podkladem potem czarną farbą z wysokim połyskiem. tak samo wahacze.
Wszystkie tuleje powymieniane na nowe.Jak najlepszej jakości.
Kupione tarcze wentylowane nowe piasty łożyska, sworznie wahaczy, stabilizator wahacza tutaj rzadkość.
Kierunki oryginalne nówka hella do santany z lat 82-85
Następny etap to rozbiórka silnika:
głowica splanowana trochę prze polerowaniem i powiększyłem kanały dolotowe i wylotowe
dotarłem zawory
nowe popychacze INA 10 szt
uszczelniacze zaworów
Pachnie świeżością głowica:)
teraz dół silnika rozebrany. wał po szlifie. Wszystkie panewki.
uszczelki
blok po piaskowaniu, przygotowany do malowania myślę ze na czarny z połyskiem rożne kolory chodzily mi po głowie. typu krem
wypolerowałem przód serwa, a tył piaskowany i pomalowany na czarno
wypolerowana trochę pompa podciśnienia.
pierdoły od bloku poczyszczone, kolektor ssący tez wytrawiony ale i tak wydaje misie ze jest brudny
zakupiłem 6 felgi LECASTELET kute polerowane dedykowane chyba mk1 cabrio.
15"
Auto robię rok. Wszystko sam prócz. Malowania auta. spawania. szlif walu i glowicy. Tak poza tym wszystko wszystko sam
Teraz prace się zwolniły mam obrone inżyniera. jak tylko bede nim, biore się ostro do roboty
silnik poskladac i inne *#cenzura#*. wrzucic na łapy podłaczac kable paliwo powietrze wodne sprawy i palic.
potem dac tapicerke do obicia w skóre
wbudowac xenony
i kupic opony oleje, docierac silnik:)
tak mniej wiecej wyglada robota przy aucie.
Napewno nie przerwe projectu juz jestem w tym po uszy, juz 3 garaże sąsiadów obskoczylem
Pewnie w opowiadaniu cos pominąlem ale czy to ważne
Plan zakończenia VWmania 2007
Ogolnie auto chce doprowadzic do oryginału z małymi przeróbkami typu zawieszenie felgi xenon tapicerka no i lakier.
Pozdrawiam
uzytkowników forum.vwgolf i reszte ludzi ktorzy wspomagają mnie przy pracach i zdobywaniu części
wiecej zdjęc na:
http://www.skopek.vwzone.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwsantana.pl" onclick="window.open(this.href);return false; (taka dziecinna pierwsza moja stronka:)
http://skopek.interarena.pl/vwproject2007.wmv" onclick="window.open(this.href);return false; LINK DO FOTOSTORY !!!
http://skopek.interarena.pl/movie.html" onclick="window.open(this.href);return false; hasło:esa
http://www.cardomain.com/ride/2210374" onclick="window.open(this.href);return false;
oczywiscie pickup to taki żacik nie bede psuł idealnego nadwozia
a fotka poniżej bardzo mnie mobilizuje do prac. nie moge doczekać sie jak bedzie wszystko poskladane wraz z listwami chromowanymi okna drzwi blotniki. i felgi lecastelety max gleba + lakierek i odgłos 5cylindra mniami
Aktualne zdjęcia i opis ogarnę jak tylko czas mi na to pozwoli.pozdrawiam !!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr sty 26, 2011 22:08 przez skopek, łącznie zmieniany 7 razy.
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
w tym linku jest moja prawie cala historia foto historia.
http://skopek.interarena.pl/vwproject2007.wmv 44 mb.
niedlugo wrzuce fotosy
pozdro
VW BOGIEM SANTANA NAŁOGIEM
http://skopek.interarena.pl/vwproject2007.wmv 44 mb.
niedlugo wrzuce fotosy
pozdro
VW BOGIEM SANTANA NAŁOGIEM
- Gobo90
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Super autko podziwiam cie!!!!
ps
ps
link nie działaskopek pisze:http://skopek.interarena.pl/vwproject2007.wmv 44 mb.
Gobo90 pisze:Super autko podziwiam cie!!!!
pslink nie działaskopek pisze:http://skopek.interarena.pl/vwproject2007.wmv 44 mb.
działał i działa
http://skopek.interarena.pl/vwproject2007.wmv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości