Termostat

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pablohasan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
Lokalizacja: Olsztyn

Termostat

Post autor: pablohasan » ndz lut 04, 2007 00:42

Witam
Chcialbym dowiedziec sie jak poznac czy termostat sie zawiesza ???
W mojej JETTIE byly wlasciciel ( osoba zaufana ) wymienil nagrzewnice ale ogrzewania nie ma ????????? podejrzewam ze to termostat poniewaz jak sie nagrzewa silnik wywala mi plyn przez weze i korek pojemnika wyrownawczego


Mario Olsztyn

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz lut 04, 2007 00:52

a moze uszczelka padla albo gorzej cos z glowica. Ale najpredzej to Ci nie puscil termostat i niema obiegu. Zawsze sa z nim problemy jak wymieniam plyn. Zapalam samochod i daje ogrzewanie na maksa. Ruszam tez weze. Jak sie robi cieplo to puscil a jak nie to kichaaa


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

AdrianBlackRoad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lut 02, 2007 15:48
Lokalizacja: skarżysko

Post autor: AdrianBlackRoad » ndz lut 04, 2007 01:19

tak jak napisałem poprzedni twój problem pablohasan ....uszczelka padła na bank bo cisnienie wody miesza sie z ciśnieniem oleju co powoduje że jak rozgrzejesz autko to układ wody sie zapowietrza i dlatego sie woda gotóje. wymień uszczelke i problem zniknie a termostat wyjmji i sprawdz czy lużny jest oring jak tak to też wymień bo to gotowanie wody rozlużniło oring i bedzie ci przepuszczał wode czy płyn niewiem co masz wlane



Awatar użytkownika
adekGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn lis 06, 2006 14:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: adekGTI » ndz lut 04, 2007 01:20

z objawów wydaje mi się, ze to termostat się zawiesił, a ogrzewania nie ma bo moze masz za mało płynu??A jak jedziesz dłużej to grzeje się za bardzo silnik?? koszt termostatu to 27zł więc nie ma tragedii, z wymianą trzeba się troche napałować ale w godzine mozna to zrobić, pamiętając zeby płynu nie zlać na ziemie :grin:



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » ndz lut 04, 2007 02:31

jesli dolny waz idacy od chlodnicy jest zimny nawet jak temperatura jest ok 90 to termostat nei otwiera


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

pablohasan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pablohasan » ndz lut 04, 2007 02:32

silnik nie grzeje sie w czasie jazdy no chyba ze w miesicie ale w granicach normy weze sa cieple elastyczne wiec plyn przeplywa przez nie ( tak sobie mysle ze jakby zawieszal sie termostat wowczas ktorys z wezy bylby zimny ??? poniewaz nie byloby wlasciwego obiegu ?? ) Z ta uszczelka jakos nie chce mi sie wierzyc bo jak to mozliwe jest aby nowa uszczelka pekla ???


Mario Olsztyn

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » ndz lut 04, 2007 02:34

jesli rura dolna jest ciepla to sie otweira wiec jest sprawny:] a co jesli odpalisz auto i odkrecisz korek od zbiornika nei bulgocze czasem?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

pablohasan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pablohasan » ndz lut 04, 2007 02:36

Dodam tylko ze na postoju silnik mocno sie grzeje ........... moze termostat szwankuje raz sie otwiera a raz nie ........... sprawdze pare razy z rzedu jak po 3 razach nie stwierdze zadnych niewlasciwosci oddam auto do warsztatu aby zmienili mi uszczelke pod glowica co myslicie na ten temat ???

[ Dodano: 04 Lut 2007 01:41 ]
troche bulgocze ale co dziwne jakis dym leci mi z chlodnicy nie czuc ze to spaliny jest bialy i jakby bezwonny


Mario Olsztyn

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » ndz lut 04, 2007 02:44

to masz odpowiedz jak bulgocze to uszczelka pod glowica, przedmuch meidzy kanalem wodnym a komora spalania.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

pablohasan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pablohasan » ndz lut 04, 2007 02:51

ok a powiedzcie trudno jest wymienic taka uszczelke no i pozniej zalozyc pasek rozrzadu ???


Mario Olsztyn

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » ndz lut 04, 2007 06:48

przede wszytkim musisz miec klucz dynamotryczny i troche pojecia o mechanice, jesli nei czujesz sie na silach daj to mechanikowi - ok150 robocizna, temat wymiany uszczelki byl opisywany miliony razy!


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz lut 04, 2007 08:53

preker20 pisze:dynamotryczny
DYNAMOMETRYCZNY :bigok:
Jeśli chodzi o wymianę uszczelki to zostaw ją mechanikowi, chociaż by ze względu na późniejsze ustawienie rozrządu...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

pablohasan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pablohasan » ndz lut 04, 2007 14:47

wiem ze jesli zle ustawie rozrzad to pozniej moga zawory szlak trafic tzn powyginaja sie ale jesli bede mial znaki na pasku rozrzadu to chyba nie ma takiej mozliwosci abym zle ustawil rozrzad ??? zaplon musialbym tez ustawiac ???


Mario Olsztyn

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » ndz lut 04, 2007 14:51

palen pisze:preker20 napisał/a:
dynamotryczny

DYNAMOMETRYCZNY
zgadza sie dynamometryczny, przejezyczenie:P

[ Dodano: Nie Lut 04, 2007 13:53 ]
zaplon tesh, daj to mechanikowi bo widze ze jestes zielony tym temacie, Spi****lisz
i potem bedziesz problemy mial


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 419 gości