Oznaczenie silnika 1,6 w golfie 2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tomelus
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 23:55
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Oznaczenie silnika 1,6 w golfie 2
Jakie jest oznacznie silnika 1,6 na wtrysku w golfie 2, i ile to ma KM ?
Ma ktoś foto tego silnika ?
Z góry dzięki za odpowiedz
Ma ktoś foto tego silnika ?
Z góry dzięki za odpowiedz
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- tomelus
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 23:55
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
no własnie nie wiem też myślałem że są tylko na gaźniku ale spotkałem już kilka ogłoszeń mk2 w których pisze 1,6 na wtrysku ! Może to już są te same co w mk3 ??
Było:Fiat 126 elx, VW Golf 1, Opel Corsa B, VW Golf 3, Opel Tigra A, Ford Focus 1, VW Golf 4, Hyundai Coupe, Toyota Celica V, Opel Astra H
Jest: Golf 6 i Roomster
Jest: Golf 6 i Roomster
- tomelus
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 23:55
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Tutaj jest min takie ogłoszenie
http://moto.allegro.pl/item163018531_vw ... tanie.html
A co do tego gaźnika sterowanego elektronicznie jest to dobre czy do d... ?
A tu nie jest to czasem 1,3 na wtrysku??
http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... rt=3&nr=42
http://moto.allegro.pl/item163018531_vw ... tanie.html
A co do tego gaźnika sterowanego elektronicznie jest to dobre czy do d... ?
A tu nie jest to czasem 1,3 na wtrysku??
http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... rt=3&nr=42
Dobre bo działa "prawie" jak wtrysk ... Jest bardzo ekonomiczne ale dosc skomplikowane - mlotkiem nie naprawisz a w skrocie:tomelus pisze:Tutaj jest min takie ogłoszenie
http://moto.allegro.pl/item163018531_vw ... tanie.html
A co do tego gaźnika sterowanego elektronicznie jest to dobre czy do d... ?
zbiera dane z czujników temperatury (x2), obrotow, potencjometrow, sonda lambda
ma komputer sterujacy
ma drogie elementy wykonawcze - silniczek krokowy, sterownik przepustnicy
jak trafisz w egzemplarz gdzie te dwa ostatnie i komputer sa w 100% sprawne to bedziesz zadowolony - reszta elementow systemu nie kosztuje wiele, grunt w przypadku problemu to diagnoza nie oparta na jakis tam mitach ... tylko na wiedzy - zeby PN naprawic to trzeba wiedziec co i gdzie zmierzyc.
niestety wiekszosc polskich mechanikow nazywa ten typ gaznika wtryskiem i u takich lepiej sie nie pojawiac
TDPower
- tomelus
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 23:55
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
ppoll27 pisze:Dobre bo działa "prawie" jak wtrysk ... Jest bardzo ekonomiczne ale dosc skomplikowane - mlotkiem nie naprawisz a w skrocie:tomelus pisze:Tutaj jest min takie ogłoszenie
http://moto.allegro.pl/item163018531_vw ... tanie.html
A co do tego gaźnika sterowanego elektronicznie jest to dobre czy do d... ?
zbiera dane z czujników temperatury (x2), obrotow, potencjometrow, sonda lambda
ma komputer sterujacy
ma drogie elementy wykonawcze - silniczek krokowy, sterownik przepustnicy
jak trafisz w egzemplarz gdzie te dwa ostatnie i komputer sa w 100% sprawne to bedziesz zadowolony - reszta elementow systemu nie kosztuje wiele, grunt w przypadku problemu to diagnoza nie oparta na jakis tam mitach ... tylko na wiedzy - zeby PN naprawic to trzeba wiedziec co i gdzie zmierzyc.
niestety wiekszosc polskich mechanikow nazywa ten typ gaznika wtryskiem i u takich lepiej sie nie pojawiac
A który silniki byś polecił 1,6 z takim gaźnikiem czy lepiej 1,8 RP ?
ppoll27 pisze:Dobre bo działa "prawie" jak wtrysk
2EE jest dobry? Poczytaj troche o tym gaźniku tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... dfb#904595
Same kłopoty z tym ustrojstwem.
WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!
Pomyślisz , że jestem stronniczy bo sam mam RP, ale :tomelus pisze:A który silniki byś polecił 1,6 z takim gaźnikiem czy lepiej 1,8 RP ?
RP jest lepszym wyborem niz PN , dynamika auta bez porównania lepsza , RP jest na mono-wtrysku który przysparza duzo duzo mniej problemów niz gaźnik 2EE , tak naprawde niewiele osób ( mechaników) zna sie na tym gaźniku , monojetronic w RP jest bardzo prymitywnym układem i prostym w naprawach - w zasadzie awarii ulegają tylko sondy lambda (300zł) , czasem silniczek krokowy (250zł) i bardzo żadko czujnik temperatury (60zł)- nie sa to drogie rzeczy i ogólnie dostępne .
Do tego RPka mozna znaleźć w ładnej budzie GT. Jesli byś myślał kiedyś o LPG to RP jest najlepszym i bezproblemowym silnikiem do zagazowania.
Jedyny minus RPka to tyko troche wiekszy apetyt na paliwo niż PN .
P.S. W jakich pieniądzach chesz sie zmieścić przy kupnie mk2 ?
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
homsky, potwierdzam to co pisze kolega ale ceny troche nizsze bo jest duzo zamiennikow np. sonda lambda silniczek krokowy uzywka ogolnie co do silniczka krokowego to wyczyscic go i powinien banglac jak nowy
a co do spalania to bedzie palil tyle co PN, EZ, albo i nawet troche mniej!! 2EE lub 2E2 te gazniki maja juz troche lat i w wiekszosci przypadkow nie dzialaja poprawinie i pala powyzej 10 litrow!!
Szukaj RP'ka
a co do spalania to bedzie palil tyle co PN, EZ, albo i nawet troche mniej!! 2EE lub 2E2 te gazniki maja juz troche lat i w wiekszosci przypadkow nie dzialaja poprawinie i pala powyzej 10 litrow!!
Szukaj RP'ka
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Jestem użytkownikiem PN i jestem zadowolony, dynamnika ok, spalanie 6,5l/100km w jeździe mieszanej - ale, tak jak piszą poprzednicy - jezeli masz wybór między PN a RP, a różnica w spalaniu nie jest dla Ciebie istotna, to RP jest lepszym wyborem. Chodzi o to, że PN jest bardzo dobrym silnikiem, ale dopóki nie zepsuje się układ zasilania paliwem. No i z tego co czytałem, to nie lubi za bardzo gazu (właśnie ze względu na ten gaźnik).
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- tomelus
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 23:55
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Dzięki za opinie.
Więc tak szukam auta w cenie 3-4 tyś i niechce gazu coś nie mam do niego przekonania.
Mam na oku ładnego madisona z 91 roku z silnikiem 1,3 na wtrysku za 3 tyś auto naprawde zadbane i od znajomego tylko dostał lekko w tył i trzeba wyklepać tylny pas i zmienić zderzak który dodają poza tym auto nigdy niebite.
Tylko że 1,3 to troszke słabe wolałbym coś mocniejszego ale wsumie jak jest w fajny wstanie to może warto ? Sam już nie wiem.
Więc tak szukam auta w cenie 3-4 tyś i niechce gazu coś nie mam do niego przekonania.
Mam na oku ładnego madisona z 91 roku z silnikiem 1,3 na wtrysku za 3 tyś auto naprawde zadbane i od znajomego tylko dostał lekko w tył i trzeba wyklepać tylny pas i zmienić zderzak który dodają poza tym auto nigdy niebite.
Tylko że 1,3 to troszke słabe wolałbym coś mocniejszego ale wsumie jak jest w fajny wstanie to może warto ? Sam już nie wiem.
Było:Fiat 126 elx, VW Golf 1, Opel Corsa B, VW Golf 3, Opel Tigra A, Ford Focus 1, VW Golf 4, Hyundai Coupe, Toyota Celica V, Opel Astra H
Jest: Golf 6 i Roomster
Jest: Golf 6 i Roomster
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 311 gości