Czemu MK3 1,6 (75KM) jeżdzi dużo żwawiej niż MK3 1,8(75)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czemu MK3 1,6 (75KM) jeżdzi dużo żwawiej niż MK3 1,8(75)
Witam dzis przejechałem sie samochodem kolegi 1,6 75KM i przyspiesza on dużo żwawiej niż moje 75KM w 1,8 jedyna róznice jaka zauwazyłem jest taka ze skrzynia biegow w 1,6 jest troche krotsza, u mnie w 1,8 przy 2000rpm mam 80km/h a tam jest 75km/h jest to nie wielka roznieca i czy moze rzutowac na duzo lepsza dynamike? a moze mam padło silnik??
-
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
- Lokalizacja: CMG
z samochodem nie nie moze byc zle chodzi podobnie i na benzynie i na gazie wiec brudny filtr i komp odpada (mam I gen. gazu) kata juz dawno nie ma zapłon ustawiany setki razy (teraz jest najlepiej) chodzi o to ze kolegi samochod lepiej wkreca sie na obroty a moj ma z tym problemy wyprzedzanie nie jest przyjemnoscia no i spalanie gazu nie mozna na trasie zejsc ponizej 10l/100km
czy ktos porownywał osiagi 16 i 1,8??
czy ktos porownywał osiagi 16 i 1,8??
Ostatnio zmieniony ndz lut 04, 2007 00:04 przez Zoltecek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Czemu MK3 1,6 (75KM) jeżdzi dużo żwawiej niż MK3 1,8(75)
Zoltecek pisze:Witam dzis przejechałem sie samochodem kolegi 1,6 75KM i przyspiesza on dużo żwawiej niż moje 75KM w 1,8 jedyna róznice jaka zauwazyłem jest taka ze skrzynia biegow w 1,6 jest troche krotsza, u mnie w 1,8 przy 2000rpm mam 80km/h a tam jest 75km/h jest to nie wielka roznieca i czy moze rzutowac na duzo lepsza dynamike? a moze mam padło silnik??
Krótrza skrzynia ma wpływ na przyspieszenie ale nie przy takich samochodach 1,6 nie może przyspieszać lepiej od 1,8 ze względu na jedną podstawową rzecz - nizszy moment obrotowy.
http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
ja uważam że coś jest nie halo
jeżdziłem 1,8(75PS)i 1,6(75PS) i była spora różnica w osiągach 1,8 nie trzeba tak piłować jak 1,6
jeśdziłem też 1,9 D i w moim odczuciu szegł lepiej jak 1,9 SDI w SEACIE arosa
wiec może to tylko take odczucie
żeby były jakieś konkrety trzeba było by pomierzyć chociażby sprint do setki , elastyczność
jeżdziłem 1,8(75PS)i 1,6(75PS) i była spora różnica w osiągach 1,8 nie trzeba tak piłować jak 1,6
jeśdziłem też 1,9 D i w moim odczuciu szegł lepiej jak 1,9 SDI w SEACIE arosa
wiec może to tylko take odczucie
żeby były jakieś konkrety trzeba było by pomierzyć chociażby sprint do setki , elastyczność
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Pytasz o osiągi. Katalogowo 1,6 ma 14,0 do 100 km.h, 1,8 AAM ma 13,9, czyli różnica jest praktycznie żadna. Powtarzam, katalogowo... ja kręce mojego AAMa do 100 średnio w 12,6-.12.7, co może nie jest czymś nadzwyczajnym ale dobry moment pozwala na spawną jazde
http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to w czym problem? jezdzij tak dalej....a zrobiles chociaz przeglad we walsnym zakresie albo w warsztacuie czy tak sobie sam eliminujesz ze to nie filtr bo cos tam, komp tez nie bo cos tam...a sprawdzales?? nie sadze.....sprawdz tez swiece, zmierz do setki bo moze ci sie w ogole wydaje, cisnienie sprezania!! podstawowe rzeczy a dopiero potem na forum pytajZoltecek pisze:z samochodem nie nie moze byc zle
stary jak kupiłem golfa to miał straszne problemy ze zbieraniem sie odwiedziłem mnostwo mechanikow okazało sie ze na kompie przepaliła sie 1 scieżka? i trzeba to było wymienic wraz z wtryskiem stad wiem ze komp wtrysk jest sprawne, gaz 1 gen jakos daje rade
2 jak skak tłoka jest wiekszy to powinen sie gorzej wkrecac w obroty ale moment spada nizej
wszystko juz robiłem swiece przewody paski i nic
silniki 75KM sa po to aby szwab płacił mniejsze podatki od auta
2 jak skak tłoka jest wiekszy to powinen sie gorzej wkrecac w obroty ale moment spada nizej
wszystko juz robiłem swiece przewody paski i nic
silniki 75KM sa po to aby szwab płacił mniejsze podatki od auta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 533 gości