[PG] Wysokie CO2 na analizatorze plus strzały z tłumika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » sob lut 03, 2007 14:37

Właśnie też to brałem pod uwage dlatego wolałem spytać gdzie szukać jeszcze. Diagnoza taka a nie inna bo nie mówiłem mu że pusta puszka wisi. Zapłon musze sprawdzić a te testy diodami na czym polegają?



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz lut 04, 2007 01:51

Najprawdopodobniej strzały masz od przyspieszonego zapłonu lub zużytego wydechu. Diagnoza sondy polega na tym, że wpinają Ci specjalny miernik napięcia zbudowany z diod. Odbywa sie to podczas pracy rozgrzanego silnika. Miernik ten działą podobnie jak zwykły woltomierz tylko, że oparty jest na diodach bo zmiany napięcia na cyfrowym wotomierzu byłyby trudne do zobaczenia. POLECAM



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz lut 04, 2007 02:00

da sie sonde zmierzyc zwyklym voltomierzem takim z pokretelkiem po srodku trzeba wpiac plus voltomierza w kabel napiecia sondy i napiecie powinno skakac od 0 do 0,99 V

u mnie czuc paliwo i silnik sie troche zamula miedzy 2000 a 3500 obrotow i troszke nierowno pracuje i u mnie sonda sie wysypala

jesli nie wystepuja takie objawy to moze byc przestawiony zaplon czesto przy ustawiaiu zaplonu mechanik zapomina ze pasek czasem moze przeskoczyc o zabek jak napinacz go naciagnie



lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » ndz lut 04, 2007 08:11

Sam zmienialem rozrzad i jest napewno dobrze ustawiony ale sprawdze zaplon dla swietego spokoju. Nie zauważyłem żeby silnik sie mulił - benzynke było czuć generalnie wcześniej ale nie było tego śmiesznego strzelania czy bulgotania jak to nazwał mój brat...



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn lut 05, 2007 00:11

Czasem zwykły woltomierz "z pokrętłem po środku" nie wyrabia z odczytem skoków napięcia (wyświetlacz) chyba że masz na wskazówke. Dlatego że napiecie powinno co najmniej przeskakiwać raz na sekunde. A czy auto zachowuje się normalnie kiedy po rozgrzaniu dasz mu w deche? Jeśli zamula to faktycznie trzeba zerknąć na sonde, czujnik temperatury i zapłon. Jeśli nie to strzały mogą powstawać od zużytego tłumnika lub nieszczelności w układzie wydechowym.



lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » pn lut 05, 2007 07:25

Nie wydaje mi się żeby zamulał ale dziś podjade sprawdzić zapłon i zobacze co sie dzieje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 240 gości