silniczek krokowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kredol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:51
Lokalizacja: Szczecin

silniczek krokowy

Post autor: kredol » czw lut 01, 2007 23:59

Witam.
Mam problem z obrotami w silniku. Czasem podczas wchodzenia w zakret, gdy spadaja obroty - gasnie mi motor. Ostanio nie chce zapalic bez uzycia gazu. Dzis nawet po wlaczeniu zaplonu, gdy zdjalem noge z gazu, silnik zgasl. Dopiero po "przegazowaniu" na wysokich obrotach przestal gasnac. Wydaje mi sie, ze problem tkwi w silniczku krokowym. Niestety jestem w anglii i nie wiem jak wytlumaczyc wyspiarzowi, ze chce wymienic silniczek krokowy. Czy ktos wie przypadkiem jak ten wynalazek nazywa sie po angielsku?
Z gory dzieki:)



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt lut 02, 2007 00:40

Czy ktos wie przypadkiem jak ten wynalazek nazywa sie po angielsku?
idle speed control actuator


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Re: silniczek krokowy

Post autor: imp » pt lut 02, 2007 19:54

kredol pisze:Witam.
Mam problem z obrotami w silniku. Czasem podczas wchodzenia w zakret, gdy spadaja obroty - gasnie mi motor. Ostanio nie chce zapalic bez uzycia gazu. Dzis nawet po wlaczeniu zaplonu, gdy zdjalem noge z gazu, silnik zgasl. Dopiero po "przegazowaniu" na wysokich obrotach przestal gasnac. Wydaje mi sie, ze problem tkwi w silniczku krokowym. Niestety jestem w anglii i nie wiem jak wytlumaczyc wyspiarzowi, ze chce wymienic silniczek krokowy. Czy ktos wie przypadkiem jak ten wynalazek nazywa sie po angielsku?
Z gory dzieki:)
a jesteś pewny ze to krokowiec ..moze przepływomierz jest winny ps jaki masz motor w tym mk4?? może 1.6 16v??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pt lut 02, 2007 20:33

A wogóle masz w swoim MkIV silniczek krokowy? Bo mi to wygląda raczej na czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub w dużej mierze jak poprzednik pisał na przepływomierz, lub zabrudzoną przepustnice.

[ Dodano: Pią Lut 02, 2007 19:34 ]
Spróbuj odpiąć kostkę przepływomierza i jeśli nie bedzie żadnych zmian to problem wyjaśniony...


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
kredol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw lut 09, 2006 20:51
Lokalizacja: Szczecin

no to mam zagwozdke;)

Post autor: kredol » pt lut 02, 2007 23:26

Motorek niestety tylko 1.4 16v. A tak w ogole to daliscie mi do myslenia. Bede musial chyba po prostu wytlumaczyc co sie dzieje i niech wyspiarz szuka dziury w calym:)
Dzieki



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » sob lut 03, 2007 00:05

Tam kolrgo nie krokowego tylko moduł przepustnicy... a u Ciebie przepustnica jest na 100% zasyfiona olejem. Przeczyść i wszystko wróci do normyy. Miałem to samo!



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob lut 03, 2007 00:07

kredol pisze:Wydaje mi sie, ze problem tkwi w silniczku krokowym
w mk4 nie ma czegos takiego jak silniczek krokowy



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob lut 03, 2007 00:36

Dokładnie tak jak martines i kiss. Przepustnice trzeba wyczyścić dokładnie,(w razie braku poprawy) przegrać softa, usunąć wyuczone błędy (w razie braku mozliwości usunięcia błędu wymienić część) przeprowadzić adaptację przepustnicy i auto powinno chodzić jak ta lala



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob lut 03, 2007 00:44

Jacenty85 pisze:Dokładnie tak jak martines i kiss.
dokladnie tak jak Jacenty85,
zacznij od przepustnicy



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lut 03, 2007 10:56

w mk4 nie ma czegos takiego jak silniczek krokowy
chłopaki no co wy??? Jak zwał tak zwał ale ISC jest, bo to podstawa działania układu wtryskowego


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob lut 03, 2007 13:30

No pewnie, że jest , tylko, że przepustnica jest nierozbieranalna i fachowo nazywa się korpus przepustnicy. Wygląda to podobnie jak w linku (nie jest to od tego auta ale silnik krokowy stanowi integralną część). Reasumując w efekcie można powiedzieć że silnika krokowego nie ma, bo dostep do niego jest niemożliwy. Osobiście nie polecam rozbierać korpusu bo bedzie nadawał się na złom.
http://www.allegro.pl/item162635553_prz ... _nowa.html



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » sob lut 03, 2007 13:51

ja miałem co prawda w 1.4 8v ten problem i czyszczenie przepustnicy pomogło


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lut 03, 2007 21:36

Jacenty85 pisze:Osobiście nie polecam rozbierać korpusu bo bedzie nadawał się na złom.
Ale angielski mechanik niczego by nie rozbierał, tylko na prośbę naszego kolegi o wymianę silnika krokowego ymieniłby cały zespół przepustnicy :grin:


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 315 gości