GLOWICA !!!!! golf III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maciejVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 31, 2007 20:22
Lokalizacja: romanowo górne
Kontakt:

GLOWICA !!!!! golf III

Post autor: maciejVW » pt lut 02, 2007 19:59

wczesniej pisalem o pewnym problemie z moim autem Okazalo sie ze na ostatnim zaworze wcale nie bylo cisnienia reszta zaworow to okolo 13, 12 na czujniku Czyli chyba dobrze? Aje zdjalem glowice i okazalo sie ze zawor ssacy jest krzywy Co moze byc przyczyna? Wiem tylko ze mechanik-partacz zerwal kolo zebate i skrzywil dwa zawory Czy mogl pominac ten jeden? czy zdarzylo sie cos gorszego Czy prowadnica moglaby sie skrzywic?Czy po zalorzeniu nowego zaworu mozliwe jest by znow sie skrzywil zawor Co robic? ZAwiozlem glowice partaczowi zpowrotem bo kase wzial. pomocy bo wykonam na kolesiu wyrok


maciejVW

Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » pt lut 02, 2007 20:13

a moze wsadzil zawur od wiekszego silnika jesli kupowal zrobili tak u mojej mamy miala vectre 1.6 a wsadzili zawur od 1.8 roznica niby nie duza ale roznica


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 02, 2007 20:19

nie piszesz czy głowica była planowana , czy mierzył mechanik ile wystają tłoki ponad cylindry , bo od tego zalerzy jaka powinno sie zakładać uszczelke , z iloma nacięciami , i czy nie jest uszkodzona szklanka popychacza



maciejVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 31, 2007 20:22
Lokalizacja: romanowo górne
Kontakt:

Post autor: maciejVW » pt lut 02, 2007 20:28

po tym wczesniejszym bledzie koles zalozyl grobsza uszczelker bo glowica byla planowana ale ile niewiema z tego co wiem to tloki nie wystaja ponad glowice

[ Dodano: 02 Lut 2007 19:29 ]
o co chodzi z tymi nacieciami???


maciejVW

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt lut 02, 2007 20:32

właśnie wystają! i to na grubość uszczelki ok. 2 mm
Sam się o tym przekonałem ściągając głowicę w swoim MK3.


Obrazek
Obrazek

maciejVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 31, 2007 20:22
Lokalizacja: romanowo górne
Kontakt:

Post autor: maciejVW » pt lut 02, 2007 20:36

a jakie grube mozna dostac uszczelki?


maciejVW

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt lut 02, 2007 20:39

Oj, tego to się nawet nie pytałem jak kupowałem uszczelkę do swojego, a moja głowica też była planowana, tylko nie wiem ile. Ale problemów nie miałem, silnik chodzi jak należy.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 02, 2007 20:41

maciejVW pisze:po tym wczesniejszym bledzie koles zalozyl grobsza uszczelker bo glowica byla planowana ale ile niewiema z tego co wiem to tloki nie wystaja ponad glowice

[ Dodano: 02 Lut 2007 19:29 ]
o co chodzi z tymi nacieciami???
tłoki nie wystają ponad głowice tylko ponad cylindry jak masz zdjętą głowice to wtedy widać , a jeśli chodzi o nacięcia to są takie znaki na uszczelce , jesli tłoki wystają 0,67-0,82 to jeden karb albo nacięcie 0,83-0,92 dwa karby 0,93-1,02 trzy karby



maciejVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 31, 2007 20:22
Lokalizacja: romanowo górne
Kontakt:

Post autor: maciejVW » pt lut 02, 2007 20:41

to kto mi powie czemu ten zawor jest krzywy? sa slady na tloku od uderzenia


maciejVW

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 02, 2007 20:42

moze szklanka popychacza jest kiepska



maciejVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 31, 2007 20:22
Lokalizacja: romanowo górne
Kontakt:

Post autor: maciejVW » pt lut 02, 2007 21:18

jaka szklanka?


maciejVW

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 02, 2007 21:19

to co popycha zawór , masz na pewno chdrauliczne jak jest uszkodzona to zawór mógł walnąc w tłok

[ Dodano: 02 Lut 2007 20:23 ]
szklanka to jest popychacz zaworu masz ją pod wałkiem rozrządu , wałek naciska szklanke a szklanka zawór , a luz zaworowy jest automatycznie kasowany przez olej który jest w szklance , dlatego tutaj nie ustawia sie luzu zaworu
Ostatnio zmieniony pt lut 02, 2007 21:24 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



maciejVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 31, 2007 20:22
Lokalizacja: romanowo górne
Kontakt:

Post autor: maciejVW » pt lut 02, 2007 21:24

dzieki bede szukal ale jutro bojuz kiepsko widze


maciejVW

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn lut 05, 2007 04:57

Czasem wystarczy za szybko poskładać silnik. Po wyjęciu popychaczy i ponownym i ch założeniu i założeniu wałka rozrządu trzeba odczekać z godzinkę zanim zacznie się kręcić silnikiem. Popychacz pod obciążeniem musi się "ścisnąć", inaczej zawór wytaje za daleko i tłok go łup...

Albo szpecjalista kręcił tak wałem albo wałkiem rozrządu przy składaniu, że zetknęły się tłoki z zaworami, i naparł z większą siłą, bo poczuł opór...


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 200 gości