Wymiana /Zmiana Silnika Golf MK2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Wymiana /Zmiana Silnika Golf MK2

Post autor: Ardiano » pt lut 02, 2007 14:11

Witam.
Od kilku miesięcy posiadam VW Golfa MK2 1.3 (gaźnik).
Chciałem się doweidzieć o koszty i czy jest możliwe przerobienie gaźnika na wtrysk, chciałem ograniczyć spalanie :grin:
Ewentualnie czy nie bedzie problemu ze zmiana silnika z 1.3 na przykladowo 1.6 z MK2 lub 1.4/1.6 z MK3 , interesuje mnie tez zwiekszenie mocy.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt lut 02, 2007 14:26 przez Ardiano, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt lut 02, 2007 14:21

Myślę że musisz czytać regulamin i użyć opcji szukaj.


Obrazek

Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » pt lut 02, 2007 14:24

No szukałem i nie mogłem sie doszukać czegoś na temat przerobienia z gaźnika na wtrysk.



Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: replay » pt lut 02, 2007 14:24

ja przerabiałem gaźnik na wtrysk ale w silniku 1.6
Wtrysk miałem z 1.8 RP
Ty musiałbyś skompletować wszystko z 1.3 na monowtrysku (nie pamietam sybolu)
Bo jesli bys wcis do niego kompa z 1.8 to marnie widze Twoj silniczek ;P

a jesli chodzi o swap...
poprzedni właściciel mojej furki też miał 1.3 i zmienił na 1.6 :-) wiec na pewno da się zrobić musisz tylko kupić kompletny silnik (z całym osprzętem) koło 1000 dasz za 1.6 + robocizna.. gdzieś drugie tyle... zanim założyłem wtrysk też chciałem zrobić swapa mojego 1.6 na 1.8.. ale zrezygnowałem... po pierwsze koszty.. a po drugie.. ciężko jest znaleźć kompletny silnik w dobrym stanie.
Przeróbka na wtrysk w moim kosztowała mnie jakis 700PLN.. częsci + robocizna.. ale nie żałuję.. rewelacja. Powodzonka


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pt lut 02, 2007 16:25

replay pisze:Ty musiałbyś skompletować wszystko z 1.3 na monowtrysku
zonk - niema w mk2 silnika 1.3 na monowtrysku - jest tylko wielopunkt - powiedz ile spala twój gażnikowiec to ci powiem czy mój na szprycy jest oszczędniejszy, aha- taka ciekawostka-na wtrysku i na gażniku moc jest ta sama, minimalna różnica w momencie obrotowym na kożyść wtrysku, no i troche lepsza dynamika



Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » pt lut 02, 2007 17:47

No cos 7-8l na 100 w trybie mieszanym mi pali...z tym ze mowie tu o lpg bo na benzynie nie sprawdzalem.
A silnik 1.6 z MK2 lub taki sam z MK3 podejdzie czy trzeba cos przerabiac?



Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pt lut 02, 2007 18:40

[quote="Ardiano"]No cos 7-8l na 100 w trybie mieszanym mi pali...z tym ze mowie tu o lpg bo na benzynie nie sprawdzalem.
hehe - jak ci tyle gazu spala to powinieneś go po wydechu całować że tak malutko, mi beny 7,5-8,5/100 w zalżności od pory roku ciagnie, nie licz że po wymianie silnika na jakiś inny będziesz miał mniejsze spalanie-chyba jak sobie diesla wsadzisz, a jak wsadzisz 1,6 to poniżej 9-10l/100 gazu przy spokojnej jeżdzie nie zejdziesz(nawet przy bardzo spokojnej :bajer: )



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 88 gości