SDI - pow. 2 tys. obr. nierówno pracuje i kopci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
danynx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 15:22
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

SDI - pow. 2 tys. obr. nierówno pracuje i kopci

Post autor: danynx » pt lut 02, 2007 13:25

mój golfik IV sdi ładnie równo pracuje ale po przygazowaniu pow. 2 tys. obrotów pracuje jakby na 3 cylindrach i przy tym kopci. co sprawdzić w pierwszej kolejności ?



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 15:28

Witam.

Moze turbina padła ;)

OKI, a tak na serio:
Opisz coś więcej i dokładniej, kiedy tak się dzieje. Próbowałeś podłączyć go pod VAGa? Trudno mi powiedzieć co to może być, ale wszelkie informacje ulatwią odpowiedzi. Jeśli tak się dzieje cały czas, to może coś z pompą?
A filterek paliwa wymieniałeś???? Może być na tyle zatkany, że nie przepuszca większego wydatku ropki...
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
danynx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 15:22
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: danynx » ndz lut 11, 2007 23:31

Grzesiekk1982 pisze:Witam.

Moze turbina padła ;)

OKI, a tak na serio:
Opisz coś więcej i dokładniej, kiedy tak się dzieje. Próbowałeś podłączyć go pod VAGa? Trudno mi powiedzieć co to może być, ale wszelkie informacje ulatwią odpowiedzi. Jeśli tak się dzieje cały czas, to może coś z pompą?
A filterek paliwa wymieniałeś???? Może być na tyle zatkany, że nie przepuszca większego wydatku ropki...
Pozdrawiam
wczoraj odebrałem samochód od lakiernika (był sprowadzany z Francji). Mogę więcej powiedzieć o objawach. Na zimnym silniku na wolnych obrotach dosyć mocno nim rzuca, po ruszeniu po kilku minutach pracy też nierówno przyspiesza, kopci na jasno. Po długim nagrzaniu (ok. 0,5 godz. pracuje równiej). Po nagrzaniu, podczas jazdy pracuje jakby na 3 cylindrach, kopci jasnym dymem (białym o charakterystycznym zapachu raczej nie spalonego oleju lecz roby), czuć jakby nie spalał do końca mieszanki paliwa. Zachowuje się jakby niewykorzystywał swojej (niewielkiej ale zawsze...) mocy (wiem że to tylko 68 KM ale mimo to powinien stabilnie ciągnąć) Jak wcześniej wspomniałem, podczas przyspieszania i jazdy lekko szarpie. Dodatkowo przy przyspieszaniu coś gwiżdże, syczy jakby miał jakąś dziurę przy kolektorze (niestety to nie turbinka ;( )



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn lut 12, 2007 18:22

Witam.
Po 1 można spróbować go podłączyć pod VAG i zrobić diagnozę dynamiczną (w czasie jazdy). Jeśli nie dopala, śmierdzi ropą i chodzi na 3 cylindrach, to może leją wtryskiwacze? Można by je wykręcić i sprawdzić i jakiegoś szpeca od diesli...
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt lut 13, 2007 00:42

glowica
pewnie ma ostro nachulane km ponad 400 spokojnie
kiedys koles sciagnal takie cos i mial identyczne objawy jak twoj
po drodze z holandii sie rozlecial ale dojechal do Szczecina ;)



Awatar użytkownika
danynx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 15:22
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: danynx » wt lut 13, 2007 10:46

Krzylu pisze:glowica
pewnie ma ostro nachulane km ponad 400 spokojnie
kiedys koles sciagnal takie cos i mial identyczne objawy jak twoj
po drodze z holandii sie rozlecial ale dojechal do Szczecina ;)
ale mam wrażenie jakby płyny chłodzącego nie ubywało

[ Dodano: 13 Lut 2007 19:18 ]
DODAM ŻE SAMOCHÓD BYŁ PO DACHOWANIU. MOŻE OLEJ ZDĄŻYŁ SPŁYNĄĆ DO TŁOKÓW, POSTAWILI GO NA KOŁA I :grrr: URUCHOMILI SILNIK :grrr: I KORBOWÓD/KORBOWODY POWYGINANE?

[ Dodano: 18 Lut 2007 10:05 ]
No i wszystko jasne. Dwa korbowody wygięte :(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości