Chyba padł N75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz maja 08, 2005 20:10
- Lokalizacja: poznań i okolice
- Kontakt:
Chyba padł N75
Witam wszystkich mam pytanie w silniku AFN 110KM wyłącza się turbo przy przekroczeniu ok.3000 obr/min. przypuszczam ,że jest to N75 ale w moim Golfie N75 i N18 są idealnie takie same czy to mozliwe i czy cos sie stanie jak je zamienię ?
Ostatnio zmieniony czw lut 01, 2007 22:54 przez PatrykVW, łącznie zmieniany 1 raz.
ONLY VW
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=69123 looknij tu, tutaj chodzi o zawór silnika 1Z, ale może jest opisane co i jak łączyć w AFN (w 1Z z tego co pamiętam czerwony wężyk z niebieskim). Można łączyć kawałkiem wkładu z długopisu.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
w AFN nic się nie łączy !!Grzesiekk1982 pisze:ale może jest opisane co i jak łączyć w AFN
w AFN możesz zamienić miejscami zaworki...
ten od turbiny ma białą główkę, a ten od EGR ma czarną...
po zapaleniu silnika popatrz na cięgno od turbiny - powinno zostać wciągniete do tej gruszki około 1,5 cm - po zapaleniu powinno szybko opaść na dół
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
w AFN jest sterowanie podciśnieniem sztangi która zmienia połażenie kierownic spalin..A to sorry. Myślałem, że tam jest podobnie.
w 1Z jest sterowanie ciśnieniowe, i po osiągnięciu zadanego doładowania wastegate otwiera klape i para idzie w gwizdek a nie w turbo
dlatego po zmostkowaniu ciśnienie wytworzone przez turbine otwiera klape wastegate - i sie samo reguluje na poziomie 0,6 Bara doładowania
Witam widze ze jestes tutaj dobrze obeznanym kolegą któy mógł by mi pomóc z moim autem .
Mianowicie sprawa wygląda ta nie dawno jadąć autem nagle auto straciło nic nie pomagało aż pojechałem na VAG do serwisu BOSCHA ztwierdzono że trzeba wyminieć przepływomierz i zmienić filtr który był stożkowy na ten orginalnY. wyminili filtr i założyli stary przepływomierz bo na nowy akurat nie był mnie stać . po wszytskim było jak zadawna 110 koni rwało auto do przodu tak jak trzeba aż o niedawna sytuacja się powtórzyła brak mocy wiec nie zajeżdzając do serwisu kupiłem i wymieniłem przepływomierz oczywiście nowy bez skutku nic się nie poprawiło wiec oddałem go spowrotem do sklepu, byłem u fachowca zaczoł sprawdzać te przewody co biegną koło szyb te od zaworów n-75 itp. było ok on stwierdził dmuchając do któregoś z nich że to nie wina przepływo mierza ani elektroniki pewnie by to już zrobiłal ale nie ma czasu do dzis dnia.co robić
Mianowicie sprawa wygląda ta nie dawno jadąć autem nagle auto straciło nic nie pomagało aż pojechałem na VAG do serwisu BOSCHA ztwierdzono że trzeba wyminieć przepływomierz i zmienić filtr który był stożkowy na ten orginalnY. wyminili filtr i założyli stary przepływomierz bo na nowy akurat nie był mnie stać . po wszytskim było jak zadawna 110 koni rwało auto do przodu tak jak trzeba aż o niedawna sytuacja się powtórzyła brak mocy wiec nie zajeżdzając do serwisu kupiłem i wymieniłem przepływomierz oczywiście nowy bez skutku nic się nie poprawiło wiec oddałem go spowrotem do sklepu, byłem u fachowca zaczoł sprawdzać te przewody co biegną koło szyb te od zaworów n-75 itp. było ok on stwierdził dmuchając do któregoś z nich że to nie wina przepływo mierza ani elektroniki pewnie by to już zrobiłal ale nie ma czasu do dzis dnia.co robić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości