świece? VW II 1.8 RP 90KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dashero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:39
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

świece? VW II 1.8 RP 90KM

Post autor: dashero » wt mar 15, 2005 01:36

Czy świece mogą być przyczyną niskiej mocy, małej prędkości max. (170km/h) jak i nierównomiernych obrotów na każdym zakresie obrotów (+-100)??? Kurcze strasznie mnie wkurza to mulenie, kiedyś było inaczej.................[/list]



rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » wt mar 15, 2005 13:17

pewnie, w vw z twoim silnikem zaleca się wymianę świec co ok 15 tyś.


MK III 1,8ABS full option

Awatar użytkownika
dashero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:39
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

świece? VW II 1.8 RP 90KM

Post autor: dashero » wt mar 15, 2005 13:28

Acha chciałem jeszcze doda, że świece w nocy "świecą", nie wiem czy to normalne.......???



rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » wt mar 15, 2005 13:49

to jest nienormalne, ale chyba ciświecą kable a nie swiece co najwyżej chyba kable u nasady fajek świeć, co nie?


MK III 1,8ABS full option

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: świece? VW II 1.8 RP 90KM

Post autor: briano » wt mar 15, 2005 14:37

Jeżeli samochód dziwnie się zachowuja a w nocy pod maską rozświetla ci się to mus koniecznie zmienić świece i przewodu wrzucaj NGK a zobaczysz poprawe :bigok:



rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » wt mar 15, 2005 14:50

popieram, jedna z lepszych firm


MK III 1,8ABS full option

Awatar użytkownika
dashero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:39
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dashero » śr mar 16, 2005 13:57

swieceniu nie towarzyszy przeskok iskry, przewodów nie zmienie bo mnie nie stać :P a świece raczej tak( choć i tak mnie nie stać :goof: ?), może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł???? :D



Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » śr mar 16, 2005 18:01

Wydaje mi się, że jak na Rp to 170 km/h to nie jest wcale tak mało. :):):)

A co do świec to bierz NGK BUR6ET


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

dychsm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 19:04
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Post autor: dychsm » śr mar 16, 2005 19:27

"świecić" mogą tylko kable ale tak jak wcześniej pisali inni tylko NGK i świeczki i kabelki.


Golf 3 1.8 syncro było
Golf 3 1,9TDI był
Volvo V50 2,0D obecnie

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » ndz mar 20, 2005 14:07

z pozoru drobiazg. ale przy braku kaski: zmieniłbym na razie kable (świecić nic nie powinno). Swiece do wykręcenia i oczyszczenia. Zmiana świec przy takich przewodach to strata czasu i kasy, bo nie wyeliminujesz problemu. Ps. warto kupować dobre kable, z metalowymi fajkami (NGK, BERU). Ja mam takie janmory (120 zyla) i no problem. A świece z 3 elektrodami masowymi zmienia się chyba co 30 tysia (polecam NGK, do tego motoru BUR 6et w rzeczy samej).


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Bezy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
Lokalizacja: woj. pomorskie
Kontakt:

Post autor: Bezy » ndz mar 20, 2005 18:21

Tak jak radza Ci przedwówcy - daj se luz ze świecami, bo wazniejsze sa kable WN. To je w pierwszej kolejnosci wymień. Tylko broń Boze nie JANMORy - ja po roku jazdy na nich ma pod maska efekty jak z filmu science-fiction... Zreszta na SENTECHy tez sie nasłuchałem negatywów. Mówia ze najlepiej NGK, tylko ze to guba kasiora. Ja spotkałem sie z bardzo dobrymi opinami kabli WN niemieckiej firmy BERU. W kazdym razie - na dniach kupuje własnie takie.



Awatar użytkownika
crupez
Golf Lover
Golf Lover
Posty: 87
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: crupez » pn mar 21, 2005 00:07

Pzwmichu pisze:Wydaje mi się, że jak na Rp to 170 km/h to nie jest wcale tak mało. :):):)

A co do świec to bierz NGK BUR6ET
Mi RP leci 200 km/h, jak z reszta jeszcze wielu innym forumowiczom, 170 to na trasie sie nim jedzie NON-STOP!!

pzdr.



Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » pn mar 21, 2005 10:54

No to jest ciekawe, bo ja swoim wyciągnąłem max 180 km/h. Tylko, że mam krótszą skrzynię od jakiegoś mocniejszego silnika i auto jest zrywniejsze ale ma mniejszą v max.


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

Awatar użytkownika
asmo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob sty 15, 2005 05:02
Lokalizacja: Běijing
Kontakt:

Post autor: asmo » pn mar 21, 2005 14:57

ja nie znam maxa a na 4 biegu 160 poleciał i to chyba jeszcze nie był max bo miałem trochę luzu pod pedałem i musiałem hamować albo mi licznik przekłamuje


http://www.przewozyweselnelux.jor.pl/

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości