Jakie zegary powinny byc w moim golfie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- InspBober
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Kontakt:
Jakie zegary powinny byc w moim golfie?
Wiatm, mam taki problem, od pewnego czasu szukam nowych zegarów i ostatnio pojawily sie u mnie watpliwosci czy te ktore mam sa oryginalne(czy nie zostaly wczesniej wymienione). Czy wie ktos moze jakie zegary(indeks predkosci) powinny byc w mk2 z 89 1.6? Czy to jest w ogole jakos znormalizowane? I jak duza zmiane odczuje gdy bede mial złe zegary?
[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]
- Łukasz_Mk2
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zegary masz dobre - też mam na dwie wtyczki (89r)InspBober pisze:moze i powinienem miec zegary na 1 wtyk ale mam na 2:p a duzy bład powstałby w skutek zamontowania 975 zamiast 950? ma ktors pojecie?
Co do przekłamania to wydaje mi się, że - dystans będzie zaniżony o ok. 2.7km na każde 100km , podbnie z prędkością - zaniżona nieco.
- InspBober
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Kontakt:
w tym rzecz ze to wlasnie moj stary predkosciomierz jest walniety. T jeszcze 2 sprawyvario pisze:a czemu nie przełozyc tego twojego predkosciomierza do nowych zegarow?? wtedy bedzie grac na 100%...
Czy podszas rozbiórki zegarów łatwo cos uszkodzic, zdaje sie ze trzeba odrecic cala folie ze sciezkami a jak ja patrzer na te sruby co to trzymaja to wydaje mi sie ze moze byc problem.
I druga rzecz, tak z ciekawości, skoro 950 bylo w 1.6 i 1.8 to gdzie byly 975 wyskalowane tylko do 200km/h?
[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]
samo przełożenie zegara to nie problem nawet jesli masz index 935 i chesz włożycz 950 i ten 975 to rożnice możesz mieć jedynie taką że może ci przeklamywać prędkość ale po wyjęciu strzałek możesz je sobie tak ustawić aby wmiare pokazywał ci dobrze widomo male jakies przeklamanie jest zawsze. gdzies na forum widzialem przelicznik włąsnie może to też ci pomuc http://vwgolf.pl/porady/gear.html tu zapodaje linnka pozdr.
- InspBober
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Kontakt:
a no wlasnie i jeszcze jedno. Indeks predkosci czyli przelozenie licznika jest najistotniejsze i nie ma znaczenie do ilu wyskalowany jest licznik bo i tak przy danym przelozeniu pokazywana jest dana predkosc tyle tylko ze nie da sie osiagnac predkosci max czyli 220km/h, dobrze prawie?
[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Ja mam golfa z 1990 roku, silnik 1.6 PN i index na liczniku 935. Prędkość mierzy dobrze.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości