Obrotomierz w TDintercooler?????? Prosze o doradztwo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

komin 1.6 tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 14:51
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Obrotomierz w TDintercooler?????? Prosze o doradztwo

Post autor: komin 1.6 tdi » śr sty 31, 2007 17:20

Witam nie mam obrotomierza. Mam silnik 1.6 TDintercooler czy da sie podłączyć taki obrotomierz??? http://moto.allegro.pl/item161997193_ze ... gauge.html
Dziękuje za rade!!



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sty 31, 2007 17:45

Nie wiem nic tu o nim nie pisze :PP a nie prościej i ładniej upić zegary z obrotkiem ????????? wtedy to super wygląda a nie taka niepotrzebna sztuka :///



komin 1.6 tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 14:51
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: komin 1.6 tdi » śr sty 31, 2007 19:12

Masz racje poszukam zegara z obrotomierzem a czy to trzeba linke czy to elektronicznie??



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » śr sty 31, 2007 19:17

komin 1.6 tdi, obrotomierz jest sterowany impulsem z wyjścia W alternatora



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr sty 31, 2007 20:34

ten co pokazales jest do benzyny!!zobacz do ilu jest wyskalowany

zreszta niewiele wiecej kosztuje oryginal i o wiele lepiej bedzie wygladac to

zalezy od wersji wyposazenia czy da rade podlaczyc obrotomierz naszybciej zobaczysz jak otoworzysz maske i spojrzysz na alternator na wtyczki cienki czerwony kabelek to znak ze masz podlaczenie



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » śr sty 31, 2007 21:13

Krzylu, racja bo nie każdy alternator ma wyjście W. Jeśli niema to trzeba zmienić altka



Awatar użytkownika
MALY.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob cze 18, 2005 22:35
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: MALY. » śr sty 31, 2007 21:36

Co moze byc nie tak, jesli obrotek nadal nie dzaiła! Zakupiłem licznik z obrotmiem z dwoma wtykami, seryjnie był licznik z zegarem i tez z dwoma wtykami, do alternatora dochodzi mi 3 kabelki jeden oczywiscie jest dostosowany, jesli sie nie myle do wyjscia W,alternator tez oczywiscie posiada wyjscie W, wszystko podłączyłem i nadal nie chodzi . Czy moze byc to wina alteranatora??????



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » śr sty 31, 2007 22:41

MALY., albo alternator albo obrotek, na początek zmierz miernikiem wyjście W czy jest tam impuls. Jak będzie to posprawdzaj elementy w obrotku czyli rezystory, kondensatory itp



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » śr sty 31, 2007 23:13

MALY.,
poprostu tez (najpierw)sprawdz kable i styki prz alternatorze
ja tak mialem ...... nowa koncowka wszystko rozwiazala


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
MALY.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob cze 18, 2005 22:35
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: MALY. » sob lut 03, 2007 17:47

A da sie ten impuls sprawdzic żarówką z kabelkiem na krótko, powinien byc tam jakis prąd, bo miernika narazie nie posiadam????



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » sob lut 03, 2007 23:35

No możesz spróbować żarówką może coś zaświeci :) jakby 12V nie świeciła to weź taką na mniejsze napięcie np z latarki (3V) :bigok:



Awatar użytkownika
tom_ek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn gru 14, 2009 22:32
Lokalizacja: podbeskidzie

Obrotomierz w TDintercooler?????? Prosze o doradztwo

Post autor: tom_ek1 » pn gru 06, 2010 20:21

witam.
Odgrzeje kotleta ;)

pytanie dot. ostatnich wypowiedzi tego wątku:

Jakim sygnałem jest sterowany obrotomierz?? czy to jest rosnące napięcie?? rosnący prąd?? a może jakiś sygnał zmienny (skokowy)??

Nie działa mi obrotek od jakiegoś czasu (co prawda w passacie 1.6 TD, no ale to nie problem :) ) i teraz nie wiem czy to przypadkiem nie jest wina złącza W. Jak je sprawdzić miernikiem?? Obrotek czasem się obudzi, wskazówka podskoczy i zaraz opada po ostrym przegazowaniu silnika, tak prawie pod odcięcie paliwa.

pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 177 gości