Gdzie szukać wtyku do kompa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gdzie szukać wtyku do kompa
Mam problem posiadam Golfa II 1.8 RP na jednopunktowym wtrysku, i nie mogę znaleść złączki diagnostycznej aby sprawdzić pracę tego kompa i innych podzespołów podłączonych. Nawet ostatnio byłem na diagnostyce i fachowcy nie znależli dojścia do kompa.
CO TU ROBIĆ ?????????? POMOCY
CO TU ROBIĆ ?????????? POMOCY
Ostatnio zmieniony sob mar 31, 2007 20:16 przez hammer, łącznie zmieniany 1 raz.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
potwierdzam ,nie ma w mk2 diagnostyczkich lacz, najwyzej mozesz sobie sprawdzic za pomoca kodow blyskowych, u mnie koles sprawdzal pod oslona dzwigni zmiany biegow, jakbym wiedzial wczesniej ze nie ma zlacz pod kompa to wysmialbym tych szpecow wczesniejszych bo m wmawiali ze sa, a ja glupi im wierzylem.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Czy kody blyskowe czy wykaz komputera w postaci tekstu co zepsute i jak to tez diagnostyka. Podpinasz taki sam koputer diagnostyczny (ja podpinałem Bosha) i też przeprowadza się diagnostykę. Umiejąc czytać kody wie się o jaki podzespół chodzi. Ja tak wykryłem w którym kole źle funkcjonuje ABS.
Więc w MK II jest złocze diagnostyczne (pod mieszkiem skrzyni biegów) dwie, albo tzry wtyczki małe...ale są.
A że diagnostyka odbywa się na inny sposób to już wada pierszych komputerów.
Więc w MK II jest złocze diagnostyczne (pod mieszkiem skrzyni biegów) dwie, albo tzry wtyczki małe...ale są.
A że diagnostyka odbywa się na inny sposób to już wada pierszych komputerów.
Myśle że masz podobny układ jak w moim MKII RP GT 89' . Ja nie mam złącz diagnostyki pod lewarkiem tylko pod maską koło cewki zapłonowej - taką żółtą wtyczkę.hammer pisze:tam też szukałem i niestety nie ma pod osłoną lewarka.
A tak naprawdę chce się terz dowiedzieć dlaczego w mojim MFA są dziwne wskazania złużycia paliwa przeważnie pokazuje ok 2 l. dobrze by było i co dziwne obojętnie jak jeżdze tak mi pokazuje co może być żle
GiT
ja bylem z tym u VW i po niezlych problemach znalezli w koncu dwie kostki pod oslona lewarka podpieli kompa i pupa komp sie zawiesil /vas/ bo, jak sie pozniej okazalo u innego mechaniora, w mk2 nie ma mozliwosci zrobienia bad. diag. , tak jak kumpel wspomnial wyzej kody blyskowe to zalatwia sprawe, a te kostki pod oslona to jedna jest od abs'u a druga to zwykle napiecie. przynajmniej tak jest u mnie, ajt
No dziwne bo ja się łączę noramlnie pod te kostki. Żadna z nich nie jest doABSu. Trzeba tylko pod to odpowiedni program i wszystko gra.jakubu pisze:ja bylem z tym u VW i po niezlych problemach znalezli w koncu dwie kostki pod oslona lewarka podpieli kompa i pupa komp sie zawiesil /vas/ bo, jak sie pozniej okazalo u innego mechaniora, w mk2 nie ma mozliwosci zrobienia bad. diag. , tak jak kumpel wspomnial wyzej kody blyskowe to zalatwia sprawe, a te kostki pod oslona to jedna jest od abs'u a druga to zwykle napiecie. przynajmniej tak jest u mnie, ajt
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 312 gości