Co z tymi konikami???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co z tymi konikami???
Witam, dziś ktoś mi powiedział że diesle te 110 konne były produkowane dopiero od 2002 roku chodzi mi tutaj o golfa 4, a np golf z 2001 roku posiada tylko 100 koni... Czy to prawda??
Aha posiada 100 koni i literki DI ma czerwone:] coś mi tu nie gra!
Aha posiada 100 koni i literki DI ma czerwone:] coś mi tu nie gra!
BzduryWitam, dziś ktoś mi powiedział że diesle te 110 konne były produkowane dopiero od 2002 roku chodzi mi tutaj o golfa 4, a np golf z 2001 roku posiada tylko 100 koni... Czy to prawda??
Nie patrz na kolory liter bo to nic nie znaczy...Aha posiada 100 koni i literki DI ma czerwone:] coś mi tu nie gra!
Podaj typ techniczny silnika to dowiesz się jaka to moc i co to za motor.
A jeśli się okaże, że ATD (100KM) to tylko powód do radości.
To juz musisz uzytkownikow pytac.j_anek pisze:a jak on sie spisuje?? w porównaniu do 110 konnego??
Tu masz troche danych do porownania - http://www.republika.pl/passaty/golf4/golf4.htm
Miałem okazje poruszać sie octavia tdi 90km. leonem tdi 110 km a teraz mam golfa IV kombi101km Pomiedzy leonem a golfikiem jest mala różnica w kopycie na korzysc seata (moze dlatego ze kombi jest o około 150 kg ciezsze). Z kolei tdi 101 km jest troche cichsze i generuje mniej wibracji odczuwalnych w wewnatrz Poszukujac teraz golfa tdi kupiłbym TDI 130 km
TDI rules
Wszystkie są dobre.Nie ma reguły.
Ja szukałbym 130 kunnego. Pompowtryski są czulsze na złe paliwo i drogo kosztują, ale mają lepsze osiągi po czipnięciu (większy moment). silniki 90, 110kuni są na zwykłej pompie, występuje mniejsze ciśnienie paliwa, przerzyją gorsze paliwo. Ale naprawa pompy też jest droga. Ja mam 115 konny zrobiony na 150 i chula to to że chej. A za niedługo będzie 170 kunny
Na zwykłej pompie też extra śmigają po czipsie. Jednak im słabszy silnik tym bardziej trzeba go żyłować. 130 konny będzie ciężko z kupieniem, cena będzie duża, i trzeba uważać żeby nie był zajechany. Najlepszy obecnie to 1.9 litra 150 kunny( arl) lub 2.0litry 140 kuni i bodajrze nowy 2 litry 170 kuni.
Ja szukałbym 130 kunnego. Pompowtryski są czulsze na złe paliwo i drogo kosztują, ale mają lepsze osiągi po czipnięciu (większy moment). silniki 90, 110kuni są na zwykłej pompie, występuje mniejsze ciśnienie paliwa, przerzyją gorsze paliwo. Ale naprawa pompy też jest droga. Ja mam 115 konny zrobiony na 150 i chula to to że chej. A za niedługo będzie 170 kunny
Na zwykłej pompie też extra śmigają po czipsie. Jednak im słabszy silnik tym bardziej trzeba go żyłować. 130 konny będzie ciężko z kupieniem, cena będzie duża, i trzeba uważać żeby nie był zajechany. Najlepszy obecnie to 1.9 litra 150 kunny( arl) lub 2.0litry 140 kuni i bodajrze nowy 2 litry 170 kuni.
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
- Lokalizacja: Legionowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości