witam czytalem juz duzo i juz mi wystarczy ale nie zauważyłem by ktos uzywal klucza dynamometrycznego do dokrecania czy to daje lepszy efekt od zalaczonej instrukcji (http://img19.imageshack.us/my.php?image ... yskdr5.jpg) ??
a dlatego pytam bo w zeszylm tyg.dokrecalem nakretki bo mialem luz(potrzepalem autem dosc mocno-luz byl wyczowalny na kole)a dzis gosc mnie wystraszyl ze pewnie za mocno je dokrecilem(kola sie obracaja ale nie tak jak bym chial) wiec uznalem ze lepiej bedzie potraktwac je kluczem dynamometrycznym wiec chcialbym wiedziec jaka sila ma byc na dokrecenie- dodam ze rozbieralem w celu wymiany cylinderka i zaciskow, lozysk nie wymienialem aczkolwiek wygladaja na swieze
dzieki z gory i pozdro
od strony technicznej mk3 a mk2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no powiem szczerze że pierwszy raz spotykam sie z dokręcaniem łożysk stożkowych. chyba że mówisz o przednich łożyskach, bo nie wiem jak sie ma zacisk do cylinderka .
tył dokręcasz tak, żeby po przykręceniu nakrętki podkładka przy nacisku np srubokrętem sie dąła przesunąć.
a przód sie przykręca półośką więc na maxa, ale tobie raczej chodzi o tył
tył dokręcasz tak, żeby po przykręceniu nakrętki podkładka przy nacisku np srubokrętem sie dąła przesunąć.
a przód sie przykręca półośką więc na maxa, ale tobie raczej chodzi o tył
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 148 gości