Słabe ciśnienie oleju.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn sty 29, 2007 14:25

w76marko pisze:Pojechałem pare dni temu zmierzyć ciśnienie i okazało się ,że jest marne ....
Marne to znaczy jakie? Bo to mało precyzyjna jednostka miary
w76marko pisze: gdy zawiozłem ją do mechanika on sprawdził ją i powiedział ,że jest tylko w nieco lepszym stanie od tej co mam w silniku
Czy powiedział dlaczego tak myśli?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » pn sty 29, 2007 14:56

to zobacz na oczy ile jest naprawde. bo pewnie klamia bezczelni.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn sty 29, 2007 14:59

w76marko, czy wszystko robiłeś u jednego mechanika?
Jak wszystko u jednego to sprawdź to ciśnienie u innego. To jest zastanawiające, że po wymianie pompy, jak piszesz przez pewien czas było OK



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn sty 29, 2007 15:07

przede wszystkim sprawdź prawdziwe ciśnienie na wskaźniku mechanicznym, na filtrze i w głowicy, jeżeli masz możliwość. bo u mnie też taka dyskoteka była i winne były czujniki.
potem dopiero mechanika, bo skoro ciśnienie na wale jest ok, a zakładam że jest skoro wał jest dobry i panewki są nowe to może przyczyna jest gdzieś indziej np uszczelniacze w głowicy, jeżeli masz takie.
no i zostaje kwestia tej pompy, czy jest dobra czy rzeczywiście nie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
jarvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 20, 2006 09:45
Lokalizacja: SŁUPSK

Post autor: jarvr6 » pn sty 29, 2007 16:24

pompe masz napedzana łancuszkiem czy wałkiem?b.czesto padały pompy w tych silnikach tak wiec bardzoprawdopodobne ze to pompa!!!kup nową bo uzywki nie sprawdzisz bez montazu :grin:



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » pn sty 29, 2007 16:29

jarvr6 pisze:pompe masz napedzana łancuszkiem czy wałkiem

w ABU pompa jest napędzana łańcuszkiem


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » pn sty 29, 2007 17:08

jeśli tylko masz trochę wolnego czasu chęci narzędzia i dostęp do kanału to powinieneś sobie z tym poradzić według jednej mądrej książki nie trzeba nawet ruszać rozrządu co mnie troche zdziwiło


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: marcello » wt sty 30, 2007 16:01

w76marko pisze:więc powinienem sobie poradzić ... problem w tym ,że nigdzie nie moge takiej pompy znaleźć :-( :-( jeśli ktoś ma coś takiego chętnie odkupie ....
zajdz do Inter Carsu sa pompy oleju 150-200zł


OCTAVIA i do tego COMBI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 431 gości