[MK3] AFN podniesienie mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Duff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 13:16
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

[MK3] AFN podniesienie mocy

Post autor: Duff » pn sty 22, 2007 20:57

Witam,

Od niedawna jestem posiadaczem MK3 AFN i już po paru miesiącach zaczyna mi brakować mocy. Tzn chciałoby się jeszcze szybciej :)

Możecie mi polecić jakieś rozwiązanie, chip czy box czy program albo jeszcze znacie jakieś inne modyfikacje podnoszące wrażenia z jazdy:)?
Jakie są tego koszta i gdzie najlepiej coś takiego zrobić? Zależy mi na tym aby silnik nie stracił na żywotności no i żeby mnie nie trzepnęło mocno po kieszeni. Najlepiej w okolicach Krakowa bo tu mam blisko.

Pozdrawiam
Duff


Diesel Power

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt sty 23, 2007 09:54

firma TTC i tylko chips
odpusc boxy i inne wynalazki.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt sty 23, 2007 10:17

Tylko Chip w zakresie 10-20%, żadnych boksów. Masz tutaj http://www.vtech.pl/ext/katalog.html Adres :V-tech Tuning Kraków ul. Bieżanowska 71 tel. 012 658 66 66



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » ndz sty 28, 2007 16:05

ej no chlopaki nie robcie jaj !! koles jest nowy i na dzien dobry wbijacie mu noz w plecy wysylajac na bieżanowska!! ....
PS ma ktos doswiadczenie z DOBRYM boxem a nie rezystorem wpietym w jeden z przewodow ?? tak z ciekawosci pytam

pozdrawiam



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz sty 28, 2007 16:44

Tia Vtecha sobie odpusc.
Do grupy VAG softy ma delikatnie mowiac przecietne.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » ndz sty 28, 2007 19:29

ja bym powiedzial ze ogolnie elektronike maja do d......... , nie tylko do VW
a swoja droga klubowicze nie maja nigdzie zadnych znizek rabatow?? zadnej zaprzyjaznionej firmy?? ktora mozna polecic z czystym sumieniem



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: [MK3] AFN podniesienie mocy

Post autor: Gitner » ndz sty 28, 2007 19:49

Duff pisze:Najlepiej w okolicach Krakowa bo tu mam blisko.
Jesli chcesz dobrze i tanio to oplaca ci sie smignac do Lodzi. Pomow z forumowiczem Uysy, robil kilka fur z tego forum.. np Cowboy z AFNa ma juz 139KM..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz sty 28, 2007 20:12

możesz się udac do B Białej do CompSportu :)

albo do Katowic do Aligatora (masters tunning)

albo do Łodzi do uysego...

albo do Wawy do Diagtroników

a jak lubisz jeździć wal do 3-miasta do rob555 :P



Duff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 13:16
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Duff » ndz sty 28, 2007 22:29

Dzięki Cowboy ze listę firm, powiedz z tego co czytałem na forum to robiłeś u uysego?? Czy się mylę? Możesz napisać ile Cie kosztował taki chip? Jeśli oczywiście to nie tajemnica handlowa :) (jak cos to PW) Bo tak szczerze mówiąc to 1800 PLN które sobie śpiewa Vtech to mnie trochę zmroziło. I z tego co się dowiadywałem to Vtech nie ma najlepszej opinii jeśli chodzi o skuteczność ich tuningu. Co jak widze na forum się potwierdza. I ta cena :crazy:

A powiedzcie jeszcze jak bym mi te 135 PS było za chwile mało :) to jakie dalsze są kroki, modyfikacje? Co trzeba zrobić żeby jeszcze szybciej jeździło?? :food: I co najważniejsze to gdzie takie modyfikacje można zrobić??

Pozdrawiam
Duff


Diesel Power

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 29, 2007 09:28

Duff pisze:Jeśli oczywiście to nie tajemnica handlowa
zacytuje słowa uysego - "z tysiaka wydam" :P

czyli ca 50% tego co Vtech..

jeśli bedziesz miał dobrą serie (czyli 115-118km i 240-250NM) to powinieneś mieć 140km / 320 NM

jeżeli chcesz dalej modzić polecam Compsport lub Aligatrora..

dalej to FMIC + orurowanie (jeśli masz klime to jest troche rzeźby), wieksze turbo (od AWX - czyli poprzeczna 130 montowana w paskach, A6 itd), wieksza pompa 11mm + wtryski powiedzmy 0.230

z tym drugim setupem to pewnie ze 160km / 360 NM i moim zdaniem to wszystko - bedzie niezły zapierdalacz :) a trzeba jeszcze hamować :)



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » pn sty 29, 2007 13:37

no niestety program to najmniejsze wydatki i najwieksze przyrosty pozniej jest juz tylko drozej i tak :
- jak cowboy napisal turbo ( i tu zaleznie jaka moc Cie docelowo interesuje trzeba sie zastanowic AWX( max ok 170-175KM), ARL(ok 200) albo cos jeszcze wiekszego ( maximum co do tej pory zrobili w polsce w tym silniku albo i wiecej :bajer: ))
- IC i rureczki polecam robic na zamowienie a nie rzezbic z jakims iveco czy sprinterem
- no i o ile zadowoli Cie 160-170KM to poszukac wtryskow z 2.5TDI T4 150KM (0.216) pompe zostawic w spokoju chyba ze zacznie Ci po glowie chodzic wieksza moc to od razu wtryski 0.230-0.260 do wyboru proste ze te drugie do wiekszych mocy i pompa 11 lub jeszcze mocniejsza
- przy tych mocniejszyc setupacha sprzeglo powie napewno dosc wiec czeka albo mocniejszy docisk i organiczna tarcza albo robienie /kupno "spieka"

moja rada jesli bedziesz chcial wiecej niz program walcz aby przebieg momentu byl jak najbardziej plaski a nie idz w moment rzedu 400Nm czy wiecej przy napedzie na przod i tak nie poszalejsz
pozdrawiam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 29, 2007 13:47

voj2s pisze:i o ile zadowoli Cie 160-170KM to poszukac wtryskow z 2.5TDI T4 150KM (0.216) pompe zostawic w spokoju
czy na 0.216 seryjna pompa 10 z AFN-a wydoli ?



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » pn sty 29, 2007 14:01

tak z tego co kojarze to na 0.216 i pompie 10mm czyli seryjnej prawie 180KM ale juz byl moooocny dym do 170 bylo znosnie ...wiec na taka moc pompa zbedny wydatek



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 29, 2007 14:09

voj2s pisze:z tego co kojarze to na 0.216 i pompie 10mm czyli seryjnej prawie 180KM ale juz byl moooocny dym do 170 bylo znosnie
a czy te wtryski z T4 są tak jak z ASV plug&play ?

i drugie pytanie - jak wpakować konkretny custom FMIC do MK3 z klimą ? bo jest cholernie ciasno i trzeba nieźle pokrzesać iskier...

[ Dodano: Pon Sty 29, 2007 13:21 ]
Aligator na swoich hybrydach chyba ASV + końcowki 0.216 na pompie 11mm wydolił 194 km

czyli można założyć że 10mm z AFNa powinna obsłuzyć 160km na końcówkach 0.216



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości