[MK3] AFN podniesienie mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] AFN podniesienie mocy
Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem MK3 AFN i już po paru miesiącach zaczyna mi brakować mocy. Tzn chciałoby się jeszcze szybciej
Możecie mi polecić jakieś rozwiązanie, chip czy box czy program albo jeszcze znacie jakieś inne modyfikacje podnoszące wrażenia z jazdy:)?
Jakie są tego koszta i gdzie najlepiej coś takiego zrobić? Zależy mi na tym aby silnik nie stracił na żywotności no i żeby mnie nie trzepnęło mocno po kieszeni. Najlepiej w okolicach Krakowa bo tu mam blisko.
Pozdrawiam
Duff
Od niedawna jestem posiadaczem MK3 AFN i już po paru miesiącach zaczyna mi brakować mocy. Tzn chciałoby się jeszcze szybciej
Możecie mi polecić jakieś rozwiązanie, chip czy box czy program albo jeszcze znacie jakieś inne modyfikacje podnoszące wrażenia z jazdy:)?
Jakie są tego koszta i gdzie najlepiej coś takiego zrobić? Zależy mi na tym aby silnik nie stracił na żywotności no i żeby mnie nie trzepnęło mocno po kieszeni. Najlepiej w okolicach Krakowa bo tu mam blisko.
Pozdrawiam
Duff
Diesel Power
firma TTC i tylko chips
odpusc boxy i inne wynalazki.
odpusc boxy i inne wynalazki.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Tylko Chip w zakresie 10-20%, żadnych boksów. Masz tutaj http://www.vtech.pl/ext/katalog.html Adres :V-tech Tuning Kraków ul. Bieżanowska 71 tel. 012 658 66 66
Tia Vtecha sobie odpusc.
Do grupy VAG softy ma delikatnie mowiac przecietne.
Do grupy VAG softy ma delikatnie mowiac przecietne.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: [MK3] AFN podniesienie mocy
Jesli chcesz dobrze i tanio to oplaca ci sie smignac do Lodzi. Pomow z forumowiczem Uysy, robil kilka fur z tego forum.. np Cowboy z AFNa ma juz 139KM..Duff pisze:Najlepiej w okolicach Krakowa bo tu mam blisko.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Dzięki Cowboy ze listę firm, powiedz z tego co czytałem na forum to robiłeś u uysego?? Czy się mylę? Możesz napisać ile Cie kosztował taki chip? Jeśli oczywiście to nie tajemnica handlowa (jak cos to PW) Bo tak szczerze mówiąc to 1800 PLN które sobie śpiewa Vtech to mnie trochę zmroziło. I z tego co się dowiadywałem to Vtech nie ma najlepszej opinii jeśli chodzi o skuteczność ich tuningu. Co jak widze na forum się potwierdza. I ta cena
A powiedzcie jeszcze jak bym mi te 135 PS było za chwile mało to jakie dalsze są kroki, modyfikacje? Co trzeba zrobić żeby jeszcze szybciej jeździło?? I co najważniejsze to gdzie takie modyfikacje można zrobić??
Pozdrawiam
Duff
A powiedzcie jeszcze jak bym mi te 135 PS było za chwile mało to jakie dalsze są kroki, modyfikacje? Co trzeba zrobić żeby jeszcze szybciej jeździło?? I co najważniejsze to gdzie takie modyfikacje można zrobić??
Pozdrawiam
Duff
Diesel Power
zacytuje słowa uysego - "z tysiaka wydam"Duff pisze:Jeśli oczywiście to nie tajemnica handlowa
czyli ca 50% tego co Vtech..
jeśli bedziesz miał dobrą serie (czyli 115-118km i 240-250NM) to powinieneś mieć 140km / 320 NM
jeżeli chcesz dalej modzić polecam Compsport lub Aligatrora..
dalej to FMIC + orurowanie (jeśli masz klime to jest troche rzeźby), wieksze turbo (od AWX - czyli poprzeczna 130 montowana w paskach, A6 itd), wieksza pompa 11mm + wtryski powiedzmy 0.230
z tym drugim setupem to pewnie ze 160km / 360 NM i moim zdaniem to wszystko - bedzie niezły zapierdalacz a trzeba jeszcze hamować
no niestety program to najmniejsze wydatki i najwieksze przyrosty pozniej jest juz tylko drozej i tak :
- jak cowboy napisal turbo ( i tu zaleznie jaka moc Cie docelowo interesuje trzeba sie zastanowic AWX( max ok 170-175KM), ARL(ok 200) albo cos jeszcze wiekszego ( maximum co do tej pory zrobili w polsce w tym silniku albo i wiecej ))
- IC i rureczki polecam robic na zamowienie a nie rzezbic z jakims iveco czy sprinterem
- no i o ile zadowoli Cie 160-170KM to poszukac wtryskow z 2.5TDI T4 150KM (0.216) pompe zostawic w spokoju chyba ze zacznie Ci po glowie chodzic wieksza moc to od razu wtryski 0.230-0.260 do wyboru proste ze te drugie do wiekszych mocy i pompa 11 lub jeszcze mocniejsza
- przy tych mocniejszyc setupacha sprzeglo powie napewno dosc wiec czeka albo mocniejszy docisk i organiczna tarcza albo robienie /kupno "spieka"
moja rada jesli bedziesz chcial wiecej niz program walcz aby przebieg momentu byl jak najbardziej plaski a nie idz w moment rzedu 400Nm czy wiecej przy napedzie na przod i tak nie poszalejsz
pozdrawiam
- jak cowboy napisal turbo ( i tu zaleznie jaka moc Cie docelowo interesuje trzeba sie zastanowic AWX( max ok 170-175KM), ARL(ok 200) albo cos jeszcze wiekszego ( maximum co do tej pory zrobili w polsce w tym silniku albo i wiecej ))
- IC i rureczki polecam robic na zamowienie a nie rzezbic z jakims iveco czy sprinterem
- no i o ile zadowoli Cie 160-170KM to poszukac wtryskow z 2.5TDI T4 150KM (0.216) pompe zostawic w spokoju chyba ze zacznie Ci po glowie chodzic wieksza moc to od razu wtryski 0.230-0.260 do wyboru proste ze te drugie do wiekszych mocy i pompa 11 lub jeszcze mocniejsza
- przy tych mocniejszyc setupacha sprzeglo powie napewno dosc wiec czeka albo mocniejszy docisk i organiczna tarcza albo robienie /kupno "spieka"
moja rada jesli bedziesz chcial wiecej niz program walcz aby przebieg momentu byl jak najbardziej plaski a nie idz w moment rzedu 400Nm czy wiecej przy napedzie na przod i tak nie poszalejsz
pozdrawiam
a czy te wtryski z T4 są tak jak z ASV plug&play ?voj2s pisze:z tego co kojarze to na 0.216 i pompie 10mm czyli seryjnej prawie 180KM ale juz byl moooocny dym do 170 bylo znosnie
i drugie pytanie - jak wpakować konkretny custom FMIC do MK3 z klimą ? bo jest cholernie ciasno i trzeba nieźle pokrzesać iskier...
[ Dodano: Pon Sty 29, 2007 13:21 ]
Aligator na swoich hybrydach chyba ASV + końcowki 0.216 na pompie 11mm wydolił 194 km
czyli można założyć że 10mm z AFNa powinna obsłuzyć 160km na końcówkach 0.216
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 118 gości