kopulka i palec
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
kopulka i palec
Witam, na wstepie zaznaczam ze jestem laikiem w temacie, problem jest taki auto a wlasciwie silnik szaleje przy wilgoci i deszczu, spadaja obroty itp. na forum znalazlem ze prawdopodobnie chodzi o kable WN, jesli chodzi o kable no to nawet dla mnie sprawa jasna jak je zlokalizowac nie wiem natomiast jak wyglada i gdzie znalezc kopulke i palec ktore tez czesto moga miec przebicie podczas wilgoci. Bardzo bede wdzieczny za jakies wskazowki dotyczace wymiany a juz za fotki tym bardziej Z gory dzieki Pozdrawiam
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
Ja mam oslonki. Pamietam jak kupowalem kable z blachami (to chyba sa te oslonki, nie?). Co z nimi zrobic?piotr2 pisze:a masz oslonki metalowe na fajkach?jesli masz to do kosza je.
[ Dodano: Nie Sty 28, 2007 19:26 ]
No niestety, jak pada deszcz badz jest wilgotno to przez to ze auto sie krztusi to wiecej spala... Niestety, ale tez to mam...ShwartZ pisze:Wkurzajace to jest i to strasznie bo oprocz tego ze nie ma mocy zupelnie to jeszcze mi spala 14l no ale mam nadzieje ze jak wymienie te kabelki to sytuacja wroci do normy
www.SportCom.PL
Miałem podobny problem jak była duża mgła lub wilgoć,więc........................
Kable to jedna sprawa,a druga rzecz to zobacz sobie czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej,ja tak miałem,najlepiej to sprawdzić w nocy z bardzo bliska tzn.mieć bliski kontakt wzrokowy z cewka,czy kablami, i w specjalny sposób,a mianowicie- trzeba naciskać i puszczać pedał gazu (dodawać energicznie gazu)obserwując przy tym czy gdzieś się nie "świeci",wtedy wychodzi wszystko widać co jest tak właściwie grane.Bo przy normalnej pracy silnika ,czyli na biegu jałowym możesz nie zobaczyć wszystkiego. Oczywiscie oględziny zewnętrzne cewki (za widoku) tez dużo mówia. moja miała bardzo delikatne pęknięcia w kilku miejscach,co przy wilgoci powodowało przebicie..... Sprawdź to...
Kable to jedna sprawa,a druga rzecz to zobacz sobie czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej,ja tak miałem,najlepiej to sprawdzić w nocy z bardzo bliska tzn.mieć bliski kontakt wzrokowy z cewka,czy kablami, i w specjalny sposób,a mianowicie- trzeba naciskać i puszczać pedał gazu (dodawać energicznie gazu)obserwując przy tym czy gdzieś się nie "świeci",wtedy wychodzi wszystko widać co jest tak właściwie grane.Bo przy normalnej pracy silnika ,czyli na biegu jałowym możesz nie zobaczyć wszystkiego. Oczywiscie oględziny zewnętrzne cewki (za widoku) tez dużo mówia. moja miała bardzo delikatne pęknięcia w kilku miejscach,co przy wilgoci powodowało przebicie..... Sprawdź to...
Dzieki wszystkim za rady, sprawa jest juz wyjasniona otoz udalem sie do autoelektryki panowie dokonali ogledzin i stwierdzili ze kabelki WN sa jeszcze ok, cewka kopulka i palce tez, natomiast okazalo sie ze swiece sa skopcone dosc solidnie no wiec wymienili je ale to problemu nie rozwiazalo wiec szukali dalej, rozwiazaniem problemu mojego golfika byla sonda lambda ktora to miala przebicie noi powodowala zla prace silnika i wysokie spalanie, dobrze ze mi komputera pokladowego nie uszkodzila. Sprawa zamknela sie na 300 zl no ale teraz przynajmniej moge sie cieszyc z jazdy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości