Ubywa płynu chłodniczego i pytanie o silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukaszstrzelce

Ubywa płynu chłodniczego i pytanie o silnik

Post autor: lukaszstrzelce » pt mar 18, 2005 18:46

Witam. od miesiąca jestem właścicilem golfa mkII 1,3. Pierwsza sprawa to fakt, że dosyc szybko ubywa mi płynu chłodniczego ze zbiorniczka wyrównawczego. Z rury wydobywają sie białe spaliny ale w oleju nie widać zadnych śladów mazi czy bąbelków. cy mimo to jest to uszczelka pod głowicą???? I ewentualnie jaki bedzie zupełny koszt naprawy z wymianą oleju itp włącznie.

Jaki najlepiej olej wlewać. Mój golf to składak i nie wiem dokłądnie z ktorego roku jest silnik. Jest to silnik 1,3 (gaźnik) k0 KM NIgdzie nie potrafie znaleźć czy byl produkowany silnik 40 KM.

Bardzo proszę o odpowiedź.[/b]



Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » pt mar 18, 2005 19:12

mam ten sa klopot z plynem chlodniczym jestem po wymianie chlodnicy korka i zbiorniczka wyrownawczego a teraz ubywa prawdopodobnie na dolnym laczeniu zbiorniczka z gumowym wezem, a co jest dokladnie napisze Ci kolo srody bo wtedy zostawime mojego golfiacza do mechanika, a silnik zalej obojetnie czym czy dasz za olej 40 czy 240 pln to jezdzic bedziesz tak samo ja mam u siebie lotosa i wszystko gra a prawdopodnie masz wersje 55 KM prawie wszystkie takei byly..


kto szybko jedzie tego wolno niosa

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pt mar 18, 2005 19:48

sprwdź czy weże gumowe te od układu chłodzenia są bardzo napompowane, i odkreć korek od zbiorniczka wyrównawczego i przegazuj go troche jak wywali płyn chłodzący to prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowica , ja tak miałem jakis m-c temu.
usczelka pod głowice 50 zeta, planowanie +sprawdzenie głowicy ok 70 zeta, płyn chłodniczy , i robocizna u mnie w miescie mech biorą za te przyjemnośc ok 150 zł.
Oleju nie bedziesz musiał wymieniac jak jest czysty, świadczy to o tym ze płyn jescze do oleju nie poszedł.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pt mar 18, 2005 19:56

baklazan pisze:mam ten sa klopot z plynem chlodniczym jestem po wymianie chlodnicy korka i zbiorniczka wyrownawczego a teraz ubywa prawdopodobnie na dolnym laczeniu zbiorniczka z gumowym wezem, a co jest dokladnie napisze Ci kolo srody bo wtedy zostawime mojego golfiacza do mechanika, a silnik zalej obojetnie czym czy dasz za olej 40 czy 240 pln to jezdzic bedziesz tak samo ja mam u siebie lotosa i wszystko gra a prawdopodnie masz wersje 55 KM prawie wszystkie takei byly..
Kolego prawdopodobnie poszla ci usczelka z tego co pamietam wymieniałeś stara chłodnice na nową bo ci sie rozszczelniła,u mnie było tak samo rozerwało ja cisnienie które szło z cylindra do układu chłodzenia poprzez wydmuchaną uszcelke.A ubywajacy przyczyną ubywającego płynu jest zawysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i płyn zostaje wywalany poprzez zbiorniczek wyrównawczy.Ja tez tak myslałem jak ty o tym połaczeniu weża do zbiorniczka, a okazała sie usczelkapod głowicą.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » sob mar 19, 2005 20:05

a czy przy wymianie glowicy musi byc planowana glowica ??


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości