Dziwne dzialanie ( chyba swiec )
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne dzialanie ( chyba swiec )
Moje auto wskazuje w ostatnim czasie dziwne objawy, tj
- w grudniu, przy 4 -5 stopniach na +, przy odpalaniu rano potrafil pare razy szarpnąc, zanim zalapaly wszystkie gary - jak pisalem na forum - to objawy nie dzialajacej swiecy. - jedak potem ustaly i do tej pory się nie objawiają ( i przy -8 stopniach odpalil, bez szarpania )
Czy świece moga np. niekontaktowac ( anie bylo by tego golym okiem widac?? )
- w grudniu, przy 4 -5 stopniach na +, przy odpalaniu rano potrafil pare razy szarpnąc, zanim zalapaly wszystkie gary - jak pisalem na forum - to objawy nie dzialajacej swiecy. - jedak potem ustaly i do tej pory się nie objawiają ( i przy -8 stopniach odpalil, bez szarpania )
Czy świece moga np. niekontaktowac ( anie bylo by tego golym okiem widac?? )
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Ja wczoraj włożyłem nowe NGK D-Power 4. Motor pali zajebiście. Za komplet który załatwił mi koleś zapłaciłem 120zł. Szkoda że tydzień wcześniej zapłaciłem 50zyli za sprawdzenie kąta wtrysku, który wynisi 50 czyli malina(pora kupić interfejs do vag-a).
Wcześniej auto paliło po nocy za 3-4 obrotem wału i przez chwile silnik pracował nierówno. Wszystkie świece sprawdzałem za pomocą żarówki i zawsze świeciła Jak sprawdziłem je w pracy (miałem włożone Beru) to każda robiła się czerwona na długości ok. 1 cm ale po upływie ok.4-5 sekund natomiast nowe NGK prawie natychmiast robiły się prawie białe Wnioskuję że skoro długość grzania świeczek opiera się na sygnale z czujnika temp. to nowe świece przez wzgląd na krótszy czas reakcj grzeją dłużej w tym samym przedziale czasu. Polecam też zalać od czasu do czasu 0,5 literka dodatku Liqui Moly do czyszczenia układów wtryskowych TDI i CR. Jakiej jakości paliwo jest w polsce to każdy wie więc myślę że co 3-4 tankowanie warto go zalać.
Wcześniej auto paliło po nocy za 3-4 obrotem wału i przez chwile silnik pracował nierówno. Wszystkie świece sprawdzałem za pomocą żarówki i zawsze świeciła Jak sprawdziłem je w pracy (miałem włożone Beru) to każda robiła się czerwona na długości ok. 1 cm ale po upływie ok.4-5 sekund natomiast nowe NGK prawie natychmiast robiły się prawie białe Wnioskuję że skoro długość grzania świeczek opiera się na sygnale z czujnika temp. to nowe świece przez wzgląd na krótszy czas reakcj grzeją dłużej w tym samym przedziale czasu. Polecam też zalać od czasu do czasu 0,5 literka dodatku Liqui Moly do czyszczenia układów wtryskowych TDI i CR. Jakiej jakości paliwo jest w polsce to każdy wie więc myślę że co 3-4 tankowanie warto go zalać.
wszystko co dotyczy swiec tzn. obsluga, wymiana, jakie swiece do jakiego modelu jest bardzo fajnie opisane na stronach NGK - jest tam krok po kroku napisane o co w tym wszystkim chodzi wiec polecam www.ngk.de
dodam ze jest to zrobione w formie e-learningu
dodam ze jest to zrobione w formie e-learningu
just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości