problem z odpaleniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z odpaleniem
jechalem moim ventylem 1.8 LPG i nagle z pod maski zaczol sie wydobywac dym zatrzymalem sie zgasilem i samochud z trudem zapalil nie widac zeby bylo cos nadpalone na drugi dzien z wielkim trudem zapalilo skakaolo na obrotach na wolnych chodzilo po dodaniu gazu i puszczeniu sprzegla auto zgaslo puzniej na gazie jakos udalo mi sie pojechac i auto super jechalo na gazie gdy mi sie skonczyl gaz i przeskoczylo na benzyno auto szarpalo doczalgalem sie tak 10 kilometrow na szrpanym, samochodzie teraz auto wogule nie pali
jest iskra
gaz ma przelacznik automatyczny nie mam recznego
co to moze byc do wtrysku niby paliwo dochodz
???????????????????????????????????????????????????????? pomocy ludzie auto stoi a ja nie wiem co z nim jest
jest iskra
gaz ma przelacznik automatyczny nie mam recznego
co to moze byc do wtrysku niby paliwo dochodz
???????????????????????????????????????????????????????? pomocy ludzie auto stoi a ja nie wiem co z nim jest
[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]
nic nie szkodzi odpalisz go na gazie awaryjnie podłączając pod plus akumulatora kabelek o długosci 20 -30cm od elektrozaworu który jest prz reduktorze )niebieski( jak odplisz odłącz ten kabelgaz ma przelacznik automatyczny nie mam recznego
skoro na benzynie takie zezczy się dzieją a iskra jest to wskazuje na układ zasilania może szwankowac pompa paliwowa , zapchany filtr paliwa , musisz jeszcze sprawadz czy dochodzi paliwo do wtrysku
Ostatnio zmieniony pt sty 26, 2007 13:52 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
to mi nie pomogles bo juz tak wczesniej zrobilem problem w tym ze teraz nie pali ani na gazie ani na benzyniedziejo pisze:nic nie szkodzi odpalisz go na gazie awaryjnie podłączając pod plus akumulatora kabelek o długosci 20 -30cm od elektrozaworu który jest prz reduktorze )niebieski( jak odplisz odłącz tenkabelgaz ma przelacznik automatyczny nie mam recznego
[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]
MIALEM PODOBNY PROBLEM jak mi cewka poszla ..dogorywal a w koncu zgasł calkiem . ksztusił sie myslalem ze paliwa brakło ..a sie okazało ze cewka poszła .. ale to dalece idąca prognoza ...wiec zadna to rada
ja mialem tak przy cewce ze tez kopcilo... jak go krecisz to dymi ci tam w okolicahc wtrysku ? jak podstawka pod wtrysk ?
NA gazie chodzil chodzi? , wiem ze gazu sie nie da dolać ...tak jak benzyny , ale moze go dotoczysz do stacji lpg
MOzesz miec PRZYTKANY filtr paliwa ,... sprawdzaj najpierw wszystkie najprostze rzeczy do sprawdzenia .. świece może któras sie zrypala , sprawdz jaki kolor mają , czy nie ma przebicia na kablach .. kiedy to wymieniałeś
ja mialem tak przy cewce ze tez kopcilo... jak go krecisz to dymi ci tam w okolicahc wtrysku ? jak podstawka pod wtrysk ?
NA gazie chodzil chodzi? , wiem ze gazu sie nie da dolać ...tak jak benzyny , ale moze go dotoczysz do stacji lpg
MOzesz miec PRZYTKANY filtr paliwa ,... sprawdzaj najpierw wszystkie najprostze rzeczy do sprawdzenia .. świece może któras sie zrypala , sprawdz jaki kolor mają , czy nie ma przebicia na kablach .. kiedy to wymieniałeś
VAG
nie dymi mi nic wleje w gardziel banzyny i zobaczymy ale jescze ze 2 koncepcje mi sa potrzebner32golf pisze:jak go krecisz to dymi ci tam w okolicahc wtrysku ?
[ Dodano: Pią Sty 26, 2007 13:05 ]
no coty bez kitu?? eureka kable w silniczku sie popalily i dlatego nie palil za dobre chceci po punkcikudziejo pisze:samo - startu mu dac jest to taki produkt w aerozolu na bazie eteru
[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 368 gości