[mk2] Problem przy montarzu orginalnego IC

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

[mk2] Problem przy montarzu orginalnego IC

Post autor: vw_vandal » pt sty 26, 2007 11:42

Witam !!

Wczoraj wrzuciłem uszczeleczkę metalową od 1.9 TD, mówie sobe rozbebłany to założe sobie IC ale pojawiły się dwa problemy:
1. Linka od sprzegła jest za krótka czyli prosiłbym kolegów z silnikami SB\RA albo wtajemniczonych o nr tej linki jaka jest u nich.
Szukałem po katalogach i są różne wymiary i teraz nie wiem którą wziąść.

2. Mam problem z obróceniem tego kolanka na kolektorze, jak to jest u was bo jak ja to obróce to popierwsze nie pasuje później ta osłona turbiny i chaczy te wpiecie co idzie podciśnienie do grzybka pompy.

sciągnełem poradę ale tam pisze, że cmyk obracamy i po kłopocie, problem to tylko za długa śruba i tyle, w teori to wygląda inaczej !!

Myślałem, że mam jakieś inne kolanko ale mam trzy mk2 w TD i w każdym jest takie samo kolanko.

Pomóżcie jak to rozwiązać ?!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt sty 26, 2007 13:19

adam16v, ale ta blaszana osłona ma jakieś tam zadanie. Co do linki to wiem że potzreba dłuższej ale jak długiej?? Są 4 rodzaje długości!! Ty jakiej długości założyłeś?? Masz nr tej linki??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt sty 26, 2007 13:34

Ja nie zakładałem oryginalnego IC więc linka została taka jaka była. Co do blaszki to podejrzewam że ma chronić troche przed temperaturą z turbiny.
Ostatnio zmieniony pt sty 26, 2007 23:31 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt sty 26, 2007 13:45

adam16v, no właśnie ;)

Kto ma SB\RA jakie macie kolanko??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » ndz sty 28, 2007 06:58

Ja mialem kiedys 1V i dokladalem do niego orgyinalnego IC .Kolanko poprostu obrucilem bo niemglem nigdzie dostac a w ASO kosztowalo kupe kasy.Linke rownierz zmienialem na dluzsza.Autko sprzedalem,IC sprzedalem,Linka sprzegla sie ostala pod IC wiec jakby ktos chcial to GG 7006101

[ Dodano: Nie Sty 28, 2007 06:20 ]
a zreszta widze ze kolega (VW VANDAL)odemnie odkupil IC na alegro (poznaje po nicu)wiec napewno sie dogadamy :pub:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr sty 31, 2007 12:44

Zrobiłem tak:
- kolanko obróciłem
- osłone pod piłowałem bo moim zdaniem ta osłona musi zostać aby się nie ogrzewało wcześniej schłodzone powietrze;
- linka już idzie ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 25 gości