[Passek B5] Ucieka napiecie po dluzszym postoju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Passek B5] Ucieka napiecie po dluzszym postoju
Witam ,
mam passata B5 AFN i borykam się z uciekającym napięciem po dłuższym postoju np.nocka. Myślałem , że to akumulator i go wymieniłem ale ta sama historia co na starym akum. Ja ciepły pali od strzału . Dzisiaj jade do kumpla to mam mi sprawdzić pobór prądu na na zgaszonym silniku. Ile powinno wskazywać ? Dodam , że ładowanie jest 14,2vol. a spadek przy zapalaniu silnika 10-11vol. A może ktoś z Was lub Wasi znajomi mieli podobne problemy w B5 , gdzie mogą być słabe punkty instalacji elektrycznej ?Bo ja dopiero 2miesiące go mam ,no oczywiście wcześniej był MK3.
Pozdrawka
mam passata B5 AFN i borykam się z uciekającym napięciem po dłuższym postoju np.nocka. Myślałem , że to akumulator i go wymieniłem ale ta sama historia co na starym akum. Ja ciepły pali od strzału . Dzisiaj jade do kumpla to mam mi sprawdzić pobór prądu na na zgaszonym silniku. Ile powinno wskazywać ? Dodam , że ładowanie jest 14,2vol. a spadek przy zapalaniu silnika 10-11vol. A może ktoś z Was lub Wasi znajomi mieli podobne problemy w B5 , gdzie mogą być słabe punkty instalacji elektrycznej ?Bo ja dopiero 2miesiące go mam ,no oczywiście wcześniej był MK3.
Pozdrawka
Ostatnio zmieniony pt sty 26, 2007 17:11 przez sebi16, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdz sobie czy Ci gdzieś instalacja nie pobiera tego prądu.
Czyli podłacz sie miernikiem pod obwod ustaw na ampery i wepnij sie miedzy aku a np + (czyli musisz jedna kleme ściagnać) jeżeli bedzie 0 to znaczy ze inastalacja jest ok, a jak nie to gdzies prad ucieka moze jakies male zwacie albo urzadenie ;/
Czyli podłacz sie miernikiem pod obwod ustaw na ampery i wepnij sie miedzy aku a np + (czyli musisz jedna kleme ściagnać) jeżeli bedzie 0 to znaczy ze inastalacja jest ok, a jak nie to gdzies prad ucieka moze jakies male zwacie albo urzadenie ;/
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Masz racje, tylko trzeba uważac ze w czasie pomiaru zeby ządna lampka nie paliła sie w środku, a jak ma się alarm to podniesienie klapy powoduje swiecenie lampki w środu w bagazniku i pomiar bedzie fałszywy, . Jezeli masz radio, alarm po wpieciu tak jak kolega pisze max. może być 0,06A, wiekrzy pobór oznacza, ze gdzies ucieka prad, lub cos go ciągnie, jakaś lampka, radio sie nie wyłącza i itd. Do 0,06A pobór prawidłowy. Przy takim poborze po 3 tyg. stania autko odpali bez problemu- musi byc jakiś pobór jak ktos ma radio- które ma podtrzymywanie pamięci, zegarek, alarm.marcin999 pisze:Sprawdz sobie czy Ci gdzieś instalacja nie pobiera tego prądu.
Czyli podłacz sie miernikiem pod obwod ustaw na ampery i wepnij sie miedzy aku a np + (czyli musisz jedna kleme ściagnać) jeżeli bedzie 0 to znaczy ze inastalacja jest ok, a jak nie to gdzies prad ucieka moze jakies male zwacie albo urzadenie ;/
no właśnie dziewne i u mnie było to samo! nic mi pradu ni żarło bo był mierzony wzdłuż i wszerz i wszystko git po 8 godz jakby nie było wogóle aku (kupiony ze 3 dni do tyłu) były tylko dzienw i różne napięcia na świecach a jak nie było masy to i rozrusznik nie krecił za rewelacyjnie i spadac mi tez spadało napiecie do 9V
No wiadomo, jak nie ma masy to wiadomo, zę alternator słabo kręci, ale żeby napięcie zmalało na aku - to dziwne Spadek na alternatorze owszem, ale zeby na aku??? Wiem, ze jak jest słąba masa to samochód ciągnie sobie masę przez coś innego przez np. żarówki- widac jak u innych sie tlą mimo, ze nie są załączone lub przez inne odbiorniki- i możę to pożerało prad. Bo innego wytłumaczenia nie widzę.
po co od razu wymieniać, kabli masowych jest kilka ...golfir pisze:też mi się to dziwne wydawało ale kabel masowy za 4zł to nie mająte niech sróbuje
równie dobrze może ten główny kabel bo chyba o tej grubej plecionce piszesz ?
sebi16 może odłączyć na noc ten gruby kable a resztę zostawić i zobaczyć po nocy
czy będzie OK lub nie i tak można z każdym z tych kabli przy aku wtedy będziesz
powoli eliminował obwody i szukał w uszkodoznym problemu
tak wogóle to trzeba by było posprawdzać kable koło rozrusznika (może nawet
je odłączyć na noc tak jak chcesz )
marcin999 i PinkFloyd piszą co trzeba i jak sprawdzić więc do dzieła
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 374 gości