[MK3] Problemy z nawiewem cieplego powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Problemy z nawiewem cieplego powietrza
SPRAWA WYGLADA NASTEPUJACO: PO ZAPALEIU SILNIKA KIEDY JEST ZIMNY I RZOPOCZECIU JAZDY ORAZ WLACZENIU NAIWEWU NA ,,MAX-HOT,, JAK TO W ZIME PO CZASIE ZACZYNA LECIEC CIEPLE POWIETRZE CHODZ SILNIK JESZCZE SIE NIE RZOGRZAL I JEST OK BO PO PARU MINUTACH ZACZYNA LECIEC PIEKNE GORACE PWOIETRZE,
PROBLEM ZACZYNA SIE KIEDY PO PARU MINUTACH (5/10/15MIN) JAZDY ZATRZYMAM SIE W JAKIMS KORKU LUB NA SYGNALIZACJI PO CHWILI Z CIEPLITKIEGO NAWET I GORACEGO POWIETRZA ZACZYNA LECIEC ZIMNE/CHLODNE POWIETRZE! WYSTARCZY PO CHWILI RUSZYC I WPRAWIC AUTO W RUCH ZEBY ZNOWU LECIALO CIEPLE! (JAK STOI ZIMNE / JAK JEDZIE CIEPLE) CZY TO WINA NAGRZEWNICY
CZY MOZE CZEGOS INNEGO MOZE KTOS MI W TYM POMOC???
PROBLEM ZACZYNA SIE KIEDY PO PARU MINUTACH (5/10/15MIN) JAZDY ZATRZYMAM SIE W JAKIMS KORKU LUB NA SYGNALIZACJI PO CHWILI Z CIEPLITKIEGO NAWET I GORACEGO POWIETRZA ZACZYNA LECIEC ZIMNE/CHLODNE POWIETRZE! WYSTARCZY PO CHWILI RUSZYC I WPRAWIC AUTO W RUCH ZEBY ZNOWU LECIALO CIEPLE! (JAK STOI ZIMNE / JAK JEDZIE CIEPLE) CZY TO WINA NAGRZEWNICY
CZY MOZE CZEGOS INNEGO MOZE KTOS MI W TYM POMOC???
Ostatnio zmieniony pt sty 26, 2007 12:05 przez Wegiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
SZCZEZE TO NIE SPRAWDZALEM BO JAKOS MI TAK GLUPIO BYLO GAZOWAC W CENTRUM MIASTA ALE CHYBA NIE JUTRO SPRAWDZE DLA PEWNOSCI! NAPWENO PODCZAS JAZDY POWRACAJAsilent_rob pisze:a na postoju jak zwiekszysz obroty to wracaja cieplejsze powietrze ?
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Wegiel wylacz capslocka
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wegiel sprawdź na zimnym silniku (i tylko na zimnym boinaczej się poparzysz)prezesso25 pisze:Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku, nawet
poziom płynu jaki masz w zbiorniczku wyrównawczym tak jak pisze prezesso25,
później dopiero zabierzemy się za termostat
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Te objawy mogą wskazywać również na pompę wodną (w czasie jazdy obroty wysokie pompa pompuje, na niskich płyn nie ma obiegu). Wydaje mi się że gdyby to była wina termostatu jak sugeruje kolega "eidos" to byłoby akurat odwrotnie. tzn. w czasie jazdy chłodno na postoju gorąco.
Oczywiście na początek trzeba sprawdzić czy poziom płynu jest odpowiedni itd.
Pozdrawiam!
Oczywiście na początek trzeba sprawdzić czy poziom płynu jest odpowiedni itd.
Pozdrawiam!
no to wystarczy dotknąc po kilku minutach przewodów gumowych na wolnych obrotachlimal pisze:Te objawy mogą wskazywać również na pompę wodną (w czasie jazdy obroty wysokie pompa pompuje, na niskich płyn nie ma obiegu).
kiedy samochod nie jeździł i jak sa ciepłe to pompa pracuje ,
trzeba je podotykac możliwe wszedzie i wyjdzie czy chodzi czy nie chodzi ....
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Witam
U mnie jest trochę inaczej jak napisał Wegiel. Kiedy rozpoczynam jazdę (strzałka temperatury dobrze jeszcze nie zaczęłą się podnosić) do wnętrza samochodu leci ciepłe powietrze (nie gorące). Jednak po 10 - 15min jazdy z kratek nawiewowych zaczyna dochodzić chłód (strzałka temperatury pokazuje normalną temperaturę - tak jak zawsze). Jest zimno. Byłem u mechanika a on bez zaglądania zawyrokował: NAGRZEWNICA. Koszty może niewielkie (sprawdziłem na allegro i nawet znalazłem jak to wymienić) ale postanowiłem poczytać na forach. I teraz nie wiem bo po zapoznaniu się z paroma wypowiedziami na temat nagrzewnicy wiem, że jeśli jest ona uszkodzona powinien wyciekać płyn do samochodu. U mnie nic takiego się nie dzieje.
Proszę o pomoc
U mnie jest trochę inaczej jak napisał Wegiel. Kiedy rozpoczynam jazdę (strzałka temperatury dobrze jeszcze nie zaczęłą się podnosić) do wnętrza samochodu leci ciepłe powietrze (nie gorące). Jednak po 10 - 15min jazdy z kratek nawiewowych zaczyna dochodzić chłód (strzałka temperatury pokazuje normalną temperaturę - tak jak zawsze). Jest zimno. Byłem u mechanika a on bez zaglądania zawyrokował: NAGRZEWNICA. Koszty może niewielkie (sprawdziłem na allegro i nawet znalazłem jak to wymienić) ale postanowiłem poczytać na forach. I teraz nie wiem bo po zapoznaniu się z paroma wypowiedziami na temat nagrzewnicy wiem, że jeśli jest ona uszkodzona powinien wyciekać płyn do samochodu. U mnie nic takiego się nie dzieje.
Proszę o pomoc
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
dlatego mowilem zeby sprawdzil na postoju z wieksyzmi obrotamilimal pisze:Te objawy mogą wskazywać również na pompę wodną (w czasie jazdy obroty wysokie pompa pompuje, na niskich płyn nie ma obiegu). Wydaje mi się że gdyby to była wina termostatu jak sugeruje kolega "eidos" to byłoby akurat odwrotnie. tzn. w czasie jazdy chłodno na postoju gorąco.
Oczywiście na początek trzeba sprawdzić czy poziom płynu jest odpowiedni itd.
Pozdrawiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 272 gości