Vag com dawki startowe
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Vag com dawki startowe
Drodzy forumowicze mam prosbe zwiazana z zmiana dawek strtowych paliwa. Znany problem z MK4( kolo dwumasowe). Posiadam interface i vaga ale nie wiem jak dokladnie zabrac sie do tego.Prosze wiec kolegow o pomoc
czekaj a co chcesz osiagnac poprzez VAGa?
tam regulacja jest tak malutka ze raczej nic nie da.
jak cos to w silniku login a pozniej adaptacje i kanal 01 daj wartosc na max.
tam regulacja jest tak malutka ze raczej nic nie da.
jak cos to w silniku login a pozniej adaptacje i kanal 01 daj wartosc na max.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Dawki startowe
Chodzi o to ze silnik cieply pali bardzo zle a powodem jest wlasnie zbyt mala dawka startowa. Ma on jeszcze jedna znana wade MK4 czyli kolo pasowe tzn przy nap. dojezdzaniu do swiatlel trzepie lekko silnikem
Czekam na dokl. instrukcje jak dokonac tej korekty
posiadam vaga 311.2 w wersji ang.
pozdrawiam daro i spadam
Czekam na dokl. instrukcje jak dokonac tej korekty
posiadam vaga 311.2 w wersji ang.
pozdrawiam daro i spadam
Daro
Vag to mozna sobie wiesz.....
Sprobuj tak:
wchodzisz w sterownik silnika (01)> pozniej login i wpisujesz 12233> pozniej adaptacje (10) bedziesz mial kanal do wyboru wybierasz 01 i pojawia sie wartosc jaka sterownik ma przypisana (serwisowo 39768) zmieniasz ja na 39784 (wiecej sie nie da) i to tyle...
dawka przesunie sie moze o 0.2 mg/s wiec pupa...
jak chcesz by ladnie palil musisz do tunera na wiruska wpasc (moze od razu pare kucykow sie dorobi:))
Vag to mozna sobie wiesz.....
Sprobuj tak:
wchodzisz w sterownik silnika (01)> pozniej login i wpisujesz 12233> pozniej adaptacje (10) bedziesz mial kanal do wyboru wybierasz 01 i pojawia sie wartosc jaka sterownik ma przypisana (serwisowo 39768) zmieniasz ja na 39784 (wiecej sie nie da) i to tyle...
dawka przesunie sie moze o 0.2 mg/s wiec pupa...
jak chcesz by ladnie palil musisz do tunera na wiruska wpasc (moze od razu pare kucykow sie dorobi:))
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
vag dawki startowe
Dzieki kolego za pomoc dalem ci punkta mam problem z zrobieniem tego bo znowu mam wyjazd na kilka dni ale odezwe sie jak cos zrobie z tym. Napisz mi jak mozesz dlaczego to zmieni tylko troszeczke a nie poprawi znacznie. oczywiscie chodzi mi o palenie na goracym silniku. pozdrawiam wszystkich daro
Re: vag dawki startowe
Tak jak napisalem w Vagu masz bardzo ograniczone mozliwosci przestawiania i modyfikowania. Jak by bylo inaczej kazdy by w Vagu grzebal zamiast chipsa robic.daro31ie pisze:Dzieki kolego za pomoc dalem ci punkta mam problem z zrobieniem tego bo znowu mam wyjazd na kilka dni ale odezwe sie jak cos zrobie z tym. Napisz mi jak mozesz dlaczego to zmieni tylko troszeczke a nie poprawi znacznie. oczywiscie chodzi mi o palenie na goracym silniku. pozdrawiam wszystkich daro
Powiedzmy jak na cieplym auto zapala po 2 sek to po robocie na Vagu zapali po 1sek
Ale jak musisz z 10sek pilowac to robota Vagiem nie pomoze zabardzo...
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
vag com dawki startowe
a jak go troszke podrasowac vagiem??????????????????
[ Dodano: 26 Sty 2007 16:36 ]
panowie jaki jest najlepszy kanal 01 czy 05? jezeli w adaptacji silnika dam na maksa kanal 01 to zmienie dawke startowa ale czytalem tez ze zmienia sie kanal 05 co daje?
[ Dodano: 26 Sty 2007 16:36 ]
panowie jaki jest najlepszy kanal 01 czy 05? jezeli w adaptacji silnika dam na maksa kanal 01 to zmienie dawke startowa ale czytalem tez ze zmienia sie kanal 05 co daje?
Pomocy, nie moge zapisac zmiany po regulacji dawki startowej, chodzi chyba o program. Jak to obejść lub skąd wziąść inny program ?
[ Dodano: 05 Kwi 2009 21:18 ]
Zapomnialem dodac ze chce troche zmniejszyc bo przy odpalaniu ostro rzuca silnikiem malo poduszek nie urwie i daje chmure dymu.Obecna dawka to 38mg.
110 KM AHF
[ Dodano: 05 Kwi 2009 21:18 ]
Zapomnialem dodac ze chce troche zmniejszyc bo przy odpalaniu ostro rzuca silnikiem malo poduszek nie urwie i daje chmure dymu.Obecna dawka to 38mg.
110 KM AHF
dokładnierob555 pisze:Ale jak musisz z 10sek pilowac to robota Vagiem nie pomoze zabardzo...
ale to nie znaczy że nie powinien dobrze palić, sama regulcja nie da wiele sam wiesz, trzeba szukać przyczyny w układzie paliwowym, a nie od razu chipsa robić.rob555 pisze:jak chcesz by ladnie palil musisz do tunera na wiruska wpasc
vag jest do podglądnięcia ustawień i niektórych urządzeń wykonawczych, a resztę to tylko fizycznie możemy zmienić, ewentualnie jakąś adaptacje co wiele nie zmienia.
Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 19:24 przez piter_s, łącznie zmieniany 3 razy.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
miałem swego czasu właśnie problem z odpalaniem gorącego 7-10 sec zanim odpalił, podjechałem do "chipsera", zalogował, zmienił sofcik - nie to autko - pali zawsze na dotyk no i przy okazji włożył "chipsa", różnica miała się głównie opierać na kasie, sam sofcik, żeby palił na gorącym miał kosztować 400 zł, więc wolałem dopłacić i dołożyć ze 40 kucykówpiter_s pisze:
ale to nie znaczy że nie powinien dobrze palić, sama regulcja nie da
Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 22:05 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
miałem też problem z odpalaniem ciepłego AHF, było tak: im bardziej ciepły silnik tym dużej trzeba było kręcić jak był zimny palił idealnie. Po zmianie dawek rozruchowych vag-iem wszystko jest w porządku. Zimny ciepły nie ma różnicy zawsze pali tak samo. Zrobiłem od tamtej pory 60kkmm i jak narazie ...odpukać niec się nie dzieje.
a tak na marginesie to ...takie typowe niedomaganie tych silników?!?!
pozdr
a tak na marginesie to ...takie typowe niedomaganie tych silników?!?!
pozdr
zgadza się ze po zmianie softu pali lepiej bo są pozmieniane dawki itd.mettenos pisze:miałem swego czasu właśnie problem z odpalaniem gorącego 7-10 sec zanim odpalił, podjechałem do "chipsera", zalogował, zmienił sofcik - nie to autko - pali zawsze na dotyk no i przy okazji włożył "chipsa", różnica miała się głównie opierać na kasie, sam sofcik, żeby palił na gorącym miał kosztować 400 zł, więc wolałem dopłacić i dołożyć ze 40 kucykówpiter_s pisze:
ale to nie znaczy że nie powinien dobrze palić, sama regulcja nie da
ale tak naprawdę to na oryginalnym sofcie powinno autko dobrze palić, a jak tak nie jest to znaczy że coś niedomaga i nic wiecej.
i nie rozumię tekstow ten typ tak ma???, no chyba fabryka nie wypuszcza auta co trzeba kręcić kilka sekund żeby zapalił.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 56 gości