Vag com dawki startowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Vag com dawki startowe

Post autor: daro31ie » śr sty 24, 2007 00:05

Drodzy forumowicze mam prosbe zwiazana z zmiana dawek strtowych paliwa. Znany problem z MK4( kolo dwumasowe). Posiadam interface i vaga ale nie wiem jak dokladnie zabrac sie do tego.Prosze wiec kolegow o pomoc :blush:



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr sty 24, 2007 09:44

czekaj a co chcesz osiagnac poprzez VAGa?
tam regulacja jest tak malutka ze raczej nic nie da.
jak cos to w silniku login a pozniej adaptacje i kanal 01 daj wartosc na max.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Dawki startowe

Post autor: daro31ie » śr sty 24, 2007 20:42

Chodzi o to ze silnik cieply pali bardzo zle a powodem jest wlasnie zbyt mala dawka startowa. Ma on jeszcze jedna znana wade MK4 czyli kolo pasowe tzn przy nap. dojezdzaniu do swiatlel trzepie lekko silnikem
Czekam na dokl. instrukcje jak dokonac tej korekty
posiadam vaga 311.2 w wersji ang.
pozdrawiam daro i spadam :food:



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw sty 25, 2007 00:43

Daro
Vag to mozna sobie wiesz.....
Sprobuj tak:
wchodzisz w sterownik silnika (01)> pozniej login i wpisujesz 12233> pozniej adaptacje (10) bedziesz mial kanal do wyboru wybierasz 01 i pojawia sie wartosc jaka sterownik ma przypisana (serwisowo 39768) zmieniasz ja na 39784 (wiecej sie nie da) i to tyle...
dawka przesunie sie moze o 0.2 mg/s wiec pupa...
jak chcesz by ladnie palil musisz do tunera na wiruska wpasc (moze od razu pare kucykow sie dorobi:))


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

vag dawki startowe

Post autor: daro31ie » czw sty 25, 2007 21:03

Dzieki kolego za pomoc dalem ci punkta :blush: mam problem z zrobieniem tego bo znowu mam wyjazd na kilka dni ale odezwe sie jak cos zrobie z tym. Napisz mi jak mozesz dlaczego to zmieni tylko troszeczke a nie poprawi znacznie. oczywiscie chodzi mi o palenie na goracym silniku. pozdrawiam wszystkich daro :blush:



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: vag dawki startowe

Post autor: rob555 » czw sty 25, 2007 23:15

daro31ie pisze:Dzieki kolego za pomoc dalem ci punkta :blush: mam problem z zrobieniem tego bo znowu mam wyjazd na kilka dni ale odezwe sie jak cos zrobie z tym. Napisz mi jak mozesz dlaczego to zmieni tylko troszeczke a nie poprawi znacznie. oczywiscie chodzi mi o palenie na goracym silniku. pozdrawiam wszystkich daro :blush:
Tak jak napisalem w Vagu masz bardzo ograniczone mozliwosci przestawiania i modyfikowania. Jak by bylo inaczej kazdy by w Vagu grzebal zamiast chipsa robic.
Powiedzmy jak na cieplym auto zapala po 2 sek to po robocie na Vagu zapali po 1sek
Ale jak musisz z 10sek pilowac to robota Vagiem nie pomoze zabardzo...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

vag com dawki startowe

Post autor: daro31ie » pt sty 26, 2007 16:02

a jak go troszke podrasowac vagiem?????????????????? :grin:

[ Dodano: 26 Sty 2007 16:36 ]
panowie jaki jest najlepszy kanal 01 czy 05? jezeli w adaptacji silnika dam na maksa kanal 01 to zmienie dawke startowa ale czytalem tez ze zmienia sie kanal 05 co daje?



rudger77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt sty 30, 2009 20:14
Lokalizacja: braniewo

Post autor: rudger77 » ndz kwie 05, 2009 21:11

Pomocy, nie moge zapisac zmiany po regulacji dawki startowej, chodzi chyba o program. Jak to obejść lub skąd wziąść inny program ?

[ Dodano: 05 Kwi 2009 21:18 ]
Zapomnialem dodac ze chce troche zmniejszyc bo przy odpalaniu ostro rzuca silnikiem malo poduszek nie urwie i daje chmure dymu.Obecna dawka to 38mg.
110 KM AHF



macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » sob kwie 25, 2009 18:42

w MK4 przy adaptacji moge regulowac dawkę paliwa w zakresie od 2.4-7mg, a roznica jest zauwazalna w czasie jazdy.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob kwie 25, 2009 19:18

rob555 pisze:Ale jak musisz z 10sek pilowac to robota Vagiem nie pomoze zabardzo...
dokładnie
rob555 pisze:jak chcesz by ladnie palil musisz do tunera na wiruska wpasc
ale to nie znaczy że nie powinien dobrze palić, sama regulcja nie da wiele sam wiesz, trzeba szukać przyczyny w układzie paliwowym, a nie od razu chipsa robić. :helm:
vag jest do podglądnięcia ustawień i niektórych urządzeń wykonawczych, a resztę to tylko fizycznie możemy zmienić, ewentualnie jakąś adaptacje co wiele nie zmienia.
Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 19:24 przez piter_s, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob kwie 25, 2009 22:04

piter_s pisze:
ale to nie znaczy że nie powinien dobrze palić, sama regulcja nie da
miałem swego czasu właśnie problem z odpalaniem gorącego 7-10 sec zanim odpalił, podjechałem do "chipsera", zalogował, zmienił sofcik - nie to autko - pali zawsze na dotyk no i przy okazji włożył "chipsa", różnica miała się głównie opierać na kasie, sam sofcik, żeby palił na gorącym miał kosztować 400 zł, więc wolałem dopłacić i dołożyć ze 40 kucyków
Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 22:05 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » ndz kwie 26, 2009 02:56

miałem też problem z odpalaniem ciepłego AHF, było tak: im bardziej ciepły silnik tym dużej trzeba było kręcić jak był zimny palił idealnie. Po zmianie dawek rozruchowych vag-iem wszystko jest w porządku. Zimny ciepły nie ma różnicy zawsze pali tak samo. Zrobiłem od tamtej pory 60kkmm i jak narazie ...odpukać niec się nie dzieje.

a tak na marginesie to ...takie typowe niedomaganie tych silników?!?!

:axe:

pozdr



Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

Post autor: pawel99 » ndz kwie 26, 2009 07:52

daro31ie jak naprawdę chcesz się pozbyć problemu z paleniem na ciepłym silniku to wizyta u tunera nieunikniona :grin: Miałem identyczny problem jak ty, ale od czwartku mam nowy soft i z paleniem na ciepłym nie ma problemu :helm:



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz kwie 26, 2009 08:07

mettenos pisze:
piter_s pisze:
ale to nie znaczy że nie powinien dobrze palić, sama regulcja nie da
miałem swego czasu właśnie problem z odpalaniem gorącego 7-10 sec zanim odpalił, podjechałem do "chipsera", zalogował, zmienił sofcik - nie to autko - pali zawsze na dotyk no i przy okazji włożył "chipsa", różnica miała się głównie opierać na kasie, sam sofcik, żeby palił na gorącym miał kosztować 400 zł, więc wolałem dopłacić i dołożyć ze 40 kucyków
zgadza się ze po zmianie softu pali lepiej bo są pozmieniane dawki itd.
ale tak naprawdę to na oryginalnym sofcie powinno autko dobrze palić, a jak tak nie jest to znaczy że coś niedomaga i nic wiecej.
i nie rozumię tekstow ten typ tak ma???, no chyba fabryka nie wypuszcza auta co trzeba kręcić kilka sekund żeby zapalił.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości