Tak powinna wyglądac głowica po portingu - 16V

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Tak powinna wyglądac głowica po portingu - 16V

Post autor: Borys » czw mar 17, 2005 10:44



www.vrservice.pl

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » pt mar 18, 2005 18:26

Widać ze ktoś ścinał prowadnice i dużó jest zmieniony kształt tego kanału,ktos sie napracował,moze wiecej fotek macie w podobnym stylu zrobionych?



Jacek-ltd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Jacek-ltd » czw maja 12, 2005 19:38

napracował sie ktoś i dobrze! Kanały zrobione poprawnie ale prowadnice zj......ane.
Jeśli chodzi o kanały chyba usłyszał gdzieś kiedyś o co chodzi, natomiast prowadnice to PORAŻKA niwelują całą pracę włożoną w kanały, a szkoda!
Ciekaw jestem jakie zawory i jakie kąty Koleżka zastosował, bo na focie nie widać?!?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw maja 12, 2005 23:53

Jacek-ltd pisze:napracował sie ktoś i dobrze! Kanały zrobione poprawnie ale prowadnice zj......ane.
Jeśli chodzi o kanały chyba usłyszał gdzieś kiedyś o co chodzi, natomiast prowadnice to PORAŻKA niwelują całą pracę włożoną w kanały, a szkoda!
Ciekaw jestem jakie zawory i jakie kąty Koleżka zastosował, bo na focie nie widać?!?
jak wejdziesz na link powyzej to zobaczysz, ze nie jest to home made,
głowice sa robione do sportu


www.vrservice.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 28 gości