Mk III: odpala i gaśnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no wiec jestem ciekawy czy to ostatecznie był czujnik halla czy tez cos innegoluki58 pisze:A widzisz. Spotkalem sie z przypadkiem ze jezdzil normalnie i od czasu do czasu wywijal takie numery z gasnieciem. Pozniej odpalal na 1 s, nastepnie wracal do normalnej pracy. Z biegem czasu bylo coraz gorzej(czesciej) , az zatrzymal sie na dobre.
Mi się wydaję że problem może nie być w immo tylko w tej pastylce w kluczyku - i dlatego raz działa raz nie. A co do naprawy immo, to fachowcy twierdzą że najskuteczniej jest go wywalić - fabryczne immo i tak nie zatrzyma złodzieja, który przyjdzie z własnym rozkodowanym ECU.ku_bi pisze:
Corvax jak naprawić można immo gdy tylko nieraz płata figle
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Czyli radzisz dorobienie kluczyka?fragy pisze:Kazdy osobowy vw ......... problem pewnie jest w kluczyku i tu koledzy maja całkowita racje.
Bylem na komputrze wczoraj i wyskoczyl blad "Sterownik silnika zablokowany". Błąd wykasowany ale ostatecznie nie moge powiedzieć czy to cos pomogło. Co może oznaczać taki błąd?
_the orange beast_
A ja podepne się do postu i zapytam gdzie dostać tę żaróweczke co siedzi w kluczyku bo u mnie jest ukręcona ?? Jaka jest jej orientacyjna cena??
Dużo problemu aby ją wymienić??[/quote]
Wsadź diodę i po bólu [/quote]
Obawiam się że ból pozostanie, gdyby dioda chciała działać na bateryjkę 1,5 V to z pewnością VW nie motowałby żarówki, bez takiej samej żaróweczki nie zaświeci. Chyba tylko w serwisie można ją zdobyć, a pomocna jest w ciemnościach i nie tylko do autka. A co do gaśnięcia silniczka to przyczyn może być multum, jeśli gaśnie też na rozgrzanym silniku to trzeba dokładnie sprawdzić elektrykę (czujniki w osprzęcie silnika), jeśli autko ma ponad 150 tys. to i pompka paliwa też potrafi psocić.
Dużo problemu aby ją wymienić??[/quote]
Wsadź diodę i po bólu [/quote]
Obawiam się że ból pozostanie, gdyby dioda chciała działać na bateryjkę 1,5 V to z pewnością VW nie motowałby żarówki, bez takiej samej żaróweczki nie zaświeci. Chyba tylko w serwisie można ją zdobyć, a pomocna jest w ciemnościach i nie tylko do autka. A co do gaśnięcia silniczka to przyczyn może być multum, jeśli gaśnie też na rozgrzanym silniku to trzeba dokładnie sprawdzić elektrykę (czujniki w osprzęcie silnika), jeśli autko ma ponad 150 tys. to i pompka paliwa też potrafi psocić.
I na to jest rozwiązanie - co prawda dla dłubacza, ale jest
http://home.elka.pw.edu.pl/~dflaga/led_lamp/
http://home.elka.pw.edu.pl/~dflaga/led_lamp/
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Zacznij od podstawy czy po przekręceniu kulczyka w pozycji zapłonu słyszysz jak pompa paliwa ci podaje. Takie bzyknięcie koło 1 sekundy. Jeśli tak to otkręć pokrywke w bagażniku zdejmij przewody są dwa z pomki podłącz jakieś weżyki włóż je do słoika i niech ktoś ci kręci rozrusznikiem a ty obserwuj jak podaje paliwo musi ostro sikać jeśli daje słabo to znalazłeś przyczyne.
TUTENHAMON
Re: Mk III: odpala i gaśnie
Sprawdż układ podciśnieniowy i pompę paliwa czy ją słychać po włączeniu zapłonukonjo pisze:tak mnie dzis golfina zaskoczyla rano, odpalam go a on zapala i gasnie i tak kilka razy az wkoncu zrezygnowalem. CZas od zapalenia do zgasniecia to moze 1sekunada. Pozniej probowalem wcisnac mu ******* gazu ale reakcja byla taka sama - zgasl. Silnik byl zimny bo po nocy, ale czasami mialem tak ze temperaturka byla 90st i np. zgasl mi na swiatłach (ja mu w gaz a on zgasł ) i sytuacja jak powyzej odpalam raz a on gasnie, drugi raz gasnie, trzeci raz i uff zapalil.
Sadze ze to cos z przepustnica ale nie jestem na tyle oblatany zeby samemu stwierdzic, mechanik twierdzi ze cos z elektronika. Pewnie jedyna rada jechac na komputer?
motor ABD 95r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 274 gości