Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
broda1920
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
- Lokalizacja: katowice
Post
autor: broda1920 » śr sty 24, 2007 22:08
witam jestem na kupnie golfa 3 1.9 TDI 203 tys przeb. 1996 rok prod. i teraz moje pytanko po odkreceniu korka wlewu oleju wyrzuca mi olej nie jest tego dużo ale wyrzyca , widziałem juz takie silniczki co bardzo dużo wyrzucało tego oleju co o tym myślec z góry dzieki za rady
-
bizak
- Ma gadane

- Posty: 233
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
- Lokalizacja: Rogoźno
-
Kontakt:
Post
autor: bizak » śr sty 24, 2007 22:55
a na zimnym czy cieplym?
Pozdrawiam Bizak
-
broda1920
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
- Lokalizacja: katowice
Post
autor: broda1920 » śr sty 24, 2007 22:57
na ciepłym a na zimnym bede rano sprawdzał
-
marcin999
- Forum Master

- Posty: 1129
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
- Lokalizacja: LJA/LU
Post
autor: marcin999 » śr sty 24, 2007 22:59
to dobrze że wyrzuca oznacza że jest dobre ciśnienie i smarowanie, olej dociera do górnej częsci silnika.
Jak jest dobry motor to ma troche chlapać
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
-
bizak
- Ma gadane

- Posty: 233
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
- Lokalizacja: Rogoźno
-
Kontakt:
Post
autor: bizak » śr sty 24, 2007 23:02
dokldanie na cieplym ma pelne prawo (tzn nie za duzo)

sprawdz czy z bagnetu jeszcze nie pryska ale w to watpie
Pozdrawiam Bizak
-
Seaman
- Mały gagatek

- Posty: 64
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Seaman » śr sty 24, 2007 23:03
marcin999 pisze:to dobrze że wyrzuca oznacza że jest dobre ciśnienie i smarowanie, olej dociera do górnej częsci silnika.
Jak jest dobry motor to ma troche chlapać
to by bylo dobrze jakby golf nie mial oslony klawiatury. to sa przedmuchy na uszczelniaczach trzonkow zaworow. ale to nie jest tragiczne. dyskwalifikacja silnika to jak wali dym z olejem z "bagnetu"
-
marrcin
- Użytkownik

- Posty: 414
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
- Lokalizacja: SosnoVWiec
-
Kontakt:
Post
autor: marrcin » śr sty 24, 2007 23:16
U mnie też na ciepłym jak przyłoże dłoń do korka wlewu to są ale malutkie kropelki widoczne, na zimnym nie. Kiedyś rozmawiałem z mechanikiem od diesli i też powiedział ze to normalne.
Dla ciekwostki powiedział że w nowszych silnikach po odkręceniu korka silnik gaśnie, ale czy to prawda to nie wiem.
-
broda1920
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
- Lokalizacja: katowice
Post
autor: broda1920 » śr sty 24, 2007 23:21
ja jak powinno to wyglądac na zimnym silniku?ma czy niema chlapac?
-
marrcin
- Użytkownik

- Posty: 414
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
- Lokalizacja: SosnoVWiec
-
Kontakt:
Post
autor: marrcin » śr sty 24, 2007 23:26
Na zimnym to chyba nie będzie bo olej jest jeszcze gęsty i gorsze jest smarowanie itp. Może sie myle a przynajmniej tak mi sie wydaje.
-
broda1920
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
- Lokalizacja: katowice
Post
autor: broda1920 » śr sty 24, 2007 23:29
aha a masz moze gg bo ja jestem nowy w TDI i chciałbym jakiś kontakt nawiązac apropo diesli
-
Razal
- Gadatliwa bestia

- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Razal » śr sty 24, 2007 23:55
marcin999 pisze:to dobrze że wyrzuca oznacza że jest dobre ciśnienie i smarowanie, olej dociera do górnej częsci silnika.
Jak jest dobry motor to ma troche chlapać
Potwierdzam - jest ciśnienie - dobra pompa - dobry olej - dobry motor.
U mnie to samo jest - TDI - ponad 200tkm przebiegu - na 10 tkm zalewam 4,3l przy wymianie i nic nie dolewam oleum - 1Z pojedzie nawet i 190 - lekko kropi na dłoń z kora - żadnych przedmuchów - nic nie dymi - to znak że motor żyje i tak ma być

Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
marcin999
- Forum Master

- Posty: 1129
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
- Lokalizacja: LJA/LU
Post
autor: marcin999 » czw sty 25, 2007 09:57
Dla ciekwostki powiedział że w nowszych silnikach po odkręceniu korka silnik gaśnie, ale czy to prawda to nie wiem.
Ja sie spotkałem z czymś takim ale to w starej BMW benzyna i jak odkreciłem korek to prawie zgasł.
Nie wiem jaka może być tego przyczyna ale myśle że nic dobrego...
Seaman pisze:to sa przedmuchy na uszczelniaczach trzonkow zaworow. ale to nie jest tragiczne
No nie wiem
A nawet jakby to ciężko żeby kocioł po 200tys km a moze i wiecej był jak nówka czyli nie miał żadnych przedmuchów.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
-
Seaman
- Mały gagatek

- Posty: 64
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Seaman » czw sty 25, 2007 19:25
marcin999 pisze:
No nie wiem
A nawet jakby to ciężko żeby kocioł po 200tys km a moze i wiecej był jak nówka czyli nie miał żadnych przedmuchów.
czyli jak napisalem

-
broda1920
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
- Lokalizacja: katowice
Post
autor: broda1920 » pt sty 26, 2007 07:25
czyli dzieki za rady trocha mnie sie poprawiło przez te info a i tak umówiłem sie do mechanika diesla na sprawdzonko odezwe sie co i jak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości