A jaka była przyczyna przeładowania?
Uysy zauważył że mam dwa takie same zaworki do sterowania turbiną i EGRem.
Ten do turbiny powinien być jakiś tam biały a ja mam czarny.
Nie ma to wpływu na szybkość regulacji turbiny? 
ja miałem też dwa czarnuchy czyli dwa od EGR-a 

czyli dokładnie tak jak Ty 
 
ten od EGR-a może minimalnie wolniej wysterowuje turbinkę ale ja powiem Ci ze baaaardzo niewiele - mam wskaźnik doładowania, wiec wiem 

 jak łapałem overboosty to wymieniłem ale to nic nie dało 
 
na pewno nie jest to powodem braku mocy u Ciebie !!
moje przeładowania to efekt pękniętej gumy 
 
logowałem turbine w 011 a Tora zapodał sobie 010 i zobaczył wzrost ciśnienia atmo 
 
a ponieważ obudowa sterownika jest hermetyczna, no to już wiesz co się dzieje jak pęknie weżyk doprowadzający ciśnienie z dolotu do map sensora na płycie.... jeśli dodam że czujni atmo też jest na płycie ... no to już wszystko wiadomo
wymiana 5 cm wężyka i po bólu 
 
 
po prostu komp wariował bo widział gwałtowny wzrost cisnienia atmosferycznego 
 
najfajniejsze że ja buta w podłog a Tora - wracaj pęknął Ci weżyk w ECU 
 
ja strzeliłem Karpia, wracamy do bazy, wykrecamy sterownik, patrzymy i peknieta gumka 
 
jak przyspieszałem powoli to spoko nic sie nie działo 

 ale strasznie mnie to wkurzało..
fajnie było bo się z tą pękniętą gumką scigałam z Torą... ja wracałem z VWMANII a Tora swoim golfem z Pruszcza z 1/4 mili:) i tak sie poznaliśmy