Zdzieranie przednich opon i problem z prowadzeniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zdzieranie przednich opon i problem z prowadzeniem
Szukalem na forum ale nie moglem znalesc Mam dwa problemy z moim golfem 3 1.4 abd ze wspomaganiem:
1. Nierównomierne zdzieranie przednich opon. Opony od strony zewnetrznej sa juz prawie "łyse" a od wewnetrznej tak jak byly bo kupilem je gdzies 2 miesiące temu.
2. To pewnie jest związane z punktem 1 ale jak jadę czuje mocne ściąganie samochodu w lewo, a dziś jak popadało trochę śniegu to prowadzało mnie w lewo i prawo
Oczywiscie WIELKIE DZIEKI za wszystkie pomocne sugestie
1. Nierównomierne zdzieranie przednich opon. Opony od strony zewnetrznej sa juz prawie "łyse" a od wewnetrznej tak jak byly bo kupilem je gdzies 2 miesiące temu.
2. To pewnie jest związane z punktem 1 ale jak jadę czuje mocne ściąganie samochodu w lewo, a dziś jak popadało trochę śniegu to prowadzało mnie w lewo i prawo
Oczywiscie WIELKIE DZIEKI za wszystkie pomocne sugestie
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zdzieranie przednich opon i problem z prowadzeniem
a czy wcześniej coś robiłeś przy kołach przednich lub układzie kierowniczym ?ari_m pisze:Mam dwa problemy z moim golfem 3 1.4 abd ze wspomaganiem:
1. Nierównomierne zdzieranie przednich opon. Opony od strony zewnetrznej sa juz prawie "łyse" a od wewnetrznej tak jak byly bo kupilem je gdzies 2 miesiące temu.
2. To pewnie jest związane z punktem 1 ale jak jadę czuje mocne ściąganie samochodu w lewo, a dziś jak popadało trochę śniegu to prowadzało mnie w lewo i prawo
Oczywiscie WIELKIE DZIEKI za wszystkie pomocne sugestie
podjedź na stację diagostyczna niech Ci sprawdźą czy nie masz luzów
na końcówkach drążków kierowniczych itd.
a następnie jeśli bedzie OK jedź do dobrego mechanika na ustawienie
kąta pochylenia i zbierzności kół przednich
jeśli masz natomiast luzy na końcówkach to kup nowe zmień sam i następnie
jedź na te ustawienia do warsztatu
w obu przypadkach nie są to tragicznie duże koszty,
bo zmieścisz się nawet jak będziesz zmieniał obie końcówki to wyjdzie
razem z ustawieniami w warsztacie ok. 200zł, a jak same ustawieniami to z 60-100zł
po tym wszystkim wrzuć przednie koła na tył ale na krzyż wtedy zdarte będziesz
miał od środka, albo najlepiej wymień na nowe, ale to już spory wydatek
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Zdzieranie przednich opon i problem z prowadzeniem
Golfika mam od 3 miesięcy a przy zawieszeniu była wymieniana końcówka drążka prawego
A gdy kupilem auto mialo zdarte tez opony ale na krzyż lewa przód i prawa tył, ale nic z tym nie robilem bo kupiłem nowe i myślałem że tamte opony sa nie od golfa bo były to 13
A gdy kupilem auto mialo zdarte tez opony ale na krzyż lewa przód i prawa tył, ale nic z tym nie robilem bo kupiłem nowe i myślałem że tamte opony sa nie od golfa bo były to 13
Ostatnio zmieniony śr sty 24, 2007 16:45 przez ari_m, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zdzieranie przednich opon i problem z prowadzeniem
a nie był ustawiana zbierznośći i kąt pochylenia no to masz odpowiedź czemu Ci zdzieraari_m pisze:Golfika mam od 3 miesięcy a przy zawieszeniu była wymieniana końcówka drążka
więc czym predzej zrób wszystko co trzeba i opisaliśmy Ci ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
tylko jak ustawi ci zbierznośc to wiedz o tym że jeśli przednie kapcie masz wydarte po bokach to i tak moze cię prowadzać po drodze.
na dobrych, równych kapciach powinno bys wszystko ok
na dobrych, równych kapciach powinno bys wszystko ok
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
Witam
Podczepię się po temat- kupiłem mk3 i również niestabilnie się prowadzi, bardzo nim kołysze, wydaje mi się jakiś niepewny w zakrętach, a dzisiaj na śniegu jakoś tak go prowadza, trzeba ciągle korygować tor jazdy- gumy są zużyte po bokach równo natomiast środkiem dużo lepsze. Wcześniej jeździłem Vectrą A i była dużo stabilniejsza.
Czy ktoś ma doświadczenie, że golfy z reguły gorzej się prowadzą od Vectr?
Czy samo sprawdzenie geometrii jest tańsze niż ustawienie?
Czy tylne amorki mogą powodować aż taką niestabilnośc?
Dzięki
Pozdrawiam
Podczepię się po temat- kupiłem mk3 i również niestabilnie się prowadzi, bardzo nim kołysze, wydaje mi się jakiś niepewny w zakrętach, a dzisiaj na śniegu jakoś tak go prowadza, trzeba ciągle korygować tor jazdy- gumy są zużyte po bokach równo natomiast środkiem dużo lepsze. Wcześniej jeździłem Vectrą A i była dużo stabilniejsza.
Czy ktoś ma doświadczenie, że golfy z reguły gorzej się prowadzą od Vectr?
Czy samo sprawdzenie geometrii jest tańsze niż ustawienie?
Czy tylne amorki mogą powodować aż taką niestabilnośc?
Dzięki
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 222 gości