[MK3 ] Wykres mojego Mk3 1Z ---> ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1 wykresik auta tutaj moment ciut nizszy na tym tymczasowo sie poruszam. Potem wkleje ten z 420 Nm. W sumie setup gdzies na 1,5 miecha potem pojdzie big turbo
[ Dodano: Sob Sty 20, 2007 13:07 ]
spalanie jeszcze nie wiem....ale wczesniej bylo okolo 6 - 7 litr litra, mysle ze teraz tez nie zmieni sie drastycznie
[ Dodano: Sob Sty 20, 2007 13:07 ]
spalanie jeszcze nie wiem....ale wczesniej bylo okolo 6 - 7 litr litra, mysle ze teraz tez nie zmieni sie drastycznie
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
aw69, rob555:
Aligator nie zasypuje gruszek w popiele oto co wyciągnął ze swojego AGR-a
wiecej info tu:
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=39878
Aligator nie zasypuje gruszek w popiele oto co wyciągnął ze swojego AGR-a
wiecej info tu:
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=39878
Wiem wiemcowboy pisze:aw69, rob555:
Aligator nie zasypuje gruszek w popiele oto co wyciągnął ze swojego AGR-a
ale on ma pompe 12...
fakt ze ma styrany blok. Mysle ze ja na takim setupie bym mial ok 240 i tyle Ali chce miec do wiosny. Ja narazie sie mecze z instalacja w corbie bo przekladam cala od leona ASV
Jak skoncze i dmuchne wiecej powietrza to ok 220 na pewno peknie
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Hehe dla kazdego Mysle ze to zaleta pompy 12 ale ja nie wiem czy nie zostane przy 11...cowboy pisze:400 niutonów do 4000 rpm, dla mnie masakra
12 daje straszne obciazenia dla paska. Zjesc moze pasek po 10tys km.
No a pozatym ja mam jeszcze spore rezerwy w paliwie. Jak na moim dole uda mi sie zblizyc do wyniku Wojtka to odpuszcze sobie chyba dalsze mody bo juz teraz trakcja lezala....
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
rob555,
gdzieś na forum, chyba na TDI racing (chyba z okazji programu w 20Jahre Michnika) pisałeś że FMIC od Sharana sprzed 2002 roku jest do dupy..
ja kupiłem coś takiego:
http://img321.imageshack.us/img321/8813 ... ranye7.jpg
i chce go wstawić do swojego Golfa - mam pytanko, czy obsłuży mi 1,165 Bara doładowania ? - w planach mam zrobienie na wiosne 2 przełaczanych programów - w tym mocniejszym planuje 1,25 Bara (wg Tory tyle spoko można jeszcze dołozyć do AFN-a )
projekt mam niskobudgetowy i mam nadzieje że jakoś mi ten FMIC wydoli ?
sorki za OT
gdzieś na forum, chyba na TDI racing (chyba z okazji programu w 20Jahre Michnika) pisałeś że FMIC od Sharana sprzed 2002 roku jest do dupy..
ja kupiłem coś takiego:
http://img321.imageshack.us/img321/8813 ... ranye7.jpg
i chce go wstawić do swojego Golfa - mam pytanko, czy obsłuży mi 1,165 Bara doładowania ? - w planach mam zrobienie na wiosne 2 przełaczanych programów - w tym mocniejszym planuje 1,25 Bara (wg Tory tyle spoko można jeszcze dołozyć do AFN-a )
projekt mam niskobudgetowy i mam nadzieje że jakoś mi ten FMIC wydoli ?
sorki za OT
Obsluzy to seryjny cooler ale zalezy o ile schlodzicowboy pisze: i chce go wstawić do swojego Golfa - mam pytanko, czy obsłuży mi 1,165 Bara doładowania ? - w planach mam zrobienie na wiosne 2 przełaczanych programów - w tym mocniejszym planuje 1,25 Bara (wg Tory tyle spoko można jeszcze dołozyć do AFN-a )
powiem Ci tak napewno + ze bedzie z przodu i chyba jest wiekszy od tego org troche. Ale czy temp beda lepsze to ciezko powiedziec bo G III ma calkiem dobry cooler znacznie lepszy od org w ibi.
Zaloz i sprawdz. Aha i rurek wiekszych jak wew sredniza 40mm nie pakuj. Tylko turbo sie bedzie meczylo. Co do cisnienia to 1.25 da rade ale wez pod uwage ze cisnienie nie jest tym samym co wydajnosc wiec czy jest sens tyle dmuchac...?
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
tylko jak robiłem logi latem na 4 biegu od 1500 do 4300 rpm to miałem prawie 75 st C w dolocie - zaczynałem od 45 st. Crob555 pisze:G III ma calkiem dobry cooler znacznie lepszy od org w ibi.
wymiary rdzenia IC Sharan
570/95/90 mm
dla BMW E46 było 550/125/60mm
więc pojemnośc ICka od Sharan nawet wieksza - czyli licze że powinno być OK
inna sprawa że moje autko jest sporwadzone po stłuczce we Francji właśnie lewego przodu i moj ori IC wygląda tak:
http://img80.imageshack.us/img80/4139/icekafnrc8.jpg
czyli gorzej być nie może
rury będą w 50% oryginalne - reszta dorobiona będzie z tego samego fi (czyli prawie 51mm na zewnątrz)
jak zejde poniżej 50 st C to juz bedzie sukces
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
gdzies slyszalem, ze majac 12 nie powinno sie krecic na jakies bardzo wysokie obroty. Co do auta Aligatora to grubo pompa 12 i wtryski race520, wszystkim pakuja pompy 11 i mniej wydajne wtryskirob555 pisze:12 daje straszne obciazenia dla paska
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Wlasnie dopiero wrocilem ze strojenia swojego golfa 3 jeszcze nie ochłonelem , po dzisiejszym dlugotrwalym strojeniu hamownia wyplula 210 KM 438 Nm, nie jest to jeszcze tak jak byc powinno, problem z doladowaniem, ale autko masakruje jutro wkleje wykres.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości