MK I 1.6 D
stan licznika przy kupnie 324 tyś. km
stan licznika przy sprzedaży 628 tyś. km
u mnie uzytkowany był przez 11 lat, jedynie w silniku były zmieniane pierścienie tak przy 420 tyś.
pozatym z takich większych napraw to dwa razy była uszczelka pod głowicą wymieniana, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, raz pompa wodna, rozrusznik.
Sprężanie sprawdzane przy 600 tyś, min 28, najwięcej 32.
Silnik elegancki, gożej z budą.
ostatnio go widziałem i miał 638 tyś.
VW Golf 1.6 Diesel!Kto zrobił najwiecej tysiecy kilometrów?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no z tym korytkiem pod silnikiem to ja wierze bo widzialem juz taki patent nie raz...co prawda nie w transicie ale widzialem...i działalo...:D:D,zawsze to jak paly zatrzymaja to olej kapie do korytka a nie na asfalt,a wtedy juz dowod zabrany...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Moja rakieta ma na liczniku 262 000 km ale podejrzewam że w rzeczywistości pewnie ze 2 razy tyle hehe. Kupiłem go w zeszłym roku i był śmigany po Polsce - a u nas jak to u nas - każdy wie co się robi z licznikami. Mam motor JP i chodzi bez zarzutu - w samochodzie mam masę rzeczy do zrobienia ale silnika nie dotykam bo nie ma potrzeby. Zanosi się tylko na niedługą wymianę rozpylaczy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 119 gości