Sprowadziłem sobie golfika mk3 abd 60ps 196tys(na bank) pierwszy właściciel.Już w Niemczech zaczął mi gasnać na wolnych obrotach,ale tylko jak jechałem na swiatłach.Przyjechałem oddałem do mechaniora,stwierdził przestawiony pasek o jeden ząbek.Zapłaciłem wszystko ok auto zrywnw,moc ok,pali na styk,mało pali benzyny.Ale.....bierze olej 0,7 litra na 1000km.Kopci ale nie powiedział bym że na niebiesko,może troche na poczatku po rozruchu.
Czy robić cała głowicę z zaworami,prowadnicami,uszczelniaczami?
Czy tylko uszczelniacze i prowadnice(słyszałem że można to zrobić bez zdejmowania głowicy)?
Czy przestawiony rozrzad o jeden zabek mógł zniszczyć zawory,albo nie daj boże silnik?
A może zmienić olej na minerał(wlałem shella 10w 40) i bedzie ok wycieków nie ma?
Proszę o rade fachowców,bo wydaje mi sie że za duzo bierze oleju
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
acha w Niemczech był wymieniany pasek rozrzadu,uszczelka pod głowicą(przegrzany był?) i zespół silnika krokowego(nie mogli chyba dać rady z tymi obrotami)