Chip do Golfa II 1.8 RP

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Chip do Golfa II 1.8 RP

Post autor: Dystans6 » śr sty 17, 2007 20:22

Ludzie mam golfa II 1.8 Rp oznaczenie 90koni i jestem swiezym posiadaczem tej maszyny chcialem sie dowiedziec co sadzicie o czyms takim jak chip do tego modelu czy to jakies kupa za pare złotych czymoze cos to pomaga??Piszcie http://moto.allegro.pl/item156847688_au ... _99zl.html



(==vw==)
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: pn lip 31, 2006 16:58
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: (==vw==) » czw sty 18, 2007 14:48

tez jestem ciekawy prosze o opinie specjalustów takich jak taz czy evolutio a takze innych :bigok:



Awatar użytkownika
sebal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 597
Rejestracja: pt lis 12, 2004 00:13
Lokalizacja: WWL

Post autor: sebal » czw sty 18, 2007 17:14

Dystans6 pisze:swiezym posiadaczem tej maszyny chcialem sie dowiedziec co sadzicie o czyms takim jak chip do tego modelu czy to jakies kupa
raczej tak o tym że nasz Rpek jest mało podatnym silnikiem na tuning było już dużo na forum poszukajcie


[img]http://images44.fotosik.pl/147/1f6725c578e36297.jpg[/img]

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pt sty 19, 2007 17:20

RP to strasznie nierozwojowy silnik - to po pierwsze.
Po drugie - chip z allegro = kupa. zawsze. bez wyjątku.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » sob sty 20, 2007 14:10

wiele chipow z allegro dziala na zasadzie przerzucamy odcinke na 7 tys i jest fajnie...

wkladasz takie chipa pierwsza jazda i wydaje Ci sie ze lepiej ciagnie (psychologiczny efekt)
kreci sie wysoko itd.

owszem pewnie sie zdarzaja chipy ktore ktos zrobil i faktycznie cos daja ale takie rzeczy trzeba sprawdzic...


"życie jest walką"

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob sty 20, 2007 14:22

Pomyślcie logicznie co taki chip w RPku może zmienić, tak naprawde niewiele, tak jak pisze Berni podniesiona odcinka o 500-1000obr tylko po co , RPka i tak nie ma sensu kręcic wyżej niż do 6k bo wyżej drastycznie moment juz leci na łeb, druga rzecz te chipy jedynie co mogą robić to zwiekszać dawkowanie paliwa i tutaj jakis minimalny przyrost mocy może i da sie uzyskac , ale akupione jest to sporym wzrostem zuzycia paliwa , trzecia rzecz w RP zapłon starowany jest mechanicznie (podcisnieniowo) także i na to chip tez nie ma wpływu. Także zastosowanie tylko samego chipa ( o ile jeszcze jest on z głową zaprogramowany) mija sie troche z celem w seryjnym RP.
Mozna go zastosować w silniku który już przeszedł dośc poważne mody mechaniczne, rozrząd, głowica , dolot , wydech i należy go traktowac jako dodatek w wycisnieciu jeszcze 2-3PS nie licząc się ze zużyciem paliwa.

Nie wierze w przyrosty mocy rzędu 10PS tylko na samym chipie w wolnossącym benzynowym silniku.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » sob sty 20, 2007 16:50

dokladnie!

wiesz to jest taki dodatek zrobisz mody i powiedzmy zdarza sie ze moc masz bardzo wysoko trzeba motor dalej krecic walisz chipa (odcinka dalej podwarunkiem ze ktos nie chcial zrobic dodatkowcyh 15 KM i czegos nie zwalil w mapie:) ) i wtedy wszystko gra.

sam testowalem juz jakies 3 chipy w seicento... 1 byl rorally wloski,2 allegro,3 cos nie wiadomo co ktos z polibudy probowal zrobic chipa...

wiadomo co najlepiej wyszlo ten wloski.. a allegro dawal odcinke w seju na 7850:)
znow ten co ktos cos probowal rzezbic to byl taki ze zalewalo motor do 2500 osbrotow nie byl az tak tragiczny bo raczej robiony pod inne przepustnice i jakies wieksze mody do seryjnego motoru sie nie nadawal od 4 tys auto zaczynalo jechac nawet


"życie jest walką"

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » sob sty 20, 2007 19:56

Berni pisze:dokladnie!

wiesz to jest taki dodatek zrobisz mody i powiedzmy zdarza sie ze moc masz bardzo wysoko trzeba motor dalej krecic walisz chipa (odcinka dalej podwarunkiem ze ktos nie chcial zrobic dodatkowcyh 15 KM i czegos nie zwalil w mapie:) ) i wtedy wszystko gra.

sam testowalem juz jakies 3 chipy w seicento... 1 byl rorally wloski,2 allegro,3 cos nie wiadomo co ktos z polibudy probowal zrobic chipa...

wiadomo co najlepiej wyszlo ten wloski.. a allegro dawal odcinke w seju na 7850:)
znow ten co ktos cos probowal rzezbic to byl taki ze zalewalo motor do 2500 osbrotow nie byl az tak tragiczny bo raczej robiony pod inne przepustnice i jakies wieksze mody do seryjnego motoru sie nie nadawal od 4 tys auto zaczynalo jechac nawet
To podpowiedzcie chociaż co można zrobic w tym RPku zeby lepiej szedl .W sumie to i tak nie tak zle idzie ja tam na 2-ce jade nim 110 ogolnie to nawet go jeszcze nie sprawdzalem jak idze maksymalnie lecialem ostatnio po Siekierkowskim moscie 180 na 4-ce i wrzucilem 5 -tke ale juz mi sie konczyla trasa wlasciwie a najszybciej lecialem nim 190 Ile taki Rpk idzie u was ?Dodam ze ja zadnych modyfikacji nie mam tylko koleszka od ktorego kupilem swego mk2 wyrzucil mu katalizator i wstawil zwykla rure



Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » ndz sty 21, 2007 14:41

popierwsze ze jechales nim 110km.h na II biegu to nic nieznaczy.. poprostu masz dluga bardzo skrzynie co do przyspieszen nie jest zaleta.

Przy takiej skrzyni mozliwe jest ze jak wrzucisz V bieg to duzo nie przyspieszysz bo moze byc tzw nadbiegiem.

jesli chodzi o modyfikacje to jak wyrzuciles kata moim skromnym zdaniem to blad... ale ja sie nie znam:)
modyfikacje szczegolnie zrobione profi niestety ciagnal za soba koszty
modyfikacje to porponuje: zrzucic glowice.. kanaly dolotowe wylotowe,wysokosc glowicy,zawory.
znalesc do tego motor walek zrobic dobry wydech oraz zalozyc stozek z dobrym dolotem.

wydaje mi sie ze KM i Nm moze troche dojsc auto bedzie ladnie ciagnelo.

w wieksze mody nie ma co sie wdawac.


"życie jest walką"

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn sty 29, 2007 11:50

tak apropo trwałości silnika przy takim kręceniu to z tego co pamiętam to fabryczne sprężyny do zaworów wyrabiają się do ok 6300 - 6500 ....


TDPower

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości