problem z turbiną
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak. Jeśli nie stoi na kierownicachtespis pisze:uysy, czyli jak odpinam VAC i out i lacze je razem wtedy turbina daje maksa?
Przy notlaufach z powodu LDR Regeldifferenz trzeba wykluczyć mnóstwo róznych usterek.tespis pisze:A jezeli wtedy bedzie i tak wlaczal sie tryb awaryjny w AFNie ze sprawna przeplywka gdzie szukac dalej?
Ja się tego wirtualnie nie podejmuję, tym bardziej że nie podałeś żadnych danych, kod błędu, logi
To jasne, że na forach usłyszysz: "N75 albo kierownice" bo na forach łatwo się mówi i się za to nie płaci
Gdzieś tu niedawno był taki wątek w którym kolesiowi kazano praktycznie wszystko wymienić
Radion zadał konkretne pytanie o chałupnicze sprawdzanie zaworu w kontekście wątku o braku ciśnienia doładowania - dostał konkretną odpowiedź prawidłową tylko dla tego konkretnego przypadku...
uffff
uysy, całkowita racje masz. Ja u siebie 2 miechy temu ciagle mialem nota, pojechalem do speca od VAGa, zrobil fajnie ale znowu zaczyna lapac.
Wkurza mnie to powoli, chce zrobic zeby wszystko bylo idealnie i udac sie do lodzi z kumplami na chipa
Pozdrawiam i dzieki za pomoc, teraz wiem ze jak bede chcial przy pannach zaszpanowac to musze polaczyc VAC i out na chwile
Wkurza mnie to powoli, chce zrobic zeby wszystko bylo idealnie i udac sie do lodzi z kumplami na chipa
Pozdrawiam i dzieki za pomoc, teraz wiem ze jak bede chcial przy pannach zaszpanowac to musze polaczyc VAC i out na chwile
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
a tak a propos tego slowa regeneracja. kazdy zwykly zjadacz chleba wie co to znaczy ale to nie do konca prawda. jesli gdzies na kwicie, fakturze czy innym swistku napisali wam ze turbina zostala zregenerowana (najlepiej brzmi jednak zregenerowany rozpylacz/koncowka zaworu wtryskowego ) mozecie podac ich nawet do sadu o wprowadzenie w blad bo na 90% to nieprawda. w jezyku diagnostycznym regeneracja to powrot danego urzadzenia do WIELKOSCI PIERWOTNYCH ksztaltu, masy itp. a wiec bez np. napawania albo calkowitego wymiany czesci ani rusz. wszystkie te zakladowe "regeneracje" to nic innego jak naprawy (bo wyczyscil, przetoczyl itp.) ale ladniej brzmia. zaloze sie ze nawet ci co to robia nie maja pojecia o znaczeniu tego slowa strzelajac sobie samobuja. wiadomo ze to tylko ciekawostka ale jakby sie ktos wymadrzal jak to poregenerowal mozecie go kasowac
- Radion
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ALH
Dzięki, właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. A co ze sztangą? Da się zaobserwować czy się porusza czy nie na postoju, zaglądając z góry przez maskę?uysy pisze: najbardziej chałupniczo jak się da
odpiąć od niego 2 wężyki oznaczone VAC i out (sa oba z tej samej mańki), połaczyć je razam, przejechac się i zobaczyć czy się poprawiło (tylko bez przesady z butowaniem bo turbina w tym momencie ładuje na maxa)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości