problem z turbiną

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafal789789
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 19:48
Lokalizacja: Białystok

problem z turbiną

Post autor: rafal789789 » czw sty 18, 2007 22:21

witam wszystkich i mam mala prosbe moze ktos wie ile kosztuje nowa turbina do TDi 110 KM, bo mi chyba siadla, wogle nie czuje przyspieszenia silnik zrobil sie "mulasty" moze ktos wie jak moze byc inna moze przyczyna z gory dzieki i pozdrawiam :okej:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 19, 2007 00:06

najpierw podepnij pod Vaga potem zrob dynamiczne pomiary a potem wrzuc wszystkie wyniki na forum :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » sob sty 20, 2007 09:51

pewnie za[ieczone kierownice albo uwalony N75 ale bez waga sie nie obejdzie zwróć jeszcze uwage na przepływke



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » sob sty 20, 2007 11:48

rafal789789, jezeli caly czas jest taki mułowaty to moze byc takze czujnik na pompie. Turbina od tak raczej nie siada. Poza tym da sie ja samemu wyczyscic, ja to robilem:) Jakbys sie bral mam gdzies porade.
Bez vaga sie nie obejdzie, a ta turbina to chyba garret VNT15, przynajmniej w moim TDI 110 konnym wlasnie taka jest:) Droga sprawa ta turbawka:(


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

drwal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lut 14, 2005 12:42
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: drwal » sob sty 20, 2007 17:03

cena turbiny do adt 74 kw w w serwisie to 5500 zl, wiec mysle ze do twojego podobnie



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 20, 2007 20:35

drwal pisze:cena turbiny do adt 74 kw w w serwisie to 5500 zl, wiec mysle ze do twojego podobnie
a kto patrzy po cenach w serwisie ?:P

do 1Z pewnie ze 2500 kosztuje a na allegro nowka sztuka 1600 roznica jest


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Dama
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 09, 2006 10:00
Lokalizacja: S-tycze

Post autor: Dama » sob sty 20, 2007 20:54

hm myśląc logicznie to kto sprzeda nówke turbine za 1600zł ? Byłby taki popyt na nie, że na rynku wtórnym nic by sie nie pojawiło, bo by było sprzedane zanim je ktoś wystawi. Sam bym taka kupił na zapas za 1600zł nówke. Więc te wszystkie turbinki to nic innego jak REGENERACJA.



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » sob sty 20, 2007 20:58

Podjedź gdzieś do warsztatu z Vagiem bo szkoda twojej kaski na gdybanie.
Ja miałem zapieczone kierownice ale to od razu wiedziałem bo sztanga mi sie nie ruszała, kolega miał N-75 uwalony. Ja wyczyściłem turbinę i już rok się bujam ze zwiększonym Powerem i nic.
Koszty : 0,7l na dwóch z kumplem :D


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 20, 2007 21:05

Dama pisze:hm myśląc logicznie to kto sprzeda nówke turbine za 1600zł ? Byłby taki popyt na nie, że na rynku wtórnym nic by sie nie pojawiło, bo by było sprzedane zanim je ktoś wystawi. Sam bym taka kupił na zapas za 1600zł nówke. Więc te wszystkie turbinki to nic innego jak REGENERACJA.
powiedz mi ze to regenracja a nie nowka

http://allegro.pl/item158330606_turbina ... 9_tdi.html

http://allegro.pl/item156028655_turbina ... nowa_.html


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » sob sty 20, 2007 21:40

inspire pisze:Ja miałem zapieczone kierownice ale to od razu wiedziałem bo sztanga mi sie nie ruszała, kolega miał N-75 uwalony.
Podepnę się do tematu, bo moje 90 konne ALH też jakieś nieruchawe...:) Słychać jak turbina się załącza przy około 1600-1700obr/min, ale jakoś nie ma kopa, jak już silni kręci się powyżej 2000obr/min nie przyśpiesza zbyt rewelacyjnie...Czy brak ruchu sztangi można zaobserwować na silniku pracującym na luzie poprzez dodawanie gazu? Potrzebny do tego kanał, czy da się zaobserwować z góry przez maskę? A odnośnie n75 jakie są chałupnicze metody zweryfikowania jego niedomagania?



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » sob sty 20, 2007 21:57

Radion, z n75 nie ma wiele roboty, najelepiej rozebrac i wyczyscic:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob sty 20, 2007 22:08

Radion pisze:A odnośnie n75 jakie są chałupnicze metody zweryfikowania jego niedomagania?
najbardziej chałupniczo jak się da
odpiąć od niego 2 wężyki oznaczone VAC i out (sa oba z tej samej mańki), połaczyć je razam, przejechac się i zobaczyć czy się poprawiło (tylko bez przesady z butowaniem bo turbina w tym momencie ładuje na maxa)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 20, 2007 22:13

uysy pisze:najbardziej chałupniczo jak się da
odpiąć od niego 2 wężyki oznaczone VAC i out (sa oba z tej samej mańki), połaczyć je razam, przejechac się i zobaczyć czy się poprawiło (tylko bez przesady z butowaniem bo turbina w tym momencie ładuje na maxa)
mowisz o tym od zimnej strony trubiny i tym od dolotu? (chodzi mi o 1Z)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob sty 20, 2007 22:35

Pisałem o afn - tam trzeba dać podciśnienie.
W 1Z - wystarczy zdjąć sterowanie (czerwony)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 196 gości