problem z turbiną
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 19:48
- Lokalizacja: Białystok
problem z turbiną
witam wszystkich i mam mala prosbe moze ktos wie ile kosztuje nowa turbina do TDi 110 KM, bo mi chyba siadla, wogle nie czuje przyspieszenia silnik zrobil sie "mulasty" moze ktos wie jak moze byc inna moze przyczyna z gory dzieki i pozdrawiam
rafal789789, jezeli caly czas jest taki mułowaty to moze byc takze czujnik na pompie. Turbina od tak raczej nie siada. Poza tym da sie ja samemu wyczyscic, ja to robilem:) Jakbys sie bral mam gdzies porade.
Bez vaga sie nie obejdzie, a ta turbina to chyba garret VNT15, przynajmniej w moim TDI 110 konnym wlasnie taka jest:) Droga sprawa ta turbawka:(
Bez vaga sie nie obejdzie, a ta turbina to chyba garret VNT15, przynajmniej w moim TDI 110 konnym wlasnie taka jest:) Droga sprawa ta turbawka:(
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a kto patrzy po cenach w serwisie ?:Pdrwal pisze:cena turbiny do adt 74 kw w w serwisie to 5500 zl, wiec mysle ze do twojego podobnie
do 1Z pewnie ze 2500 kosztuje a na allegro nowka sztuka 1600 roznica jest
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Podjedź gdzieś do warsztatu z Vagiem bo szkoda twojej kaski na gdybanie.
Ja miałem zapieczone kierownice ale to od razu wiedziałem bo sztanga mi sie nie ruszała, kolega miał N-75 uwalony. Ja wyczyściłem turbinę i już rok się bujam ze zwiększonym Powerem i nic.
Koszty : 0,7l na dwóch z kumplem
Ja miałem zapieczone kierownice ale to od razu wiedziałem bo sztanga mi sie nie ruszała, kolega miał N-75 uwalony. Ja wyczyściłem turbinę i już rok się bujam ze zwiększonym Powerem i nic.
Koszty : 0,7l na dwóch z kumplem
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
powiedz mi ze to regenracja a nie nowkaDama pisze:hm myśląc logicznie to kto sprzeda nówke turbine za 1600zł ? Byłby taki popyt na nie, że na rynku wtórnym nic by sie nie pojawiło, bo by było sprzedane zanim je ktoś wystawi. Sam bym taka kupił na zapas za 1600zł nówke. Więc te wszystkie turbinki to nic innego jak REGENERACJA.
http://allegro.pl/item158330606_turbina ... 9_tdi.html
http://allegro.pl/item156028655_turbina ... nowa_.html
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Radion
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ALH
Podepnę się do tematu, bo moje 90 konne ALH też jakieś nieruchawe... Słychać jak turbina się załącza przy około 1600-1700obr/min, ale jakoś nie ma kopa, jak już silni kręci się powyżej 2000obr/min nie przyśpiesza zbyt rewelacyjnie...Czy brak ruchu sztangi można zaobserwować na silniku pracującym na luzie poprzez dodawanie gazu? Potrzebny do tego kanał, czy da się zaobserwować z góry przez maskę? A odnośnie n75 jakie są chałupnicze metody zweryfikowania jego niedomagania?inspire pisze:Ja miałem zapieczone kierownice ale to od razu wiedziałem bo sztanga mi sie nie ruszała, kolega miał N-75 uwalony.
Radion, z n75 nie ma wiele roboty, najelepiej rozebrac i wyczyscic:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
najbardziej chałupniczo jak się daRadion pisze:A odnośnie n75 jakie są chałupnicze metody zweryfikowania jego niedomagania?
odpiąć od niego 2 wężyki oznaczone VAC i out (sa oba z tej samej mańki), połaczyć je razam, przejechac się i zobaczyć czy się poprawiło (tylko bez przesady z butowaniem bo turbina w tym momencie ładuje na maxa)
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mowisz o tym od zimnej strony trubiny i tym od dolotu? (chodzi mi o 1Z)uysy pisze:najbardziej chałupniczo jak się da
odpiąć od niego 2 wężyki oznaczone VAC i out (sa oba z tej samej mańki), połaczyć je razam, przejechac się i zobaczyć czy się poprawiło (tylko bez przesady z butowaniem bo turbina w tym momencie ładuje na maxa)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości