odnosnie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

odnosnie turbo

Post autor: tberent » czw sty 18, 2007 21:18

witam
posiadam JR-ka i jest on po remoncie silnika. terazmi zostaly tylko wtryski do roboty ale pytanko jest inne:

w moim TD dopiero odczuwalny wzrost przyspieszenia jest od jakichś 2800-3000 obr/min czy to cos juz rokuje???dodam ze JESZCZE nie załozylem BOOST-ka.
prosze o wypowiedz i pozdrawiam


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt sty 19, 2007 00:07

prawdopodobnie masz garretta t3 albo chyba kkk24 czy jakoś tak.one dopiero budzą się od ok 3000obr/min tez tak miałem ale już jest lepiej


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt sty 19, 2007 17:12

tberent, tak jak koledzy piszą masz dużą turbine a ona zazwyczaj bierze się do roboty 2,5-3 tyś. więc cienkus bierze cię i jest daleko z przodu ;). musisz zwiększyć dawkę doładowania i obrócić membrankę powino pomóc. Oczywiście wskaźnik pierwsza rzecz.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt sty 19, 2007 23:36

jutro kupuje wskaznik i bede wiedzial wiecej, wtryski wymieniam na czasie i zaczynam powoli sie brac ale jak sesja sie skonczy na politechnice ;/
pewnie nie raz bede pytal sie was co po kolei robic i jak :grin:
pozdrawiam

[ Dodano: 19 Sty 2007 23:18 ]
no a z tym cienkim to sie mylisz bo nie jednemu kierowcy ocka sie szerzej otwierały jak widzial ze to klekot a ja bylem przed nim :hmm:
nie zmienia to faktu ze bedzie robione w silniku oj bedzie :grin:


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sty 20, 2007 10:37

tberent, biore cienkusa sasiada silnik 1.1 sport coś tam i tu ludzie robią oczy jak cienkusem zapinam 160 km\h. Sąsiad robi 2 w roku remont ale daje rade maszyna ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości