wymiana licznika z komputerem i steriownika klimatronic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
wymiana licznika z komputerem i steriownika klimatronic
witam chce dokonac modyfikacji mojego golfa 4 TDi (110PS) wstyawiajac licznik z komputerem gdyz obecnie posiadam zwykly bez komputera oraz sterownik klimatronika bo posiadam manualne sterowanie klima czy jest to mozliwe i jak tego dokonac i czy potrzebne sa jakeis dodatkowe sterowniki zewnetrzne prosze o pomoc z gory dziekuje!!
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Climatronic ma za dużo czujników we wnętrzu samochodu. Nie opłaca się. Czujniki temp w podsufitce, gdzieś koło stóp, w konsoli, elektrycznie przesuwane klapki kierujące nawiewy. Trzeba rozłożyć prawie całe wnętrze, a i nie masz gwarancji że "kompletny" climatronic kupiony z rozbitka będzie naprawdę kompletny... A poszczególne drobiazgi potrafią kosztować.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
ok to z climatronikiem da msobie spokoj to powiedzcie mi co dokladnei potrzebuje do tego licznika bo nei wszystko kumam o czym tu piszecie. Golfa mam z konca 99r. a i jeszcze wstawienie aluminiowych ringow do srodka bo ja kompletnie nie wiem jak to zrobic.Liczniki z komputerem ogladalem na allegro nei sa drogie, To dzieki i pozdrawiam!!!
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Kompletne zegary oraz manetkę wycieraczek ze sterowaniem. Następnie jeśli masz immo w liczniku, to trzeba będize jechać na VAG i zakodować go. Jeśli będziesz chcia, to można ustawić Twój przebieg na nowym liczniku. Trzeba się udać do kogoś, kto ma VAG i ewentualnie fejsa do korygowania przebiegu (jak chcesz).czajaa22 pisze:potrzebuje do tego licznika bo nei wszystko kumam
Pozdrawiam.
No dobra, wszystko pięknie ładnie, ale czy będzie trzeba prowadzić jakieś nowe kabelki, np. od manetki do licznika?
I jeszcze jedno ważne pytanie. Widziałem dwa rodzaje liczników. Jeden to taki centalny na środku, duży z czerwonymi cyferkami itd., a drugi to taki jak jest np. w Golfach 3, czyli po lewej stronie na wyświetlaczu zegarka. Oba typy widziałem w Golfie 4, skąd mam wiedzieć jaki będzie do mnie pasował?
I jeszcze jedno ważne pytanie. Widziałem dwa rodzaje liczników. Jeden to taki centalny na środku, duży z czerwonymi cyferkami itd., a drugi to taki jak jest np. w Golfach 3, czyli po lewej stronie na wyświetlaczu zegarka. Oba typy widziałem w Golfie 4, skąd mam wiedzieć jaki będzie do mnie pasował?
Na ten temat już rozmawialiśmy na forum na str 2 sa linki do fotoporady jak się zakłada MFA w leonie (tak samo jak w golfie) oto link http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Wielkie dzięki za ten link.
W zasadzie pozostaje kupienie potrzebnych gratów i znalezienie kogoś kto to zrobi za rozsądne pieniądze (sam jakoś nie czuję się na siłach, chyba że z pomocą kogoś kto to już zrobił). Z tego co wyczytałem w postach ASO bierze za to ok. 300zł.
Zna ktoś może elektryka w Warszawie lub okolicach, który podjął by się tego?
[ Dodano: Nie Sty 28, 2007 00:54 ]
Troszkę odgrzewam temat, ale mam pytanie.
Zacząłem się interesować tematem i zadzwoniłem do znajomego elektryka, on twierdzi, że w Golfie 4 każdy licznik miał zakodowany immobiliser i przed kupnem trzeba znać kod. Jak się go nie zna to można pójść z licznikiem do ASO i zapytać, ale jak się okaże, że licznik jest wyjęty z kradzionego auta to policja siada nam na plecy.
Na forach czy gdzieś czytałem, że podobno od 2002 roku czy jakoś tak miały ten immo w liczniku, więc jak to w końcu jest?
PS. Dla ciekawskich. Jak mamy wszystkie graty to koszt założenia komputera z tempomatem, pociągnięciem wiązki, wymianą licznika itd. wynosi ok.200-300zł. Przynajmniej u mojego elektryka, ale zawsze można spróbować samemu
W zasadzie pozostaje kupienie potrzebnych gratów i znalezienie kogoś kto to zrobi za rozsądne pieniądze (sam jakoś nie czuję się na siłach, chyba że z pomocą kogoś kto to już zrobił). Z tego co wyczytałem w postach ASO bierze za to ok. 300zł.
Zna ktoś może elektryka w Warszawie lub okolicach, który podjął by się tego?
[ Dodano: Nie Sty 28, 2007 00:54 ]
Troszkę odgrzewam temat, ale mam pytanie.
Zacząłem się interesować tematem i zadzwoniłem do znajomego elektryka, on twierdzi, że w Golfie 4 każdy licznik miał zakodowany immobiliser i przed kupnem trzeba znać kod. Jak się go nie zna to można pójść z licznikiem do ASO i zapytać, ale jak się okaże, że licznik jest wyjęty z kradzionego auta to policja siada nam na plecy.
Na forach czy gdzieś czytałem, że podobno od 2002 roku czy jakoś tak miały ten immo w liczniku, więc jak to w końcu jest?
PS. Dla ciekawskich. Jak mamy wszystkie graty to koszt założenia komputera z tempomatem, pociągnięciem wiązki, wymianą licznika itd. wynosi ok.200-300zł. Przynajmniej u mojego elektryka, ale zawsze można spróbować samemu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości