Potrzebuje pomocy golfa 3 1.4 Pali 16 na 100km POMOCY!!!HELP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jacek19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:11
Lokalizacja: przemysl
Kontakt:

Potrzebuje pomocy golfa 3 1.4 Pali 16 na 100km POMOCY!!!HELP

Post autor: jacek19 » pt sty 19, 2007 15:22

Witam!!Mam wielki problem i bylbym bardzo wdzieczny jakby mi ktos pomogl!!!Natomiast mam golfa 3 1.4 silnik i pali mi 16litrow na 100km.Jest po wymianie Sondy Lambdy po resecie,wymienione swiece przewody zaplonowe,wszystkie filtry,oleje,plyny,nowa kopulka i nowy pasek rozrzadu,niewiem co sie dzieje obroty sa prawidlowe,autko tez sie zbiera bez zarzutow ale spalanie mnie doBIja POTRZEBUJE SZYBKIEJ I FACHOWEJ POMOCY HELP POMOZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :okej: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :okej: :okej: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel:
1815853 moje gg


JacK

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » pt sty 19, 2007 21:02

16 na lpg czy pb?
silnik rowno pracuje?


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob sty 20, 2007 00:16

NO właśnie z tym niedogrzaniem silnika kolega wyżej może miec rację. Tylko podaj jeszcze typ silnika. Zalezy też na jakich odcinkach jeździsz i jaki masz styl jazdy. Zakładam, że o tym pisac nie trzeba bo ja moge zrobić że mi spali 30 na setke. pozdrawiam



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » sob sty 20, 2007 00:26

jacek tam jest taka uszczelka miedzy aparatem wtryskowym a kolektorem dolotowym. jak ona sparcieje (wytrzymuje ok 10 lat) "podsysa" ci powietrze przez co mieszanka staje sie za bogata w powietrze i dowala paliwo aby to zniwelowac. ja to mialem i wygladalo podobnie jak piszesz. moze tez byc silnik krokowy



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob sty 20, 2007 01:24

no tak...uszczelka pod wtryskiem też moze być, ale czy wtedy by nie falował obrotami albo nie byłby za słaby?



jacek19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:11
Lokalizacja: przemysl
Kontakt:

WIELKIE DZIEKI

Post autor: jacek19 » sob sty 20, 2007 21:41

Z gory bardzo dziekuje.No wiec trak obroty wczesniej same falowaly nawet do 3tysi wolno spadaly albo trzymaly sie na 2 lub 2.5 tysiaca zalezalo wolno schodzil z obrotow wymienilem lambde i problem znikl ale spalanie3 jest takie samo nadal16 na 100.zobaczylem wczoraj jakies kabelek byl odlaczony po lewej stronie taka wtyczka mala podlaczyl;em i auto juz lepiej chodzi wyrownaly sie obroty to jest chyba cos z jakims czujnikiem albo cos do tego urzadzenia co podpielem kabelek jes podpiety wezyk jakby od baku.Nadal pali 16.Temp nie przekracza mi 90 stopni.Ale czytalem ze moze tyle palic przy wysokiej temp i wyczytalem ze rura iod chlodnicy gorna powinna byc ciepla a dolna zimna u mnie sa obie gorace:(wiec pewnie wymienie czujnik twemp i termostat moze pomoze:P :) prosze o pomoc DIEKI WIELKIE

[ Dodano: 20 Sty 2007 20:49 ]
dzieki wielkie wszystkim no wiec jazda ekonomiczna pali 16 l benzyny.obroty sie zawyzaly trzymal na 2 tys i powyzej wolno spadal z obrotow wymienilem sonde problem zniknal.Ale nadal pali jak smok obroty sa rowne normalnie spadaj auto w miare jedzie niema problemow mysle ze to bedzie cos z tym czujnikiem, albo termostatem wyczytalem na forum ze gorna rura od chlodnicy powinna byc ciepla a dolna zimna u mnie obie sa gorace:/ jaki jest problem??helpHELP zgory wielkie DZIEKI aha na ssaniu niemiale by wyzszych obrotow??teraz ma na okolo 850 830 cos takiego zalezy jak sie nagrzeje


JacK

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości