witam
posiadam JR-ka i jest on po remoncie silnika. terazmi zostaly tylko wtryski do roboty ale pytanko jest inne:
w moim TD dopiero odczuwalny wzrost przyspieszenia jest od jakichś 2800-3000 obr/min czy to cos juz rokuje???dodam ze JESZCZE nie załozylem BOOST-ka.
prosze o wypowiedz i pozdrawiam
odnosnie turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
odnosnie turbo
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
prawdopodobnie masz garretta t3 albo chyba kkk24 czy jakoś tak.one dopiero budzą się od ok 3000obr/min tez tak miałem ale już jest lepiej
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
tberent, tak jak koledzy piszą masz dużą turbine a ona zazwyczaj bierze się do roboty 2,5-3 tyś. więc cienkus bierze cię i jest daleko z przodu
. musisz zwiększyć dawkę doładowania i obrócić membrankę powino pomóc. Oczywiście wskaźnik pierwsza rzecz.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
jutro kupuje wskaznik i bede wiedzial wiecej, wtryski wymieniam na czasie i zaczynam powoli sie brac ale jak sesja sie skonczy na politechnice ;/
pewnie nie raz bede pytal sie was co po kolei robic i jak
pozdrawiam
[ Dodano: 19 Sty 2007 23:18 ]
no a z tym cienkim to sie mylisz bo nie jednemu kierowcy ocka sie szerzej otwierały jak widzial ze to klekot a ja bylem przed nim
nie zmienia to faktu ze bedzie robione w silniku oj bedzie
pewnie nie raz bede pytal sie was co po kolei robic i jak

pozdrawiam
[ Dodano: 19 Sty 2007 23:18 ]
no a z tym cienkim to sie mylisz bo nie jednemu kierowcy ocka sie szerzej otwierały jak widzial ze to klekot a ja bylem przed nim

nie zmienia to faktu ze bedzie robione w silniku oj bedzie

MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości