[mk3] dmucha odma........1.9 TD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] dmucha odma........1.9 TD
witam wszystkich dmucha odma gdy wyjme przewod odmy z rury ssacej i zatkne palcem to sie robi cisnienie a gdy wcisne gaz to przestaje dmuchac. czy mozliwe ze puszczaja same zawory ?a oleju to na 5000 dolałem chyba 5 liter.zauwazyłem ze siedzi inny silnik.mk3 td 93r powinien byc aaz a umnie jak sie nie myle to siedzi 1y i to z roku 95 poniewaz na uszczelce głowicy wybita jest data 10. 94 wydaje mi sie ze różnią sie tylko pompą wtr.i swożniami w tłokach 1y 24mm a aaz26mm ,może ktoś wie coś na ten temat.Ta zmiana silnika była w Holandi ktoś po prostu wsadzil do 1y turbo i to od mk2 1.6 TDI turbo chłodzone cieczą ale tam namotane trzeba cos z tym zrobić.dajcie jakie wskazówki z góry dzięki.
ku_bi:proszę pisać w temacie jakiego auta dotyczy problem - w nawiasach kwadratowych!!![vw golf 3 1.9 TD]
ku_bi:proszę pisać w temacie jakiego auta dotyczy problem - w nawiasach kwadratowych!!![vw golf 3 1.9 TD]
tak dolej doktora a przy nastepnej wymianie oleju bedzie ci pali 10L oleju na 5000km
uszczelniacze na zaworach lub pierscienie
jak wyjmiesz bagnet od oleju tez ci dmucha??
jak tak to masz tez panewki do wymiany
co wy piszecie ze Powietrze moze byc!!!!
przeciez ta odma idzie z głowicy od filtra powietrza
po co???
po to aby wtornie spalic olej(smarowanie dodatkowe)
kazdy diesel tak ma czy wolnossacy czy turbodoładowany poprostu tak jest skonstruowany w oparach sa czastki oleju
a ze pali ci olej to wina jest pierscieni albo juz poprostu silnik jest wyjechany ile masz przebiegu???
jak chcesz wiedziec co jest grane musisz zagladnac w gary
wyciagnac tłoki i zobaczyc czy wyjechane sa pierscienie i czy tłok poprostu nie jest juz zajechany/luz i nie trzeba bedzie robic szlifu bloku a dotego trzeba nowe tłoki kupic pierscienie panewki i napewno bedzie latal
nie bój żaby ja tez tak mialem palil mi 1L na 1000km narazie wymienilem uszczelniacze na zaworach i patrze jak sie sprawy maja z olejem jak zejdzie ponizej 1L to ekstra jak nie to pierscienie
jak to nieda nic to turbina(uszczelnienie)wiem ze w ksiazce jest napisane ze silnik 1.6TD moze palic 1L na 1000km to normalne moze mniej moze wogole ale 1L to gorna granica zuzycia oleju w tym silniku
1Y to przeciez wonossacy diesel 64km a zaduzo roboty i zmian jest aby robic z dieselka na turbo diesla
chyba masz jakis przeszczep tak mysle
jak jest to moga wiedziec tylko Holendry
uszczelniacze na zaworach lub pierscienie
jak wyjmiesz bagnet od oleju tez ci dmucha??
jak tak to masz tez panewki do wymiany
co wy piszecie ze Powietrze moze byc!!!!
przeciez ta odma idzie z głowicy od filtra powietrza
po co???
po to aby wtornie spalic olej(smarowanie dodatkowe)
kazdy diesel tak ma czy wolnossacy czy turbodoładowany poprostu tak jest skonstruowany w oparach sa czastki oleju
a ze pali ci olej to wina jest pierscieni albo juz poprostu silnik jest wyjechany ile masz przebiegu???
jak chcesz wiedziec co jest grane musisz zagladnac w gary
wyciagnac tłoki i zobaczyc czy wyjechane sa pierscienie i czy tłok poprostu nie jest juz zajechany/luz i nie trzeba bedzie robic szlifu bloku a dotego trzeba nowe tłoki kupic pierscienie panewki i napewno bedzie latal
nie bój żaby ja tez tak mialem palil mi 1L na 1000km narazie wymienilem uszczelniacze na zaworach i patrze jak sie sprawy maja z olejem jak zejdzie ponizej 1L to ekstra jak nie to pierscienie
jak to nieda nic to turbina(uszczelnienie)wiem ze w ksiazce jest napisane ze silnik 1.6TD moze palic 1L na 1000km to normalne moze mniej moze wogole ale 1L to gorna granica zuzycia oleju w tym silniku
1Y to przeciez wonossacy diesel 64km a zaduzo roboty i zmian jest aby robic z dieselka na turbo diesla
chyba masz jakis przeszczep tak mysle
jak jest to moga wiedziec tylko Holendry

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości