Obróbka głowicy 16V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Obróbka głowicy 16V
Tyle aluminium wydarłem z głowicy 9A.
Nie jest to full mozliwości, tylko lekkie draśnięcie z braku czasu.
a darłem takimi frezikami, bez zadnych polerek wygładzających
a tuu kilka fotek głowicy
Nie jest to full mozliwości, tylko lekkie draśnięcie z braku czasu.
a darłem takimi frezikami, bez zadnych polerek wygładzających
a tuu kilka fotek głowicy
www.vrservice.pl
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
ta głowica jak zapewnei zwróciłes uwage na daty to stare dzieje,voj2s pisze:szacunek za wlozona prace ..... ale po tych fotkach moge powiedziec ze przyrosty moga byc minimum dwa razy wieksze...i bynajmniej nie chodzi o polerka kanalow bo ta naprawde najmniej juz daje .....i robi sie ja na tip top szukajac kazdego konia
pozdrawiam
powoli ucze sie i dopracowuje technikę
w tej chwili juz troszke wiecej wiem i mam do tego troche inne podejscie
www.vrservice.pl
A czy w przypadku sportowych wałków ścięcie już niebedzie najlepszym pomysłem. Zastanawiam się również nad tym że akurat chyba lepiej wyciąć wydechowe, bo najmniej wychodzą z głowicy, niż ssące???? Jak uważacie.Borys pisze:do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworugulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
tnij jak uwazasz,gulba pisze:A czy w przypadku sportowych wałków ścięcie już niebedzie najlepszym pomysłem. Zastanawiam się również nad tym że akurat chyba lepiej wyciąć wydechowe, bo najmniej wychodzą z głowicy, niż ssące???? Jak uważacie.Borys pisze:do normalnej jazdy w dolocie mozna ściąc prowadnice, na wydechu bym zostawił dla lepszego chłodzenia zaworugulba pisze:A czy warto skracać prowadnice zaworowe ????, zeby niebyło ich w dolocie i wydechu ?????
a dokładego info raczej tu nie uzyskasz,
www.vrservice.pl
..ilu tunerow tyle szkol jedni mowia: "ze jak wyciecie prowadnic , nie wolno bo to bo tamto itd" inni "alez oczywiscie trzeba bo lepszy przeplyw.. itd" , prawda jest taka ze jesli prowdnice wytnisz pogorszy sie odprowadzanie ciepla z grzybka zaworu pytani czy na tyle aby mu zaskzodzilo to?? czy jesli je wytniesz to poprawi to przeplyw?? nie koniecznie im wieksza dziura tym przeplyw lepszy...faktem jest ze glowice extremalnie obrobione znaczy tak gdzie kazdego konia sie szuka prowadnic nie maja ...ale mozna prowadnice przygotowac tak ze beda w pelnym wymiarze i bedzie lepiej niz seri a i takie rozwiazanie polecam do samochodow jezdzacych na codzien sa wyjatki od tej regoly ale jak to z wyjatkami potwierdzaja wlasnie regole
pozdrawiam
pozdrawiam
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
ja tam wyciołem i na ssacym i na wydechuvoj2s pisze:..ilu tunerow tyle szkol jedni mowia: "ze jak wyciecie prowadnic , nie wolno bo to bo tamto itd" inni "alez oczywiscie trzeba bo lepszy przeplyw.. itd" , prawda jest taka ze jesli prowdnice wytnisz pogorszy sie odprowadzanie ciepla z grzybka zaworu pytani czy na tyle aby mu zaskzodzilo to?? czy jesli je wytniesz to poprawi to przeplyw?? nie koniecznie im wieksza dziura tym przeplyw lepszy...faktem jest ze glowice extremalnie obrobione znaczy tak gdzie kazdego konia sie szuka prowadnic nie maja ...ale mozna prowadnice przygotowac tak ze beda w pelnym wymiarze i bedzie lepiej niz seri a i takie rozwiazanie polecam do samochodow jezdzacych na codzien sa wyjatki od tej regoly ale jak to z wyjatkami potwierdzaja wlasnie regole
pozdrawiam
www.vrservice.pl
Borys napisał :
ja tam wyciołem i na ssacym i na wydechu
Odważnie !!!!!!!!!!!!!!!!, ja właśnie jestem na etapie polerowania wydechowych i szlak mnie trafia bo niemoge nic zrobić wokół tych prowadnic, jak mnie najdzie to je wytne !!!!!!!!!!! http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/okej.gif
http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/okej.gif
[ Dodano: Sob Mar 03, 2007 17:43 ]
oto moje dzieło z braku czasu projekt niemoże dojśc do skutku, niejest to jeszcze koniec, ale może niebawem
ja tam wyciołem i na ssacym i na wydechu
Odważnie !!!!!!!!!!!!!!!!, ja właśnie jestem na etapie polerowania wydechowych i szlak mnie trafia bo niemoge nic zrobić wokół tych prowadnic, jak mnie najdzie to je wytne !!!!!!!!!!! http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/okej.gif
http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/okej.gif
[ Dodano: Sob Mar 03, 2007 17:43 ]
oto moje dzieło z braku czasu projekt niemoże dojśc do skutku, niejest to jeszcze koniec, ale może niebawem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości