Montaz nowych wtryskow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Montaz nowych wtryskow
Siemka założyłem dzisiaj nowe wtryski do mojego TDI i mam takie pytanie czy po założeniu trzeba coś ustawić ? kąt wtrysku czy coś? wtryski są nowiusie. dzięki POZDRO
Ostatnio zmieniony czw sty 18, 2007 12:26 przez maluch, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
przed zalozeniem wypadaloby zalozyc na nie nowe podkladki a tak to wkrecasz i jedziesz
ja zalozylem do swojego 1Z wtryski od ASV koszt 1000 zl komplet.
ja zalozylem do swojego 1Z wtryski od ASV koszt 1000 zl komplet.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Te 113KM to od tych wtryskow? Jaki masz sterownik 8 / 16 bit?Adamm pisze:przed zalozeniem wypadaloby zalozyc na nie nowe podkladki a tak to wkrecasz i jedziesz
ja zalozylem do swojego 1Z wtryski od ASV koszt 1000 zl komplet.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
wtryski plus soft
sterownik 8 bitowy
ale mysle ze ciut malo mi wyszlo
teraz wymienilem wydech caly na nowyi wyczyscilem kolektor ssacy (mam zaslepiony EGR) na dniach zmiana oleju, kompletu filtrow i jak styknie kasy to przeplywki (zaniza powyzej 3,2 - 3,5 tys - a wiadomo ze moc maks mam przy 4200) i ewentualnie wzmocnienie softu i zobaczymy efekty
wczoraj cos za glosno zaczalem slyszec trubine (zarowno przy wkrecaniu na obroty jak i przy schodzeniu z nich) rozebralem kolektor ssacy i rury od IC i nie ma oleju ponad norme turbo sie lekko pod palcami kreci i nie haczy nigdzie wiec pewnie jest ok bo auto mimo takich gwizdow szlo pieknie zobaczymy jak po wymianie tlumika i czyszczeniu dolotu
sterownik 8 bitowy
ale mysle ze ciut malo mi wyszlo
teraz wymienilem wydech caly na nowyi wyczyscilem kolektor ssacy (mam zaslepiony EGR) na dniach zmiana oleju, kompletu filtrow i jak styknie kasy to przeplywki (zaniza powyzej 3,2 - 3,5 tys - a wiadomo ze moc maks mam przy 4200) i ewentualnie wzmocnienie softu i zobaczymy efekty
wczoraj cos za glosno zaczalem slyszec trubine (zarowno przy wkrecaniu na obroty jak i przy schodzeniu z nich) rozebralem kolektor ssacy i rury od IC i nie ma oleju ponad norme turbo sie lekko pod palcami kreci i nie haczy nigdzie wiec pewnie jest ok bo auto mimo takich gwizdow szlo pieknie zobaczymy jak po wymianie tlumika i czyszczeniu dolotu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
no wiem ze jakby byl 16 bitowy to bylo by miodzio ale i tak moze bedzie wiecej
tylko teraz wysypala mi sie turbina i bedzie robiona (niestety od 1Z bo koszta ograniczaja)
a cena 500 zl za nowe wtryski to dobra cena
aha a co do nr sterownika to vag jak tylko wejdzie sie w zakladke Engine to po polaczeniu odczytuje dane sterownika (numer)
tylko teraz wysypala mi sie turbina i bedzie robiona (niestety od 1Z bo koszta ograniczaja)
a cena 500 zl za nowe wtryski to dobra cena
aha a co do nr sterownika to vag jak tylko wejdzie sie w zakladke Engine to po polaczeniu odczytuje dane sterownika (numer)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
znalezc nie problem, tylko pare rzeczy trzeba zrobic:
zmienic komputer sterujacy i sterowanie turbina (jest inne niz w 1Z)
troche trzeba by chyba kombinowac z podlaczeniem do koletora itd za duzo kosztow jak na moja kieszen w chwili obecnej
zmienic komputer sterujacy i sterowanie turbina (jest inne niz w 1Z)
troche trzeba by chyba kombinowac z podlaczeniem do koletora itd za duzo kosztow jak na moja kieszen w chwili obecnej
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości