Burczenie spod maski i nieprzyjemne wibracje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
no to wymień metalowy łącznik wydechu zeby sie upewnić mozesz wieczorem jak bedzie ciemno przegazować auto bo czytałem na forum ze komuś nawet płomienie szły z łącznika i bedziesz wiedział o co chodzi
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Skoro to koło zębate się obluzowało to zapewne uszkodziło nieco klin na wale. Ja bym się nie cieszył za wcześnie. Sama wymiana koła może się okazać nie wystarczająca. Przekonasz się jak stanie sie niedługo to samo(oby nie). Także obserwuj co jakis czas to koło. Najlepszą metoda na pewne naprawienie tego jest wymiana wału na taki od TDI. Mniej pewna to przeróbka(obróbka) wału na taki klin jak w TDI i założenie koła zębatego od TDI. Niektórzy bawią sie też w napawanie wału, ale to ponoć wystarcza na kilka tys. kilometrów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 183 gości